-Mert sen ciddi misin? Nasıl geri döndü?
-Kardeşim vallahi billahi döndü geri. Ben de inanamıyorum senin kadar cidden ama geldi.
-Adam akıllı anlat şunu bana lan! Ağzından lafları cımbızla söktürme!
-Kaan ne söyleyeyim işte, ailevi dertleri olduğu için benden ayrılıp uzak kalmış. Şimdi her şeyden kurtulmuş bana dönmüş.
-Aşkım Mert'in dediği kız kim anlamadım ben?
-Nazlı Mert lisede bir kıza aşıktı, sevgili oldular, çıktılar bir iki ay kadar. Sonra kız ayrıldı Mert'ten. O günden beri Mert hiçbir kızla sevgili olmadı, gönül eğlendirdi sadece. Şimdi bende niye döndüğünü anlamaya çalışıyorum. Mert ailesi yüzünden ayrılmış yani senden öyle mi?
-Evet Kaan ailesi yüzünden ayrılmış. Şimdi özgürmüş artık işte, o yüzden gelmiş bana geri.
-Tabi sende hayır demedin haliyle, hemen tamam dedin.
-Kaan benim mutluluğumu istemiyor musun sen? işte döndü oğlum geri bana. Hala seviyorum onu ben. Ondan başkasına aşık olmadım hiç niye anlamıyorsun şimdi beni?
-Lan saçma saçma konuşma bana salak! Senin mutluğunu en çok isteyen benim zaten ne konuşuyorsun! Ama bu işte bir tuhaflık var bak, karışmıyorum sana şimdilik ama kızı iyice bir tanı ondan sonra seveceksen sev anladın mı? Hemen kendini kaptırma.
-Tamam tamam Kaan. Merak etme sen ben halledeceğim. Tekrar aynısı olmasına izin vermem. Ben kaçıyım yavaştan kardeşim yarın detaylı konuşuruz bunu tamam mı?
-Tamam kardeşim sıkıntı yok. Sen dediklerimi unutma yeter. Ha bir de sana iyi bir haberim daha var.
-Ne oldu?
-Şirketi kurtardık gibi Mert. Dünyaya açılıyoruz oğlum, sonunda istediğimiz oldu.
-Nasıl lan yani?
-Mert kafan mı yandı oğlum senin aşktan. Yürü git hadi evine, duş al yat. Yarın anlatırım ben sana.
-Tamam tamam hadi görüşürüz.
Mert evden çıktıktan sonra yine benle Nazlı baş başa kalmıştık. Mert eski sevgilisine, son aşkına sonunda kavuşmuştu. Onun için normal karşılamıştım bu durumu. Şimdi şirketi düşünecek hali kalmamıştı haliyle. Hayat ne kadar güzel gidiyordu benim için. Sonunda üçümüzde sevdiklerimizin yanındaydık. Bize engel olan hiçbir şey yoktu ve en önemlisi şirketimizi tekrardan yükseltme ve dünyanın en iyisi olmak için bir şansımız ardı. Her şey çok güzel gidiyordu bizim için. Nazlı benim sessizliğimi görünce kendi konuşmak için ilk adımı attı:
-Aşkım?.. Kaan... Hey!
-Ha efendim?
-Sana diyorum canım ne kadar iyi değil mi? Mert'te sevdiğine kavuştu. Çocuğun ağzı kulaklarındaydı. ha ha ha..
-Aynen öyle hayatım. Onu hiç bu kadar mutlu görmemiştim uzun zamandır, çok mutlu oldum onun adına. Şaka maka bugün güzel haberlere doydum resmen. Umarım hep böyle devam eder.
-Evet aşkım doğru. Bugün gerçekten çok güzeldi bizim için.
-Nazlı yarın ben şirkete gidiyorum. Herkese bunun haberini vermem lazım. İki hafta boyunca çok sıkı çalışıp adam akıllı bir şeyler çıkartmalıyım.
-Tamam hayatım. Kendini çok yormadığın sürece birşey demem sana.
-Nazlı yarın sende benimle geliyorsun tamam mı? Seni bizim şirkette hem işe başlatmam hem de aynı zamanda projeye adapte etmem lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensiz Olmuyor
RomanceKitap tarafıma aittir. Hiçbir şekilde dizi veya filmden alıntı yapılmamıştır. Sevdiğiniz insanlar için ne kadar ileri gidebilirdiniz? Ben hem mafyayı hem de dünyayı önüme aldım Nazlı için. Onsuz yapamıyordum, nereye gitsem onu görüyordum. Hayatımı o...