Onbekende gast

447 18 0
                                    

POV Niall

Daisy, je kunt stoppen met doen alsof je het niet weet. "Oké goed, Louis en Joyce zijn echt irritant" zei Daisy met een diepe zucht. Jij wou Joyce ook meenemen, ik vond één irritant kind al genoeg zei ik terwijl ik een kleine lach onderdrukte. Daisy begon heel hard te lachen wat me heel blij maakte.

Zullen we naar de supermarkt gaan om eten te gaan halen, Joyce en Louis zullen pas later terugkomen, ze gaan weer voor de zoveelste keer naar een kroeg. "Ja is goed". Daisy en ik deden onze jas aan en weg gingen richting de supermarkt.

POV Louis

Joyce en ik kwamen net van de film. De film was niet echt goed, maar ook niet slecht dus besloten we om naar een kroeg te gaan.

We kwamen binnen en ik zag al dat ze begonnen waren met vechten " amai das ook vroeg". Met de opmerking van Joyce moest ik lachen.

Shotje? vroeg ik. "Nee dankje, ik blijf liever nuchter" zei Joyce kijkend naar de mannen die nog steeds aan het vechten waren. Dan blijf ik ook nuchter zei ik vastberaden. "Je hoeft niet nuchter te blijven, dat maakt echt niet uit voor me Louis" zei Joyce met een lichte glimlach. Toch blijf ik nuchter. "Oké" zei Joyce.

Het was al avond en ik zat aan een tafeltje met een paar meiden. Ze roken echt naar alcohol, maar dat boeide me niet. Ze praten allemaal maar wartaal waar ik niets van versta. Het enige wat me interesseerde was Joyce die aan het praten was met een gast die ik niet kende.

POV Daisy

We kwamen van de supermarkt en begonnen met het eten te maken, het was wel laat maar ik wil eten. We besloten om spaghetti te maken.

Toen het klaar was gingen we meteen aan tafel zitten en begonnen te eten.

We waren rustig onze zelfgemaakte spaghetti aan het eten, toen dat ik een deur hoorde open gaan.

Het was Louis. Hij kwam bij ons aan tafel zitten, maar waar is Joyce?

I fell in love with him n.h.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu