Kom snel

460 18 2
                                    

POV Daisy

Ik kom in de woonkamer en ik zie Niall zitten in de zetel. Waar is Joyce vroeg ik. "Ze moest naar huis, haar moeder had haar gebeld" zei Niall. Aah oke goed zei ik. "En heb je het haar gevraagd?" vroeg Niall met een glimlach. Ja en ze zei ja zei ik kei blij terwijl ik Niall knuffelde. "Ik hou echt veel van je" zei Niall. Ik hou ook super veel van je zei ik terug terwijl ik vele kusjes op zijn gezicht gaf. Ik liet los van de knuffel en ging naar Louis toe. Ik zie je ook graag hoor zei ik terwijl ik hem een dikke knuffel gaf. "Dat weet ik" zei Louis heel afwezig.

Het was avond en zat in de auto van men moeder "Was het leuk?" vroeg mijn moeder. Ja, ik hou echt veel van hem zei ik met een grote grijns op men gezicht. "Ja, dat zie ik, je bent altijd heel de dag door aan het glimlachen" zei mijn moeder met glimlach.

Ik was thuis aangekomen en mijn gsm ging af. "Kan hij je nu al niet meer missen?" vroeg men moeder om te lachen. Ik pakte men gsm en zag op het schermpje dat Louis me belde, dus besloot ik om op te pakken...

He-....

Daisy, sorry dat ik je bel maar er is iets ergs gebeurt...

Ik kon horen aan Louis stem dat hij van slag was...

Wat is-...

Kom snel naar hier, ik zit in Starbucks dicht hier in de buurt

Oke...Ik kom eraan Louis en blijf kalm he

Oke bye

Ik drukte af en besloot om men jas te pakken en naar buiten te gaan. "Daisy wat ga je doen?" vroeg men moeder. Ik moet naar Louis gaan in Starbucks, het is ernstig zei ik. "Oei wat is er dan?" vroeg men moeder bezorgd. Dat weet ik niet zei ik terug en ging naar buiten...

I fell in love with him n.h.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu