O adamın öyle söylemesi üzerine şoke olmuştum. Ne yapacağıma anlam veremedim bir anda. Kalbim deli gibi atıyordu. Furkan'dan bir tek sigara alıp içmeye başladım sakinleşmek için. Biraz kendime geldikten sonra Furkan'a:
-Sen nereden buldun bunu?
-Ortak senin vurulduğun gün Mert'le araştırma yaptık. Mert hemen adamı buldu. Bende adamı yakalayıp buraya getirdim.
-İki gündür burada mı bu şerefsiz?
-Evet. Bende sinirimi bundan çıkartıyordum seni vurduğu için.
-Peki bu hastanedeki kadın ne oluyor?
-Onu şimdi boş ver. Konumuza odaklanalım.
-Neyse sonra sorarım hesabını ben sana.
Adama dönüp soru sormaya başladım.
-Senin patronun neden beni vurmanı emretti sana?
-Sait babanın kızını kendi evine götürmüşsün. Ne bekliyorsun madalya mı?
-Senin baban ne iş yapar?
-Yeraltı aleminin elebaşlarından biridir kendi. Ölmeden önce son bir duan var mı?
-Babana selamımı söyle. kimin kimi vurduracağı belli olmaz.
Nazlı'ya şuan çok öfkeliydim. Bana babasını yurt dışında çalışan biri olarak tanıtmıştı. Furkan'a adamı bayıltıp bir yere atmasını ama öldürmemesini söyleyip oradan ayrıldım. Hemen gidip Nazlı'yla konuşmam lazımdı. O yüzden hemen eve doğru arabayı sürdüm. Evin önüne gelince korumalar bana içeri kadar yardım etti. Nazlı kapıyı açınca, içeri geçip koltuğa oturdum. Çok fazla hareket ettiğim için dikişlerim açılmıştı.
-Kaan yaran kanıyor. Bekle bir bakayım.
-Nazlı bana babanı ne zaman anlatacaktın. Sevgili olunca mı?
-Ne diyorsun Kaan anlamıyorum.
-Furkan beni babanın korumasıyla tanıştırdı.
Bu lafımı duyunca Nazlı bir anda şok oldu. Böyle bir şey olmasını beklemiyordu tabi. Yani ne bekliyordu anlamıyorum. Daha ne kadar onu benden saklayabileceğini düşündü acaba?
-Sen... Nasıl...
-Nazlı bana gerçekleri söyle? Kalbini kırmak istemiyorum. Senin baban mafya mı?
-Kaan bak... Sana bu yüzden başına bela alacaksın dedim. O yüzden senden uzak durmaya çalışıyordum. Babam çok tehlikeli biri. Hayatıma giren herkesi tehdit etti ya da öldürdü. O yüzden hiç arkadaşım veya sevdiğim biri olmadı.
-Sana ben söyle demedim mi? Seni korurum yanında olurum demedim mi ben?
-Kaan anlamıyorsun. Babam seni öldürür. O sandığından daha tehlikeli biri.
Ben tam konuşmaya devam edecekken gözüm karardı. Kendimi bir anda koltuğa yatmış bir şekilde buldum. Uyandığımda yanımda Nazlı yoktu. Sadece Mert yanı başımda uyanmamı bekliyordu.
-Mert Nazlı nerede?
-Geldiğimde görmedim onu. Sadece mesaj atmış senin telefonundan bana. Senin bayıldığının haberini alınca hemen koşarak geldim ben de.
-Daha onla konuşmam bitmemişti. Onu bana bul Mert! Ciddiyim.
-Tamam Kardeşim sen biraz dinlen. Bak yaran açılmış.
-Bu olaylardan haberin var değil mi?
-Evet. Furkan anlattı bana.
-Adamı nasıl buldun sen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensiz Olmuyor
RomanceKitap tarafıma aittir. Hiçbir şekilde dizi veya filmden alıntı yapılmamıştır. Sevdiğiniz insanlar için ne kadar ileri gidebilirdiniz? Ben hem mafyayı hem de dünyayı önüme aldım Nazlı için. Onsuz yapamıyordum, nereye gitsem onu görüyordum. Hayatımı o...