Van vragen naar durven

1K 38 6
                                    

POV Daisy

Ik zag dat Joyce haar tranen weg veegde. Gaat alles wel vroeg ik. "Ja ik moet me er gewoon over heen zetten, het is nu éénmaal zo" zei Joyce. Oke zei ik en gaf haar een knuffel.

"Goed, nu iedereen eindelijk happy is, laten we iets leuks doen" zei Louis hyper. "Ja, kei goed idee" zei Niall. Wat dan vroeg ik. "Lou hoe ging dat spel met die vragen?" vroeg Niall. "Aah dat je mekaar random vragen mocht stellen" zei Louis. "Ja dat" zei Niall. "Heel simpel, gewoon één persoon mag 10 vragen stellen aan een persoon en die persoon die de vragen heeft beantwoord mag terug 10 vragen stellen aan een andere persoon" zei Louis. Klinkt simpel, laten we dat doen zei ik.

Iedereen ging in een kring zitten en Liam stelde eerst vragen aan mij...

"Lievelingseten?" Eten.

"Lievelingsliedje?" Night Changes.

"Lievelingsland?" Engeland.

"Lievelingskleur?" blauw of groen.

"Lievelingsband?" One Direction natuurlijk.

"Van wie ben je nog fan behalve van ons?" Ed Sheeran.

"Wie is je favoriet van ons?" Niall.

"Wat vind je van ons tot nu toe?" Heel hyper en enthousiast.

"Mag ik u telefoonnummer voor Niall?" *Ik gaf Liam mijn nummer*

"Als laatste vind je Niall leuk leuk?" Uhhmmm...kon ik alleen maar uitbrengen. "Natuurlijk is ze op Niall verliefd" zei Joyce. Wat doe je nu zei ik fluisterend. "Je helpen" zei Joyce fluisterend terug.

"Niall, ik wet dat je Daisy niet durft kussen" zei Joyce. Alle jongens waren oohh aan het zeggen. "Ik mag haar wel" zei Harry terwijl hij grijnzend naar Niall keek. "Komaan Niall" zei Louis. "Oke goed maar niet als jullie kijken" zei Niall. "Goed" zei Joyce en ging met de jongens naar buiten...

"Close your eyes" zei Niall terwijl hij dichter naar me toe kwam. Ik deed mijn ogen dicht en ik voelde twee superzachte lippen. Ik voelde vlinders door heel mijn buik gaan. Dit is de beste dag van men leven, dankje Joyce dacht ik bij mezelf.

I fell in love with him n.h.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu