Wstęp

474 22 6
                                    

Cześć dzisiaj 3 marca i minimum połowa użytkowników wattpada ma swoje święto. Jakby ktoś nie wiedział o co mi chodzi to mamy Narodowy Dzień Pisarza. Z tej okazji życzę wszystkim piszącym mnóstwa weny i chęci do pisania.

Na początek parę niezbędnych informacji, żeby przejść do rozdziałów:

1. Rozdziały będą nieregularnie i raczej dość rzadko. (Najczęściej kiedy będzie mi się nudzić.)

2. Jeśli na tym fanfiction odwiedzą mnie jacyś dobrzy komentatorzy, to proszę dać znać o swojej obecności. Aktualnie nie bardzo mam co czytać, a taki komentarz umie rozśmieszyć czasami nawet samego autora.

3. Przed rozpoczęciem czytania zapoznajcie się z filmem, bo rozdział pierwszy zacznie się bezpośrednio po jednej ze scen (później sami się przekonacie której).

4. Opowiadanie z początku z perspektywy Rose, potem narrator trzecioosobowy.

4. Mogę zmieniać fakty historyczne m.in dokładać kolejnych pasażerów, o których nie ma mowy w żadnym tekście i nieco zmieniać ich życiorys.

5. Mogę wyprzedzać postęp technologiczny i wstawiać wynalazki, których jeszcze nie było. (Ale bez przesady, gdzieś tak jak nasi rodzice byli mali.

To chyba wszystko co mam do powiedzenia. Trzymajcie się i do zobaczenia może jeszcze w tym miesiącu, ale nie obiecuję bo jestem leniwa.

Titanic: Dopłyniemy do brzegu?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz