Terug naar huis

949 35 2
                                    

POV Niall

Ik kan echt niet geloven dat ik Daisy nu net echt gekust heb. Als Joyce me niet uitgedaagt zou hebben zou ik dat nooit gedruft hebben, maar natuurlijk ga ik hier Joyce niet zo makkelijk vanaf laten komen.

"Goed, Daisy heeft hij je gekust?" vroeg Joyce die namelijk al binnen was gekomen samen met de rest van de jongens. Daisy knikte en er kwam een grijns op het gezicht van Joyce.

We gingen terug in een kring zitten en deze keer mocht ik Joyce vragen stellen omdat zij mij had uitgedaagt.

Ik stelde de vragen aan haar en als laatste was ik van plan om haar uit te dagen, maar ze moest alleen antwoord geven op de laatste vraag die ik stelde aan haar.

Wie vind je de knapste van ons vroeg ik "Uuuhmmm...Jullie zijn allemaal knap" zei Joyce. Nee, je moet een keuze maken zei ik. Daisy wou iets zeggen, maar gaf haar meteen een dodelijke blik. Ik wet dat Daisy weet wie haar favoriet is. Daisy zeg maar zei ik met een brede glimlach. "Daisy, ik zweer het durft het niet te zeggen. Ik vermoord u" zei Joyce met dezelfde dodelijke blik als derjuist. Komaan zei ik terwijl ik zaagde aan Daisy. "Sorry, ik wil nog niet doodgaan" zei Daisy.

"Jongens jullie moeten terug naar huis" zei iemand van het management. Ik gaf Daisy een knuffel en zei dat ik haar snel ging bellen om af te spreken. Er verscheen een glimlach op haar gezicht en ze gaf me nog een knuffel. "Tot nog eens" riepen de jongens en ik tegelijk naar hun terwijl de deur van onze bus toe ging.

"Jij vindt Daisy wel leuk he" zei Harry. Ja, best wel ze is anders dan andere fans die ik al ontmoet heb. "Ja, dat is wel de meeste fans vallen altijd flauw als ze ons ontmoeten." zei Harry. Ja, dat vind ik echt zo irritant soms zei ik. Het was even stil en ik vroeg aan Harry of hij iets voor Joyce voelde. "Ik weet niet." zei Harry. Meen je dat nu echt vroeg ik. "Ja, Joyce is wel leuk, maar je kent geen persoon al vanaf de eerste ontmoeting." zei Harry.

Ik dacht na over wat Harry zei. Het lijkt alsof ik al mijn hele levenlang verliefd ben op Daisy zonder dat ik het wist. Ik heb al de hele tijd gewacht op het speciale meisje. Zou dat Daisy zijn?

I fell in love with him n.h.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu