Klaarmaken

636 19 0
                                    

POV Niall

En wat heeft ze gezegd vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik Louis de gsm van Daisy terug zag geven. "Ze zei ja" zei Louis niet zo blij. Waarom zo triest vroeg ik niet begrijpend, want hij heeft een date met zijn grote liefde. "Ik ben niet goed genoeg, ik bedoel kijk naar me..." zei Louis terwijl een diepe zucht zijn mond verliet. Lou...wees niet zo negatief zei ik tegen hem. "Oke" zei Louis terug terwijl hij staarde naar de grond.

"Kun je me helpen?" vroeg Louis, na een hele lange stilte. "Tuurlijk" zeiden Daisy en ik tegelijk. Aan wie vroeg je hulp vroeg ik aan Louis verwarend. "Beiden" zei Louis terug. Oke goed wat kan ik voor je doen Lou vroeg ik. "Wat moet je allemaal doen zodat je lief overkomt voor een meisje" vroeg Louis heel onzeker en verlegen. Louis...Je bent al lief genoeg zei ik terug met een brede glimlach. "Ik wil gewoon dat Joyce me aardig en lief vind..." zei Louis kijkend naar de grond. Als je verlegen doet zal ze je zelf al lief EN schattig vinden zei ik. "Oke dankje Ni" zei Louis terwijl hij zijn armen open deed om mij een knuffel te geven.

"Goed met wat moet ik je helpen?" vroeg Daisy ineens. "Kleren" zei Louis. "Goed laat me je kast zien en ik pak een leuke outfit eruit voor je." zei Daisy ethousiast, want ze vindt het leuk om kleren uit te kiezen voor iemand.

Ik ging mee met Daisy naar Louis kamer en ging richting zijn kast. "Dit" zei Daisy meteen terwijl ik nog in de kast keek. Ja, dat is goed zei ik blij en Louis kwam toen binnen. "Wat vind je?" vroeg Daisy en Louis met een brede grijns. "Perfect" zei Louis terwijl hij ons wegjaagde uit te kamer om zijn outfit aan te doen.

"Klaar!!" riep Louis, Daisy en ik gingen terug in de kamer van Louis. Louis haar was zoals altijd met de mooie outfit die Daisy voor hem heeft uitgekozen. "Je bent klaar voor je date met Joyce" zeiden Daisy en ik heel hyper. "Zeker?" zei Louis heel onzeker en twijfelachtig. Ja...Louis je bent één van de leukste en grappigste jongens die ik ken, als ze jou niet leuk vindt, vindt ze niemand leuk zei ik. "Dankje Ni" zei Louis terwijl hij mij knuffelde.

"Op naar je date" zei Daisy op een zagende toon. "Ja...secondje" zei Louis terwijl hij in de spiegel keek om zijn haar goed te leggen.

Louis stond voor de deur en zei nog gedag voor dat hij naar buiten ging, op weg naar zijn date met Joyce.

I fell in love with him n.h.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu