POV Daisy
Ik gebaarde aan Louis dat hij moest praten...
"Wat" zei Louis. Vertel me wat je dwars ligt zei ik tegen hem. "Er ligt me niks dwars..." zei Louis. Het is Joyce he zei ik. Louis keek naar de grond en gaf me een lichte knik.
Kijk Louis, als je Joyce als je vriendin wilt moet je laten zien dat je van haar houdt. Laat zien dat je niet wilt dat ze met andere gasten omgaat. Ik weet dat je de leiding kunt nemen, je hebt zelfvertrouwen... Voor dat ik Louis iets kon laten zeggen zei ik nog iets.
Het is moeilijk als je bij Joyce bent dat snap ik, maar zet die nerveuze en zenuwachtige gevoelens op zij en maak plaats voor zelfvertrouwen.
"Dankje" is het enige wat Louis heeft gezegd toen hij me een knuffel gaf en me uit de kamer wegjaagde.
Goed op naar Joyce... Ik ging naar de woonkamer en zag Joyce druk sms'en dus sleurde ik haar gewoon mee naar haar kamer.
Ze ging op het bed zitten en ik pakte haar gsm af. Ze moet luisteren naar mij en niet sms'en. "Goed, wat is er zus?" vroeg Joyce. Wie is die Vincent vroeg ik.
"Hij was één van men beste vrienden van de lagere school." zei Joyce. Dus je hebt geen gevoelens voor hem? "Waarom zou ik, hij is mijn type niet, dat weet je goed genoeg" zei Joyce met een knipoog. Ja...dat is waar zei ik. Joyce gaf me een knuffel en ging naar de woonkamer terug.
Ik volgde Joyce haar voorbeeld en ging ook naar de woonkamer.
Ineens zag ik Louis in de zetel zitten. Louis wat heb je nu gedaan vroeg ik terwijl ik verbaasd was. "Nieuw kapsel en kleren, vindt je het wat?" vroeg Louis. Ik wou antwoorden, maar Joyce was me voor "Best wel oké"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey lieve lezers :)
Ik ga morgen op vakantie 2 dagen naar Barcelona dus zal ik niet kunnen uploaden. Misschien wel als ik wifi heb, maar dat weet ik dus niet...Sorry ly :) xx
JE LEEST
I fell in love with him n.h.
FanficHij is gewoon perfect. Ik kende hem alleen uit interviews en concerten, maar dat veranderde toen ik hem voor het eerst ontmoette...Niall James Horan is de enige waaraan ik nu kan denken. Hij speelt prachtig gitaar en heeft de mooiste en puurste blau...