Familie

422 16 0
                                    

POV Louis

Ik kwam binnen gestormd in de kamer waar Daisy lag en ik zag Niall, Daisy en Joyce naar me kijken.

Sorry, dat ik niet meeging, maar ik moest nog iets regelen zei ik.

Ik deed de deur waar ik naar binnen kwamen een beetje wijder open en de familie van Niall kwam binnen.

De familie was er al een tijdje en Niall kwam naar me toe en bedankte me. Das niks Nialler zei ik terug terwijl ik hem een knuffel gaf.

Ik keek naar Joyce die naar het raam aan het staren was. Ze is waarschijnlijk boos op me. Ik wou naar haar toe gaan tot dat ik bekenden zag binnen komen.

Felicité, Lottie, Daisy en Phoebe wat doen jullie hier zei ik blij, om hun ook nog een keer is te zien. "Niall had ons gebeld, hij had vertelt dat men broer een vriendinnetje heeft" zei Felicité. Ooh Nialler moest dat nu echt zei ik. "Haha sorry" zei Niall weer en knuffelde verder met Daisy en de tweeling.

"Dus waar is de gelukkig" vroeg Lottie. Aan het raam zei ik terwijl ik terug wou zitten op men plek, maar Lottie trok me mee naar daar.

"Hoi ik ben Lottie een zus van Louis" "Hoi" zei Joyce alleen, maar terug. "En jij bent?" vroeg Lottie. "Joyce" zei Joyce gewoon terug. Oké dit is niet goed...

Lottie, Felicité, Phoebe en Daisy ga even weg zodat ik kan praten met Joyce zei ik. Ze luisterden en gingen naar Daisy en Niall.

Goed...Joyce het spijt me van mijn reacties in de ochtend. Ik wou gewoon regelen dat de familie van Niall hier zou zijn. Het spijt me, ik wist niet dat je boos zou worden. "Ik ben ook niet boos, ik was gewoon even verdrietig" zei Joyce terug. Ik gaf haar een knuffel en trok haar mee naar Daisy en Niall.

"Oké sorry vandaar net laten we terug opnieuw beginnen, ik ben Joyce het vriendinnetje van Louis" zei Joyce heel opgewekt tegen Lottie. "Leuk je te ontmoeten" zei Lottie met een glimlach.

I fell in love with him n.h.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu