POV Daisy
"Sweetheart, word wakker" hoorde ik iemand zeggen. Ik deed men ogen open en zag Niall vlak voor mijn neus zitten. "Kom eten" zei Niall terwijl hij me een kus gaf en uit de kamer ging.
Ik keek rond en bedacht me dat ik in een kamer zat of beter gezegd een huis in Londen. Eindelijk Londen. Ik stond recht en ging naar de eetkamer.
Ik zat aan tafel en Louis en Joyce hadden een idiote grijns op hun gezichten. Heb ik iets van jullie aan vroeg ik serieus, maar plaats van dat ik antwoord krijg liggen Joyce en Louis strijk te gaan. Wat is er toch met HUN. Waarom lachen jullie vroeg ik aan hun. "Alsof je dat niet weet." zei Louis met tranen in zijn ogen van het lachen. Nee, ik weet het niet zei ik terug. "Hahaha ze weet het niet" zei Joyce "Aauw ik krijg pijn in men buik van het lachen" schreeuwde Joyce ook met tranen in haar ogen. "Hahaha stop dan met lachen" zei Louis die ook pijn kreeg in zijn buik van te lachen. Ik besloot gewoon rustig verder te eten.
Ondertussen zijn Joyce en Louis uit gelachen en heb ik gedaan met eten. "Kom je mee naar de zetel, sweetheart?" vroeg Niall. Ja, ik blijf niet langer bij deze idioten zei ik tegen Joyce en Louis. Louis en Joyce lachen weer strijk en ik ging gewoon naar de zetel samen met Niall.
Wat is er toch met hun vroeg ik aan Niall terwijl we samen al liggend knuffelen in de zetel. "Ik heb geen idee" zei Niall terwijl hij me nog dichter bij zich trok.
Louis en Joyce kwamen in de woonkamer en Louis zei "We gaan naar de cinema, een film zien". "Oke doe maar Lou" zei Niall als antwoord. Als Joyce haar jas van de bank pakt zei ze tegen me "In het vervolg wat zachter".
Joyce en Louis gingen door de deur naar buiten en ik hoorde ze nog lachen en schreeuwen.
JE LEEST
I fell in love with him n.h.
FanfictionHij is gewoon perfect. Ik kende hem alleen uit interviews en concerten, maar dat veranderde toen ik hem voor het eerst ontmoette...Niall James Horan is de enige waaraan ik nu kan denken. Hij speelt prachtig gitaar en heeft de mooiste en puurste blau...