Op weg...

447 18 0
                                    

POV Daisy

Ik word wakker en wil meteen terug naar het ziekenhuis, maar kijk eerst naar men gsm. Ik zag dat ik een bericht had gekregen...

Kben uit ziekenhuis, was ni zo erg dan da ik dacht :-)xx J

Oké goed, ik kom dan zo effe langs :-)xx

Oké goed tot dan :-)xx J

Bye

Ik stapte uit men bed en ging naar de badkamer om me klaar te maken. Als ik klaar was ging naar beneden om te eten.

"Hey liefje, goed geslapen?" vroeg mijn moeder. Ja, ik heb goed geslapen en jij vroeg ik terug aan haar toen ik aan tafel ging zitten om een banaan te eten. "Goed" zei ze terug. Oké zei ik terug, ik ga naar Joyce straks. "En Niall dan?" vroeg men moeder. Vriendinnen komen voor zei ik terug met een glimlach. "Oké liefje". Ik ging van tafel en ging naar de hal en deed mijn jas. Ik ging daarna naar buiten.

Het huis van Joyce was niet ver, ze woonden echt letterlijk aan de overkant.

Ik belde aan en Joyce deed open. "Hey, alles goed?" vroeg Joyce terwijl ze me een dikke knuffel gaf. Ja en met jou vroeg ik. "Prima" zei Joyce en vroeg ineens of ik wou binnenkomen. Ja, tuurlijk zei ik en stapte naar binnen.

Ik ging naar de woonkamer en ineens hoor ik iemand kei hard mijn naam roepen. Ik keek rond en zag niemand.

"Achter je" zei een stem. Ik draaide me om en zag Niall staan. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht en meteen ook een glimlach op zijn gezicht. Ik knuffelde en zei dat ik hem gemist had. "Ik jou ook" zei hij terug. "Oooh cuties!" riep Joyce kei blij door heel het huis. Joyce zei ik terug. "Oké ik zwijg al" zei Joyce terwijl ze op de bank ging zitten.

Ik ging samen met Niall ook op een bank zitten en Joyce begon te vertellen.

"Niall is hier omdat ik wil dat je met hem naar Londen vertrekt" en jij dan zei ik. "Ik kan niet meegaan" zei Joyce. Waarom niet vroeg ik "Omdat dat niet gaat zei ze weer"

Tuurlijk...Je wilt gewoon niet gaan omdat je je gevoelens voor Louis niet wilt toegeven zei ik terug. "Er is niks tussen mij en Louis" zei Joyce doodserieus. En die kus dan vroeg ik. "We hebben bijna gekust" zei Joyce. Ja, en dat vind je spijtig he zei ik terug.

"Daisy, waarom pest je mij?" vroeg Joyce. Omdat ik wil dat men beste vriendin meegaat.

Joyce dacht na..."Oké maar ik heb nog altijd die cinematickets te goed he" zei ze. Jep zei ik terug. "Oké dan gaan we vertrekken" zei Joyce

Op naar Londen...

I fell in love with him n.h.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu