POV Daisy
Ik werd opgebeld door Niall en hij vroeg of ik heel snel kon langskomen. Ik kon aan Nialler zijn stem horen dat hij heel enthousiast was en ik weet niet waarom.
Ik zat in de auto samen met mijn moeder en we kwamen aan bij het huis van Niall en Louis. "Veel plezier daar" riep mijn moeder nog naar me voordat ze weg was.
Ik stond aan de deur en belde aan. Niall deed open en stond hevig te springen terwijl hij zei "Kom snel binnen, kom snel binnen..." Ik ga al naar binnen zei ik terwijl ik in de hal mijn jas aan de kapstok hangde.
Goed, wat is er. Waarom moest ik zo snel naar hier komen vroeg ik aan Niall terwijl ik op de zetel ging zitten. "Wacht..." zei Niall terwijl hij even weg ging. Niall kwam terug met Louis en liet Louis naast me zitten. En ga je nog zeggen waarom ik moest komen vroeg ik verwonderend aan Niall. "Zeg maar wat je tegen mij hebt gezegd." zei Niall tegen Louis. "Welk?" vroeg Louis terug. "Oow wacht, je bedoelt dat" zei Louis terug. Louis keerde zich naar mij toe en zei "Ik ben denk ik verliefd op Joyce." Ik stond recht van de zetel en begon hevig te springen samen met Niall. Joepie!! riepen Niall en ik in het rond. Ik sprong letterlijk in de armen van Niall en hij kon me nog net vangen. Ik kuste hem, maar hoorde snel al iemand kuchen.
"Ooww ja vergeten te vertellen" zei Niall terwijl hij de kus onderbrak. "Louis vind het niet tof als we klef doen" zei Niall tegen me. Aahh oke, ik zal dan wachtte tot dat jij en Joyce samen zijn zei ik terwijl ik glimlachte naar Louis. "Ja...Ik weet niet of ik dat wel ga zeggen tegen haar" zei Louis een beetje verlegen en bang. Oooh waarom niet zei ik terwijl ik uit de armen van Niall ging en bij hem kwam zitten op de zetel. "Ik ben gewoon bang dat Joyce me gewoon ziet als een vriend." zei Louis kijkend naar de grond. Vraag haar anders vanavond op een date stelde ik voor aan Louis. "Hoe ga ik dat doen, ik heb haar nummer niet" zei Louis. Je mag wel met mijn gsm bellen zei ik terwijl ik hem mijn gsm overhandigde...
POV Louis
Hey Joyce, Louis hier
Heej, waarom bel je met de gsm van Daisy?
Ik wou iets vragen, maar ik heb je telefoonnummer niet dus vandaar.
Okey...en welk wou je vragen?
Wil je op date met me???
JE LEEST
I fell in love with him n.h.
FanfictionHij is gewoon perfect. Ik kende hem alleen uit interviews en concerten, maar dat veranderde toen ik hem voor het eerst ontmoette...Niall James Horan is de enige waaraan ik nu kan denken. Hij speelt prachtig gitaar en heeft de mooiste en puurste blau...