POV Niall
"Opstaan Nialler! We hebben een meet and great met 2 mensen!" riep Louis die in mijn kamer kwam. Ik haat het als Louis me wakker maakt, ik heb liever dat Liam dat doet hij doet dat rustig. "NIALLER!"riep Louis weer terwijl hij in mijn kamer rond springt. Ja ja ik kom al uit men bed zei ik. Sinds dat Eleanor Louis heeft gedumpt word Louis hyperactief bij meet and greet's. "Oke, je hebt nog een half uur om je klaar te maken en dan gaan we vertrekken."zei Louis rustig. Oke zei ik en zag Louis uit mijn kamer gaan.
Ik was klaar en ging naar beneden en zag dat iedereen al aan tafel zat behalve ik. Ik stond beneden en rook de geur van pannekoeken. Pannekoeken riep ik blij terwijl ik aan tafel ging zitten. De jongens waren met mij aan het lachen, maar dat maakt niet ik werd super blij toen dat ik Harry met een bord met pannekoeken zag komen naar mij. "Alsjeblieft Nialler, iedereen heeft al gegeten behalve jij dus eet maar lekker."zei Harry met een lach.
Ik had mijn pannekoeken op en toen moesten we vertrekken naar waar de meet and great plaats vond. "Kom nu Nialler!!" riep Louis ongeduldig. Louis doe rustig, wie zegt dat het meisjes zijn zei ik. "Waarom zouden het er geen zijn?" vroeg Louis. Oke daar zit wat in zei ik terug en ging met Louis mee naar de grote bus.
We waren eindelijk aangekomen. Ik werd echt zot in de bus met Louis en Harry. Ze stonden iedere keer in de spiegel voor hun haar. "Hoe laat is het Ni?"vroeg Liam. 12 uur, de mensen kunnen zo ook arriveren als ze er al niet zijn zei ik. "Oei, we zijn laat laten we naar binnen gaan."zei Zayn. Dat is een goed idee zei ik en ging als eerste naar binnen.
Ik zat binnen en ik zag 2 meisjes. Ze zijn er al riep ik naar de jongens. Ik zag Louis meteen lopen naar één van de meisjes. Je bent echt een idioot zei ik tegen hem. Door mijn opmerking lachte er één van de meisjes. Ik ging naar het meisje en vroeg hoe ze heette. "Ik ben Daisy."zei het meisje terwijl ze lichtjes bloosde. Niall, maar dat wist je zeker al zei ik al glimlachend. "Je kunt echt prachtig gitaar spelen"zei Daisy. Dankje, kun je ook een instrument bespelen vroeg ik. "Ze speelt gitaar net zoals jij."zei het andere meisje. Hoe...zei ik, maar kwam niet verder "Joyce"zei het meisje terwijl ze me een hand gaf. "Daisy wou graag gitaar spelen voor je."zei Joyce met een grijns. Is dat zo vroeg ik aan Daisy. "Ja..."zei Daisy blozend. "Maar alleen als mijn vriendin daarna piano mag spelen voor jullie."zei Daisy. Dat is goed en ik gaf Daisy mijn gitaar. Ik weet het waarom geef ik aan een wild vreemde mijn gitaar. Ik weet het niet het voelt alsof ik Daisy al langer ken.
JE LEEST
I fell in love with him n.h.
FanfictionHij is gewoon perfect. Ik kende hem alleen uit interviews en concerten, maar dat veranderde toen ik hem voor het eerst ontmoette...Niall James Horan is de enige waaraan ik nu kan denken. Hij speelt prachtig gitaar en heeft de mooiste en puurste blau...