Nee

803 30 1
                                    

POV Daisy

Niall nam me mee naar de keuken. Toen we in de keuken waren vroeg ik waarom hij me mee naar hier bracht. "Ik vind je heel erg leuk en ik vroeg me af of je verkering met me wilt?" vroeg Niall. Je zou denken dat ik geschokt zou zijn, maar DE Niall Horan heeft me al voor de tweede keer gezoend dus hoopte ik dat hij gevoelens voor me had. Ik zei ja en knuffelde hem heel hard. We lieten los van de knuffel en er verscheen een grijns op Niall zijn gezicht. "We moeten alleen hun twee koppelen" zei Niall terwijl hij wees naar de woonkamer waar Joyce en Louis zaten. Weet je ik, vind het eigenlijk geen goed idee. Als ze echt gevoelens voor elkaar hebben, moet het door hun gebeuren en niet door ons zei ik. "We kunnen toch helpen." zei Niall. Nee zei ik terwijl ik terug naar de woonkamer ging en Niall volgde me direct.

Ineens zag ik Liam, Zayn en Harry in de woonkamer zitten samen met Louis en Joyce. "Heey" zeiden Liam, Zayn en Harry met een glimlach. Heey zeiden Niall en ik terug terwijl we op een vrije zetel gingen zitten.

"Daisy, ik moet gaan" zei Joyce terwijl ik in de zetel in de armen van Niall lag. Waarom vroeg ik, het is nog niet eens avond. "Ik heb een afspraak" zei Joyce terwijl ze naar buiten ging.

"Een afspraak voorwat?" vroeg Louis. Geen idee, waarom vraag je dat aan mij "Zomaar" zei hij terwijl hij terug naar de rest ging.

Ik was al een tijdje in de villa van Louis en Niall. Liam, Zayn en Harry waren al weg. "Moet je niet weg" zei Louis die blijkbaar geïrriteerd is. "Woow wat is er Lou?" vroeg Niall. "Niks..." zei Louis die recht stond. "Wat ga je doen?" vroeg Niall aan hem. "Ik wil gaan slapen." zei Louis terwijl hij naar zijn kamer ging zonder dag te zeggen.

I fell in love with him n.h.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu