POV Daisy
Ik wou vragen aan Joyce of zij degene was die Louis naar de kroeg nam en ik wou ook vragen of ze mee naar Londen wou dus ging ik naar de kamer van Louis waar Joyce dus nu zit momenteel. Ik heb Niall dus even alleen gelaten in de wonkamer.
Ik stond aan de deur en ik hoorde dat Joyce en Louis het over gisterenavond hadden, Joyce had veel plezier met Louis heb ik kunnen horen. Toen ze stopten met praten besloot ik om naar binnen te gaan.
Heey Joy..., maar slikte mijn woorden in toen dat ik hun bijna zag kussen. Joyce kwam uit haar gedachte en ging een stuk naar achteren. Ik wou zeggen dat ik weg ging, maar Joyce stelde en vraag: "Wat is er, Daisy?" Ik heb gehoord van Niall dat jij en Louis in een kroeg zaten gisterenavond, heb jij dat voorgesteld vroeg ik aan Joyce. "Nee, Louis wou dat en ik wou ook wel eens plezier hebben dus heb ik ja gezegd" zei Joyce met een glimlach. Aah oke en uuhh zei ik. "Wat is er?" vroeg Joyce. Ik vroeg me af of je...zei ik. "Of ik wat, volle zinnen graag, Daisy" zei Joyce opdringerig. Wil je mee naar Londen vroeg ik. "Londen" zei Joyce nadenkend.
Ik keek even naar Louis en ik zag meteen een glimlach verschijnen, hij is dus akkoord met het voorstel.
"Wat krijg ik als ik mee ga naar Londen?" vroeg Joyce met een knipoog. Uuuhhmm...cinematickets zei ik niet wetend wat ik anders moest zeggen. "Deal" zei Joyce en ze kwam naar me toe, omdat ik rechtstond. "Ik had het ook al gedaan voor een knuffel hoor" zei Joyce met een glimlach terwijl ze me een knuffel gaf. Joyce ging weg, maar voordat ze naar de woonkamer ging zei ik, je bent echt achterbaks weet je dat. "Ik hou ook van jou!"riep Joyce terug met een grijns en ging naar de woonkamer.
Louis en ik zaten alleen in de kamer en ik ging bij hem zitten op bed. Het spijt me dat ik je stoorde zei ik met veel spijt, maar met toch een geniepige glimlach omdat ik Joyce stoorde bij haar eerste kus. "Geeft niet, je hebt me al geholpen met de date" zei Louis. Alles voor vrienden zei ik terug en na die woorden gaf Louis me een knuffel. "Laten we naar de woonkamer gaan" zei Louis. Ja is goed zei ik en volgde Louis naar de woonkamer...
JE LEEST
I fell in love with him n.h.
FanfictionHij is gewoon perfect. Ik kende hem alleen uit interviews en concerten, maar dat veranderde toen ik hem voor het eerst ontmoette...Niall James Horan is de enige waaraan ik nu kan denken. Hij speelt prachtig gitaar en heeft de mooiste en puurste blau...