Gevlucht...

687 25 0
                                    

POV Louis

"Zijn we ze kwijt..." vroeg Joyce helemaal buiten adem. Ik denk het wel zei ik hijgend. "Ik denk dat Niall ons zag" zei Joyce. Dat denk ik ook zei ik, maar Daisy niet dus dat is goed. "Ja inderdaad...Laten we terug naar het park gaan" zei Joyce. Goed, idee dan kunnen we op een bankje zitten zei ik.

Joyce en ik zaten op een bankje in het park. "Bedankt dat je mee kwam naar de cinema, want ik wou echt niet alleen gaan." zei Joyce met een brede glimlach. Ja, dat snap ik en waarom wou je eigenlijk die film zien vroeg ik. "Ik vind de acteur die Christian Grey speelt knap" gaf Joyce eerlijk toe. En vind je mij niet knap vroeg ik met een verleidende blik. "Hahaha...Tuurlijk" zei Joyce die helemaal strijk ging. Bedankt om me uit te lachen he zei ik zelf al lachend. "Hahaha graag gedaan" zei Joyce met een glimlach. En echt nog antwoorden he zei ik terwijl ik haar een stompje geef tegen haar arm. Op Joyce haar gezicht kwam alleen maar een brede grijns. Je bent echt ongelooflijk  "Hot" zei Joyce er nog achter en knipoogde naar me.

Ik denk dat ik, maar eens terug naar huis ga zei ik terwijl ik recht stond van het bankje. "Aah ja tuurlijk is goed, maar krijg ik nog een knuffel?" vroeg Joyce met twinkelende ogen. Tuurlijk zei ik en gaf Joyce een stevige knuffel. "Tot nog eens" zei Joyce terwijl ze los liet van de knuffel en wegliep. Tot nog eens riep ik terug en draaide me om.

Ik kwam thuis en viel met een diepe zucht in de zetel. "Waar was je?" vroeg Niall ineens uit het niets en ik verschoot kei hard. Aan het joggen dat wist je toch zei ik. "Het is avond, heb je de hele dag liggen joggen?" vroeg Niall ongeloofwaardig. Ja zei ik terug en stond recht van de zetel. "Nee, wacht Lou" zei Niall. Wat is er Nialler zei ik terwijl ik terug op de zetel ging zitten. "Waarom was je gisterenavond zo prikkelbaar?" vroeg Niall. Denk je dat ik het leuk vind alles jullie klef zitten te doen zei ik. "Dat had je gewoon kunnen zeggen plaats van zo bot te doen tegen Daisy" zei Niall. Ik zal er aan denken zei ik terwijl ik recht stond en naar men kamer ging, weg van Niall. Ik lag op men bed...

I fell in love with him n.h.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu