POV Niall
Ik zag terwijl ik Daisy omhelsde, Louis en Joyce knuffelen. Schattigaards riep ik heel hard. Daisy begon te lachen.
Joyce liet Louis los en begon te blozen. Ik gaf een grijns aan Joyce en deed mijn wenkbrauwen op en neer. "Stop Niall" zei Joyce met een geïrriteerde blik. Ik stop al zei ik glimlachend.
We zaten in de zetel en ik zag Joyce de hele tijd staren naar haar gsm en ik zag dat Daisy hetzelfde deed. "Wat doen jullie?" vroeg ik. "Niks" antwoorden Daisy en Joyce in koor. Sms'en jullie met elkaar vroeg ik terwijl ik één van men wenkbrauwen op trekte. "Nee..." zeiden ze weer beiden in koor. Wel dus zei ik terwijl ik de gsm van Daisy afpakte.
"Geef mijn gsm terug Nialler" zei Daisy boos. Je hebt toch geen geheimen voor me sweetheart zei ik met een sip gezicht. "Nee waarom zou ik" zei Daisy terug. Waarom mag ik dan je berichten niet lezen vroeg ik. "Omdat Joyce haar geheimen geheim moet blijven" zei Daisy boos terwijl ze boos haar gsm terug pakte.
Sorry sweetheart zei ik. "Zeg geen sorry tegen me, ik ben niet boos op je maar Joyce" Is ze daarom naar haar kamer gegaan vroeg ik. "Ja..."
"Ik ga wel naar haar toe" zei Louis terwijl hij recht stond en naar de kamer van Joyce ging. "Wach-" zei Daisy maar Louis was al weg.
Mag ik je berichten echt niet lezen vroeg ik met puppyogen. "Je gaat er waarschijnlijk toch achter komen" zei Daisy terwijl ze haar gsm overhandigde aan mij.
Louis staart naar je ;-) :-P xx D-
Echt :-) xx J-
Ja :-D xx D-
Ik weet dat je hem leuk vindt ;-) :-) xx D-
Ik vind hem niet leuk... xx J-
Geef gewoon toe ;-) :-) xx D-
Oké ik vind hem leuk :-) :-D :-D xx J-
Er kwam een grijns op men gezicht. Eindelijk geeft ze het toe zei ik tegen Daisy terwijl ik haar knuffelde op de zetel.
JE LEEST
I fell in love with him n.h.
FanfictionHij is gewoon perfect. Ik kende hem alleen uit interviews en concerten, maar dat veranderde toen ik hem voor het eerst ontmoette...Niall James Horan is de enige waaraan ik nu kan denken. Hij speelt prachtig gitaar en heeft de mooiste en puurste blau...