Blozen

819 33 4
                                    

POV Louis

Terwijl ik Niall en Daisy naar Niall zijn kamer zie gaan, weet ik dat ik beter niet mee kan gaan. Ze willen privacy, maar ik wil hun graag pesten dus stond ik recht. "Wat ga je doen?" vroeg Joyce die niet was mee gegaan en mij gezelschap hield. Ik wil naar hun toe zei ik. "Kunnen we beter niet hier blijven, anders vallen we hun lastig." zei Joyce. Maar ik pest graag Ni zei ik met een grijns en wil richting de kamer van Niall vertrekken.

Ineens trekt Joyce aan men arm en zegt "Blijf nu toch hier, anders ben ik alleen." zei Joyce met een pruillipje. Op één of andere manier vind ik het zielig ook al weet ik dat ze niet echt verdrietig is als ik weg ga. Kom anders mee vroeg ik. "Nee, ik ga Daisy haar dag niet verpesten" zei Joyce. Ik besloot om terug te zitten.

Laat me raden, Niall vroeg aan Daisy om op mij te 'babysitten' zei ik met een 'je-weet-wat-ik-bedoel-blik' aan Joyce. "Ja, inderdaad. Hoe weet je dat?" vroeg Joyce aan me. Omdat ik Ni ken zei ik. "Ooww ja logisch" zei Joyce terug. En je wou niet op mij 'babysitten' zei ik. "Alleen omdat ik dacht dat je me de hele tijd ging irriteren" zei Joyce "eigenlijk val je best wel mee" zei Joyce met een grote glimlach.

"We're back" zei Niall terwijl hij tussen mij en Joyce ging in zitten. Ja, dat zie ik. Ik ben niet blind zei ik tegen Niall. Niall trok een grote grijns, wat eigenlijk raar is. "Waren de tortelduifjes gezellig met elkaar aan het 'praten'" zei Joyce op een manier waarvan ik wist dat ze niet hebben 'gepraat'. Was het lekker vroeg ik aan Niall met een knipoog. "Lou!" riep Niall boos. Wanneer Niall boos is weet ik dat hij rood wordt, maar deze keer komt het niet omdat hij boos is. "Is Niall Horan aan het blozen vanwege Daisy?" vroeg Joyce aan Niall. "Keuken nu!" zei Niall tegen Daisy.

Ik zag hun naar de keuken gaan terwijl ik een verwarde blik op Joyce haar gezicht zie. Ik weet dat ze iets van plan zijn, maar ik zou niet weten wat.

I fell in love with him n.h.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu