1. V kleci

1.5K 42 0
                                    

Takže ještě chci říct, že tohle je můj první příběh a doufám, že se bude dát číst. Části budu přidávat tak různě, ale doufám, že vyjde alespoň jedna za týden.

Probudím se, když mě studený kov studí na záda, jelikož se mi odhrnulo triko. S hrůzou zjišťuju, že jsem v nějaké kleci, či co a je tady tma. Po chvilce rozeznám obrysy. Kolem mě je několik krabic a když už se zvednu, že se do nich podávám. Klec se rozjede. A já spadnu zpátky. Narážím si hlavu a na vlasech ze zadu cítím krev.

Když znovu ležím, zjišťuju, že tam nejsem sama ano vedle mě někdo nebo něco dýchá. Natáhnu se ať se toho dotknu a zjišťuju, že je to očividně spící pes. Jakmile se ho dotknu probudí se a začne na mě skákat a olizovat mě, poté co mě poprvé olízne se mi vybaví vzpomínka.: Našla jsem štěně krčící se za popelnici a ujímá se ho. Poté jen slyším jak na něho asi já volám Dorku! (Konec) Takže se jmenuje Dork.

Po chvilce, co výtah, jak jsem ho pojmenovala, pořád jede, se zvedám abych prohledala ty krabice. Jsou tam nějaké boty, oblečení a léky. Po chvilce nalézám kožený chránič na předloktí s vrhacími noži a do kůže je vyryto Alessia a vybaví se mi další vzpomínka: Někdo na mě volá ,,Alessio! Kde jsi? Pojd sem hned!" (Konec) Dívka i když neviděla nic, jen slyšela hlas, tak chápe že Allesia je její jméno. Chránič si dá na levé předloktí.

Ali si po chvilce hledání v krabicích, uvědomuje, že si nic nepamatuje a začíná mít panický záchvat. Třesou se jí ruce a je jí špatně, neví co má dělat tak se jen tiskne ke zdi klece. Hned tam dojde Dork ona se k němu přitulí a po pár minutách vydýchávání, se jí zklidnil dech a vrátil se do normálu.

Vedle dívka objevuje luk s toulcem a šípy a zase její jméno na něm vyryto.

Když se klec zastaví, na chvilku je ticho a dívka se tiskne k psovi v rohu. Pes si sedl před ní takže jde vidět jen při bližším pohledu a ochranitelský vrčí. Najednou se dveře začnou otevírat a dovnitř se dostává denní světlo, které dívku naprosto oslepí.

Doufám, že hlavní hrdinku budete mít rádi na téma TMR jsem dělala průzkumy a ptala se lidí co by dělali v různých situacích a tak je to jakási směs odpovědí. Je to napsané také hlavně podle toho co bych udělala já.

Queen of the Labirint [The Maze Runner FanFiction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat