De Trouw

589 18 2
                                    

POV Daisy

Ik ben echt zo zenuwachtig. Iedereen van Niall's familie helpt me om me zo prachtig mogelijk te maken, maar daardoor krijg ik alleen maar meer stress. "Goed meid, ga nu maar je jurk aan doen" zei de moeder van Niall. Oké zei ik. "Wacht, ik zal helpen met de rits" zei Joyce die mij ook helpte.

We gingen naar een aparte paskamer.

Ik had de jurk aan alleen nog de rits dus kwam Joyce de rits dicht doen. Bedankt, Joyce zei ik met een glimlach. "Das nikske" zei Joyce terug terwijl ze weg wou gaan. Wacht, Joyce zei ik. "Ja wat is er sweetheart" zei Joyce met een knipoog. Bedankt, dat je mee naar Londen bent gekomen zei ik terwijl ik Joyce omhelsde. "Hahaha jij bedankt voor de tickets" zei Joyce met een grijns. Typisch Joyce, altijd flauwe grapjes maken...

Ik kwam terug in de kamer waar de familie van Niall zich bevond. Ze gaven me allemaal complimenten en zeiden allemaal dat ik er prachtig uit zag. Dat is dankzij jullie zei ik dus jullie bedankt zei ik terwijl ik iedereen een knuffel gaf.

Ik hoorde geklop op de deur, maar Joyce ging opendoen want Niall probeerde meerdere malen mij te zien in men jurk. Ik wil dat het een verrassing is voor hem.

Joyce deed de deur open en het was Louis met Luna in zijn armen en Greg met Luka in zijn armen. "Je ziet er prachtig uit, Daisy" zei Louis. Haha, jij ziet er ook chique uit hoor zei ik met een glimlach.

Het was zover en omdat iemand me naar het altaar moest brengen deed Louis dat. Hij wou dat speciaal voor mij doen.

Louis gaf me door aan Niall die er belachelijk hot uit ziet in een smoking. "Je bent echt zo prachtig sweetheart" fluisterde Niall. En jij bent echt hot in een smoking Nialler fluisterde ik terug. We gaven elkaar een glimlach.

Niall en ik gaven elkaar het ja-woord. "Nu bent u officieel mevrouw Horan" zei de priester die Liam was. Ja...de jongens zijn er ook...

Ik omhelsde Niall en ik hoorde Louis en Joyce roepen "Kus haar Nialler!" Ik begon te blozen en Niall kuste me vol passie. Louis begon te fluiten en Joyce riep schattigaards. Die zullen nooit volwassen worden...

En iedereen leefde nog lang en gelukkig :D

The End

I fell in love with him n.h.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu