Ráno jsem se probudila s totální opicí. Tříštěla mi hlava a já se bála, že se rozpadne na milion kousků. Po dlouhém přemlouvání jsem konečně otevřela oči.
První, co jsem viděla byla dřevěná zeď, od které jsem byla si 20 cenťáků. Byla jsem přikryta dekou, ALE nebyla moje. A až teď jsem si uvědomila, že mě někdo objímá. No ano nějaká ruka byla kolem mého pasu a někdo vedle mě spokojeně pochrupkoval. Tenhle zvuk bych poznala kdekoliv...Newt.
Chvilku jsem si oddychla, ale potom jsem jak turbo vystřelila z postele a stoupla si, jelikož jsem si poskládala, co se mohlo stát. Na sobe jsem mela spodní prádlo, díkybohu, a tričko. Jenže tady je háček, to tričko nebylo moje. No to si ze mě děláte prdel, ne?
Můj další pohled padl na Blonďáka, který mě sjížděl zkoumavým pohledem. No pořád mám na sobě jen spodní prádlo a JEHO tričko. ,,Víš, co se stalo?" zeptala jsem se Newta a on jen zakroutil hlavou.
Potom se postavil i Newt, on byl na rozdíl ode mě měl kalhoty, sice neměl tričko, ale měl kalhoty. Dobrý začátek. Řekla jsem a zase si trochu oddychla.
,,Myslíš, že jsme...?" Zeptal se mě polonahý blonďák a zčervenal. Já si jen povzdechla, sedla si na jeho postel a složila jsem hlavu do dlaní. On si sedl vedle mě a chytl mě kolem ramen, ale mě tak moc tříštila hlava, že jsem to nedokázala ani ocenit, ale ani ho odehnat. Pak jsem k němu zvedla pohled a zakroutila hlavou, on se pousmál a objal mě.
,,Ty to nepoznáš?" zeptala jsem se po chvíli přemýšlení, on jen zavrtěl hlavou, na zápornou odpověď. ,,A ty?" zeptal se mě a já zavrtěla hlavou po jeho vzoru.
No nic, nemůžu jen tak sedět a navíc ,,KIRA!" vykřikli jsme s Newtem najednou, ale to už jsem si oblékala kalhoty a sprintovala do mojeho pokoje.
Málem jsem vyrazila dveře a našla malou dívenku, jak se urychleně posadila, ale když si promnula oči a spozorovala mě a Newta ve dveřích, tak se jen usmála a uvolnila místo vedle sebe.
Já její výzvu přijala a sedla si vedle ní. ,,Jak jsi se vyspala, princezno?" Řekl Newt a dřepl si vedle postele. Hodila jsem po něm nechápavý pohled nad oslovením, ale hned jsem pochopila a podívala se zpět na Kiru. ,,Jo dobrý." Řekla jednoduše Kira a já jí vlepila pusu na čelo.
,,Tak pojď, dáme si něco k jídlu a já si dám ten hnus, co míchá Pánvička na kocovinu." Druhá polovina byla mířená k Newtovi a on jen přikývnul.
Šli jsem teda do kuchyně, malá nás přemluvila, i když to nebylo těžké, aby jsem šli s Chuckem, takže jdeme k jeho síti. No a co nevidíme, on se jen tak vyvaluje ve své síti a pochrupkával.
,,Chucku, chucku!" skočila na chlapce, který doteď spal, Kira a tahala ho ze sítě. ,,Jo, jo už jdu." Rezignoval nakonec Chuck a jakmile se postavil a spozoroval nás, tak se na mě a Netwa, tak divně podíval. Jakoby jsme se spolu vyspali, jenže my jsme se spolu vážně asi vyspali.
No nic neřekl jen se zasmál a vyšel směr jídelna. Podívala jsem se na blonďáka vedle mě a on jen zakroutil hlavou, na náznak, že taky nechápe a rozběhl se za dětma. Doběhla jsem je a šli jsem bok po boku do jídelny.
Jen jsme vešli, všechny pohledy se upřeli na nás a zase kmitali pohledem mezi mnou a Newtem. Opakovali se typy těch pohledů, jeden znechucený, druhý překvapený, třetí pobavený, čtvrtý uznalý a pátý uchylný. Bohužel toho pátého bylo až moc, na můj vkus, všechny s takovýmto pohledem jsem zpražila tím svým a oni se radši začali věnovat jídlu.
Pořád jsem nechápala proč, ale pak mi to došlo, to tričko. No jasně, kdo by nepoznal Newtovo tričko, které má na sobě skoro pořád a nikdo jiný ho nemá, taky to nebyla věda, jelikož na mě jen tak viselo, protože mi bylo velké.
Sklopila jsem pohled, vzala Kiru za ruku a rozešla se za Pánví. Ten se jen tlemil od ucha u uchu a tak jsem se k němu naklonila, přes ten pult a vlepila mu krásný pohlavek. On se chytl za místo, kde jsem se trefila, ublíženě se na mě podíval a ostatní se rozesmáli. Vyfasovali jsem jídlo a já s Newtem i ten hnus proti opici.
Sedli jsem si a po chvilce si přisedl Minho, který sice vypadala, že vůbec nespal, ale pořád se zvládl úchylně tlemit, taky to schytal a zase jsme vyprskli smíchy. Jeho roztomilé copánky s růžovími gumičkami se mu pyšnili na hlavě. Sice už nebyly tak hezké jako včera, ale pořád, to bylo v pohodě.
,,No, no zklidni se Julie." Řekl a já jen povytáhla obočí na náznak, že nerozumím. ,,Jako Romeo a Julie." Řekl a kmitl mezi námi pohedem. ,,Jo jasně chápem." Řekla jsem otráveně a tím zastavila Minha. Kopla do sebe zbytek toho hnusu a doufala, že se mi udělá lépe.
,,Co se včera stalo, já mám totální vokno od toho polibku s Newtem." Zeptala jsem se MInha a on se ušklíbl ,,No, takže jsi si sedla na místo a dále jsme hráli, potom ti někdo dal úkol, aby ses svlékla, no a tys to udělal. Takhle jsi hrála v podprsence asi půl hodiny a nakonec jsi záhadně zmizela chvilku po našem Romeovi." No to si ze mě děláte PRDEL. Já se svlékla do podprdy, no skvěle.
,,Jo a taky jsme vám včera dávali samé úkoly na to aby jste si dali pusu. Takže jste si ji dali asi pětkrát." Řekl jako .jen tak mimochodem' a já po něm nenávistný pohled. No samozřejmě. Já se jen omluvně otočila na Newta, on pochopil, taky se zatvářil provinile a oba dva jsme kývli, na důkaz, že se omlouváme. Viděla jsem Kiru a Chucka, jak si něco šeptají a chechtají se u toho
Zbytek snídaně jsme zůstali potichu a potom jsem se vydali do pokoje. Děti jsme poslali za zvířaty a my měli volno.
Já došla k Newtovi do pokoje a chtěla si sundat tričko, on mě však zastavil a řekl. ,,Klidně si ho nech." Kývla jsem na souhlas, ale vevnitř jsem skákala radostí. Vždyť celé vonělo hlínou a dřevem, přesně jako Newt, milovala jsem to tričko už teď. Místo děkuju jsem k němu přišla a políbila ho na líčko, on se jen začervenal a já se radši otočila, aby neviděl jak červená jsem já. Vzala jsem svoje tričko a odcupitala k sobě do pokoje.
Celý den proběhl v klidu, s malou a Newtem jsem dneska zahradničila. Teda zahradničili hlavně oni a já je hlídala. Pomáhala jsem Pánvičkovi s večeří a potom se šla osprchovat. První jsem vzala malou, tu si potom vyzvedl Newt a uložil ji do postele.
Je to poprvé, co se na sebe dneska dívám do zrcadla. Vyslékla jsem Newtovo tričko a zděsila se. Celý den jsem ho nesundala a tak jsem nevěděla co se nachází pod ním. No a k mému překvapení a zděšení jsem mela břicho plné cucfleků. No to si ze mě děláte už opravdu prdel.
Sundala jsem i kalhoty a tam naštěstí nic ničemu nenaznačovalo. Nic zaschlého, prostě nic. takže jsem vydedukovala a možná i trochu doufala, že nic nebylo. Ne, že bych Newt neměla ráda, ale po Gallym? A navíc nejsem štětka, nebudu spát s klukem, kterého si pamatuju měsíc.
No vysprchovala jsem se a šla si lehnout. Ani jsem si to neuvědomila a automaticky jsem si oblékla Newtovo tričko a spala v něm. No co zamilovala jsem se do kluka a mám jeho tričko, kde je cítit jeho vůně. Nesuďte mě!
Je to paradox. Jsem zamilovaná do kluka, ale nedokážu se s ním ani líbat. No já toho Gallyho zabiju.
Newt spal na zemi vedle postele, sice se na mě divně díval, když jsem přišla v jeho tričku, ale pak se mu na obličeji rozlil příjemný úsměv. Potom jsme jen zalehli do postele a upadli do říše snů a nočních můr.
Soo jsem tu s další kapitolkou, musím říct, že se to tady začíná rozjíždět.
ČTEŠ
Queen of the Labirint [The Maze Runner FanFiction]
FanfictionKdyž se na místě, kde jsou pouze chlapci objeví dívka, nevěstí to nic dobrého. Měla tam být pouze jako experiment, jako proměnná, ale to netušili, co dívka dokáže a jak celým experimentem zamává. V příběhu se vyskytují vulgarizmy a občas i slova v A...