POV Niall
Kijk zei ik tegen Daisy. "Wat is er?" vroeg Daisy. Kijk daar 3 rijen verder zei ik zachtjes en op dat moment gingen de lichten uit. "Ik zie niks" zei Daisy. Oooh te laat, de film begint fluisterde ik zachtjes. "Oke laat het straks maar zien" zei Daisy fluisterend. Oke zei ik terug.
De film was gedaan en de lichten gingen aan. Ik snap echt niet wat de bedoeling was van deze film. Het ene moment zaten Christian en Anastasia in het kantoor en het andere moment bij elkaar in bed. "Wat wou je me laten zien?" vroeg Daisy. Ik kwam uit men gedachten en keek rond in de zaal. Waar zijn ze vroeg ik. "Waar zijn wie?" vroeg Daisy. Joyce en Louis zei ik. "Joyce en Louis?!" zei Daisy op een schokkende manier. "Waren die deze film aan het zien in deze zaal?!" zei Daisy weer schokkend. Ja, maar ze zijn al weg zei ik terug. "Weet je echt zeker dat zun dat waren?" vroeg Daisy ongeloofwaardig. Ja, echt waar dat waren zun zei ik. Kom misschien zijn ze nog in de bioscoop aan het stappen zei ik terwijl Daisy haar hand vast pakte.
Zie je hun vroeg ik terwijl ik hsyterisch in het rond aan het kijken was. "Daar" zei Daisy wijzend. Ja, daar zei ik en trok Daisy mee naar twee personen die elkaars handen vast hielden.
Als je naar de...zei ik tegen de persoon, maar stopte meteen met praten en zei jij bent Louis niet. "Wie is Louis?" vroeg de gast die ik aannam als Louis. "Dat zijn Joyce en Louis niet" zei Daisy op een fluisterende toon. Ooh echt zei ik sarcastisch. Sorry voor het storen zei ik en nam Daisy mee naar buiten.
"Ik denk dat je het gewoon, maar ingebeeld hebt dat zun deze film hebben gezien." zei Daisy. Je hebt gelijk, ik heb het me gewoon ingebeeld zei ik. Daisy gaf me een warme knuffel, wat meteen weer een glimlach toverde op mijn gezicht. "Iedereen kan fouten maken, he Nialler." zei Daisy terwijl ze terug trok van de knuffel. Dat is waar zei ik terwijl ik Daisy een kus gaf.
JE LEEST
I fell in love with him n.h.
FanfictionHij is gewoon perfect. Ik kende hem alleen uit interviews en concerten, maar dat veranderde toen ik hem voor het eerst ontmoette...Niall James Horan is de enige waaraan ik nu kan denken. Hij speelt prachtig gitaar en heeft de mooiste en puurste blau...