POV Niall
Ik ben net wakker en wrijf even in men ogen. Ik stap uit men bed en wil graag praten met Louis. Ik wil vragen waarom hij gisteren zo deed tegen mij en Daisy. Hij was moe zei hij, maar dat kan niet, het is Louis. De altijd hyperactieve, plagende, vrolijke Louis.
Ik trok mijn zwarte joggingsbroek aan en een wit shirt en ging naar de kamer van Louis. Ik klopte op de deur van Louis en ik hoorde geen kom in dus stapte ik voorzichtig naar binnen...
Ik keek rond in zijn kamer, maar hij was er niet. Raar? Ik besloot dan maar naar de woonkamer te gaan.
Ik zag op de bijzettafel een kopje staan. Het was leeg, maar ik weet zeker dat er thee in zat. Ik zag ook bij het kopje een papiertje liggen.
Hey Nialler
Ik ben gaan joggen in het park, wat vet verliezen je weet wel:). Het spijt me van gisterenavond, het was niet kwaad bedoeld.
Grtjs Lou:)
Louis is gaan joggen?! Dat doet hij nooit, maar ja... Ik weet nu tenminste waar Louis is.
POV Louis
Ik ben eindelijk in het park aangekomen, ik was van plan om te joggen maar ik zweet nu al en ik heb maar een paar minuten gewandeld. Ik zie een bankje en stap er rustig naar toe zonder op te letten waar ik loop.
Opeens botst er iemand tegen me aan en val ik met mijn rug recht op de grond. "Ooh sorry, het was niet de bedoeling. Laat je me terug recht helpen." zei een meisjesstem. Het meisje stak haar hand uit en ik kon niet zien wie het was, want de zon scheen in mijn ogen. Bedankt zei ik terug tegen het meisje.
Ik kon eindelijk zien wie het was, het was Joyce. Joyce, wat doe jij hier zo vroeg in het park vroeg ik. "Joggen, lekker gezond. Je weet wel." zei Joyce. "Zin om mee met mij te joggen?" vroeg Joyce. Tuurlijk zei ik terwijl ik echt uitgeput was.
JE LEEST
I fell in love with him n.h.
FanfictionHij is gewoon perfect. Ik kende hem alleen uit interviews en concerten, maar dat veranderde toen ik hem voor het eerst ontmoette...Niall James Horan is de enige waaraan ik nu kan denken. Hij speelt prachtig gitaar en heeft de mooiste en puurste blau...