Ik kan het niet geloven

987 37 0
                                    

POV Daisy

Ik mocht op de gitaar van Niall spelen en daardoor begon ik nog meer zenuwen te krijgen. Stel dat ik niet goed genoeg speel. "Het gaat wel lukken."zei Joyce tegen me met een glimlach. Ik wist door die glimlach dat Joyce ook nerveus was. Oke ik ga het liedje '18' spelen van jullie zei ik. Ik pakte de gitaar goed vast en begon te spelen...

Iedereen klapten zelfs Niall. Doordat liet ik een grote zucht van opluchting. Ik trok een grijns naar Joyce en zei nu moet jij. "Zie je hier soms een piano staan?"vroeg Joyce. "Je mag wel op mijn keyboard spelen"zei Louis. Nee, dat hoeft niet zei Joyce tegen hem. Oooh nee, jij gaat piano spelen zei ik. Louis ging even weg en kwam al snel terug met zijn keyboard. Joyce ging aan het keyboard zitten en begon piano te spelen. Ze was 'Set Fire to the rain' van Adele aan het spelen, ik weet dat Joyce dat een mooi liedje vond en ze kon dat ook goed spelen op de piano.

Iedereen klapten net zoals bij mij. "Jullie kunnen wel goed piano en gitaar spelen."zei Liam tegen ons beide. Dankje, ook namens Joyce zei ik, want Joyce was een beetje in shock. Gaat alles wel goed vroeg ik aan Joyce. Joyce zei niks en deed ook niks. Ik keek de hele tijd naar Joyce en ik zag plots een traan rollen van haar wang. Ik wou vragen waarom ze huilden, maar toen wist ik dat de oma van Joyce dit liedje ook mooi vond. Haar oma is vorige week overleden dus misschien is het nog een gevoelig punt voor haar. Ik snap dan wel niet waarom ze juist dat liedje heeft gespeeld.

___________________________________________________________________________________

Sorry voor het korte hoofdstuk, wattpad heeft de helft van mijn verhaal weg gedaan en ik weet niet hoe of waarom dat dat gebeurt is :) ly xxx

I fell in love with him n.h.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu