Klop klop

749 29 2
                                    

POV Daisy

Ik werd wakker en keek op mijn wekker. Pfff...11 uur, ik wil langer slapen. Ik draaide me terug om en woelde me onder de dekens zodat ik geen zonlicht zag.

Ik hoorde ineens geklop op de deur. Wie is daar vroeg ik al mompelend. "Niall, je vriendje" zei Niall heel blij. "Kan ik binnen komen?" vroeg Niall. Nee, nog niet wacht even zei ik terwijl ik meteen recht stond en kleren uit de kast pakte en aan deed. Ik ging even snel mijn haar nog kammen en deed mijn kamerdeur open.

Ik knuffelde hem en hij gaf me een klein kusje op de lippen. "Ik heb je zo gemist" zei Niall terwijl ik hem binnen in mijn kamer liet. Ik ging op men bed zitten en Niall ging meteen bij me zitten. Hoe kom je hier binnen vroeg ik aan hem. "Je moeder liet me binnen" zei Niall met een glimlach. En waarom ben je niet bij Louis thuis vroeg ik. "Hij is gaan joggen dus dan ben ik alleen. Ik wou eerst vragen waarom hij gisteren zo deed, maar hij was toen al weg." zei Niall. Aah zo oke zei ik terug.

Wat gaan we doen vroeg ik aan Niall. "Geen idee misschien filmpje pakken in de bioscoop?" vroeg Niall. Je wordt dan toch herkend zei ik. "Niet als ik deze zonnebril op heb." zei hij terwijl hij een zonnebril uit zijn zak pakte en die op deed. Oke goed zei ik terwijl ik hem bij zijn hand vastpakte en naar beneden sleurde.

"Wat gaan jullie doen?" vroeg mijn mama. We gaan naar de bios zei ik terwijl ik Niall mee naar buiten sleurde "Dag mevrouw" riep Niall nog naar mijn mama.

We waren in de bioscoop en er waren veel goede filmen: Woman In Black 'Angel Of Death', Jupiter Ascending en nog veel meer filmen, maar degene die ik het liefst wou zien is '50 Shades Of Grey'. Ik wil die film zien zei ik terwijl ik wees naar de cover van '50 Shades Of Grey'. "Is goed" zei Niall terwijl hij de tickets kocht.

We zaten in onze zaal en in de zaal zaten verassend weinig mensen. Ik keek rond en Niall zei ineens mijn naam. Wat is er vroeg ik. "Kijk" zei Niall.

I fell in love with him n.h.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu