Ik werd helemaal overrompeld

409 16 0
                                    

POV Daisy

We hebben een vroege afspraak gemaakt met de dokter die onderzoek zou doen naar onze baby. Maar de grootste reden van het onderzoek is dat we willen weten welk geslacht de baby heeft.

"Het komt goed sweetheart" zei Niall toen ik doorhad dat ik stond te trillen op men benen. Niall pakte men hand vast en stelde me gerust "De baby zal helemaal in orde zijn" Dankje Nialler zei ik toen we gingen zitten in de wachtzaal.

We wachten en wachten toen ik een vrouw "Mevrouw Dean" hoorde zeggen. Niall en ik volgde de vrouw naar een kamer.

Ik ging liggen op de ligstoel die midden in de kamer stond.

"Ik ga jullie baby onderzoeken, maar ik moet eerst een gel smeren op je buik en dit gaat even koud aan voelen, oké" zei de vrouw heel vriendelijk.

De vrouw smeerde de gel en ging met een apparaatje over men buik heen.

De vrouw keek naar de monitor met een schokkend gezicht. Is alles oké met de baby vroeg ik aan de vrouw, omdat ik me nu wel zorgen begon te maken. "Ja...alleen heb je niet één baby, maar je hebt er twee" zei de vrouw starend naar de monitor. "Een jongen en een meisje" voegde de vrouw nog toe.

Ik keek naar Niall die bij me was gebleven en hij was ook geschokt, maar ook heel blij voor ons. "Ik zei toch dat alles in orde ging komen sweetheart" zei Niall terwijl hij een kus gaf aan me.

De vrouw maakte met een papieren zakdoekje mijn buik proper en zei dat ik terug naar huis kon gaan.

Niall zei de hele rit niks en staarde met een glimlach naar de weg. Ik ben blij dat mijn Nialler blij is.

Ik kwam terug thuis en Joyce en Louis bestormde ons meteen.

"En?" vroegen een opgewekte Louis en Joyce in koor. "Het is een tweeling" zei Niall heel blij terwijl hij me optilde en omhelsde.

Toen Niall me terug neerzette ging Niall op zijn knieën.

"Ik heb al veel te lang met dit gewacht...Wil je met me trouwen en mvr. Horan heten?" vroeg Niall.

Ik werd helemaal overrompeld. Ik had dit niet verwacht.

Natuurlijk zei ik kei blij terwijl Niall de ring rond mijn vinger deed.

"Ik hou van je" zei Niall terwijl hij me knuffelde. Ik ook van jou zei ik terug.

"Aahhwww!!" hoorden ik Louis en Joyce zeggen terwijl ze elkaar omhelsden.

I fell in love with him n.h.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu