Probudila jsem se uprostřed noci. Měla jsem další divný sen.
Utíkala jsem před rmutem, když už mě dohnal a skoro do mě bodl, tak se přede mnou objevil Newt a schytal to on. Zastavilo se mi srdce a já se rozeběhla k blonďákovi.
Sedla jsem si a zrychleně dýchala. Potom jsem stočila pohled k Newtovi.
Spal a roztomile pochrupkával. Rozčepýřené blonďaté vlasy, které mu trčely do všech stran byly tak roztomilé. Stejně jako pootevřená pusa a sklopené oční víčka, díky kterým nejdou vidět jeho čokoládové oči.
Je to Newt, můj Newt. Nevím jak to bude s naším vztahem. Chtěla bych to říct ostatním, ale nevím jak budou reagovat. Chci s ním být, miluju ho. Nevím, jak se to stalo, ale prostě ho miluju. Ano chci potlesk, protože jsem se zamilovala uprostřed smrtonosnýho labyrintu.
Nakonec jsem se rozhodla, že chci jít na záchod, takže jsem vstala a chtěla odejít, když v tom mě někdo chytil za ruku.
,,Kam jdeš?" Řekl rozespalým hlasem blonďák. ,,Na záchod." Odpověděla jsem s pokrčením rameny.
Newt vstanul, obul se a chytl mě za ruku. ,,Jdu taky." Řekl a věnoval mi úsměv. Já ho na oplátku políbila a vyšla na záchod.
Došli jsem ruku v ruce na záchod a potom i zpátky.
Když jsem došli do pokoje, tak Kira spala nalepená na zdi, takže jsem si lehla vedle ní a objala ji, zpoza mě se lehl Newt a taky mě objal.
Po chvilce jsem se k němu otočila a vlepila mu rychlou pusu.
,,Miluju tě Newte." Pošeptala jsem a pochybovala, že by to mohl slyšet, jenže on odpověděl. ,,Taky tě miluju Lessie." A usmál se, to mi vykouzlilo úsměv na tváři, takže jsem se k němu jen více přitulila a usnula v jeho objetí.
*******
Ráno jsem se probudila a vzbudila i ty dva. Šli jsme na snídani, poté jsme malou nechali Chuckovi a Benovi a vydali se na radu.
Došla jsem k tomu osudovému domku a zaklepala na dveře. Hádka, která byla vevnitř rozpoutaná ustala a já vstoupila.
Otočilo se na mě několik hlav, Newt mi věnoval uklidňující úsměv, Pánvička a Minho povzbuzující, Charlie opovrhující, Alby protočil očima a zbytek se na mě ani neotočil.
Vyhlédla jsem si svoji oblíbenou židli uprostřed a posadila se.
,,Takže Al, budeme se tě ptát na otázky a ty budeš odpovídat, popravdě." Řekl a zdůraznil poslední slovo, já kývla na znamení, že rozumím a všichni se pohodlně usadili.
,,Jak si zabila rmuta?" Byla jejich první otázky, sice jsem čekala něco jiného, ale co už. ,,Kterého?" Zeptala jsem se s provokativním úsměvem. Alby se na mě překvapeně podíval a potom hodil pohled i po ostatních kápech.
,,Toho u brány." Řekl a vypadal, že je hodně pyšný na formulaci své otázky. ,,No podklouzla jsem mu pod břichem a zarazila mu do něj nože. Z něj vytekl takový humáč a já pokračovala." Řekla jsem a Alby kývl na znamení, že mám pokračovat.
,,Potom jsem šla dál, bla, bla, bla. A potom našla jednoho rmuťáka, před tím jsem utíkala a když jsem nemohla, nasázela jsem mu do hlavy deset nožů." Zart, Clint a Charlie se dívali vyděšeně a zbytek překvapeně, to jakože nikdo nikdy nezabil rmuta. Vždyť to není tak hrozné.
,,No a potom další, z toho udělaly zdi palačinku." Řekla jsem a ušklíbla se. Newt měl nasazený pohled typu ,to je moje holka' a jinak se všichni tvářili buď překvapeně, nebo vyděšeně.
,,Potom jsem se schovala do jedné díry ve zdi a tam usnula." Řekla jsem a znova pokrčila rameny. Alby se na mě nenávistně podíval a já se znova provokativně usmála. Bavilo mě je štvát.
,,Dobře, kde si přišla k té ráně." Řekl a poukazoval na můj šrám na levém stehně zezadu. ,,V labyrintu." Řekla jsem a zase nahodila úšklebek. ,,Dobře, tak jinak, který rmut ti to udělal." Řekl a přitočil očima. ,,Ta palačinka." Řekla jsem s úsměvem a viděla jsme jak se někteří kápové snažili zadržovat smích.
,,Dobře, ale porušila jsi jedno ze základních pravidel, takže jaký by sis dala trest?" Řekl náš vůdce, ale to už se ozval Charlie. ,,Vždyť je to hlavní pravidlo a ty se zeptáš, jaký by si dala trest? Děláš si srandu?" Já jen protočila očima a začala svou krásnou, sarkastickou odpověď. ,,Co uděláte? Pošlete mě do labyrintu?" Řekla jsem. Charlie jen protočil očima a odfrknul si.
,,Ne jasně, že ne. Navrhuji díru... Co třeba 14 noci v díře bez večeře." Řekl Alby. ,,Guty s tím se dá žít." Řekla jsem a pokrčila rameny. ,,Kdo souhlasí?" Řekl alby a všechny ruce, až na Minhovu a Newtovu, se ocitli nahoře. ,,To je většina, dobře dohodnuto. Al Minho tě vyzvedne dneska v šest." Řekl Alby, já kývla a vydala se k východu.
Chtěla jsem vyjít ze dveří, ale ještě jsem měla jednu otázku. ,,A jak s dnešní vatrou?" Dneska má přijet nový bažant, takže bude vatra. ,,Hele, vždyť mi zachránila život." Zastal se mě Minho. Alby nakonec kývl, já se usmála na Minha a mrkla na Newta. Poté odešla směrem ke Kiře.
Dneska jsem ji učila násobilka tří, potom byl oběd a potom nějaká ta práce na ošetřovně. Asi v polovině dne přijela klec s novým bažantem, nějaký brunet, prý. Alby mu to tady ukázal, ale já ho ještě neviděla, takže se seznámíme až na vatře.
Nastal čas vatry, dala jsem kiru spát a šla si sednout k jednomu kmeni dále od všeho s Dorkem u sebe. Poslední dobou jsem s ním moc nebyla, takže si zasloužil trochu společnosti.
Seděla jsem s alkoholem v ruce a koukala na hvězdy, za zády jsem měla hrozný randál. Všichni si povídali, nebo rovnou křičeli, bez kapky alkoholu v krvi bych asi přišla o sluch.
Najednou si ke mě z jedné strany přisedne Minho a z druhé strany Newt s tím novým bažantem. ,,Tohle je ta Al, o které jsme ti říkali." Řekl Minho a ukázal na mě, já povytáhla obočí a obrátila svůj pohled na Newta. ,,Vy jste mu o mně něco říkali?" Zeptala jsem se a Newt nesměle přikývl. ,,No doufám, že si slyšel jen to dobré." Zasmála jsem se a podívala se na bruneta vedle Newta. Ten přikývl a já se znova napila.
,,Kdo je pro pravda, nebo úkol?" Začal, kdo jiný než Minho. Všichni jsme souhlasili a seskupili se v kolečku kolem ohně.
,,Takže Al pravda nebo úkol." Začal Zart, já se na něj ušklíbla. ,,Proč vždycky já? To jste na mě závislí?" Řekla jsem a zasmála se, takže jsem neviděla, jak všichni pomalu přikývli. ,,Dobře, takže pravda." Řekla jsem po mém záchvatu smíchu a i když se Zart chtěl na něco zeptat, předběhl ho Minho.
,,Co je mezi tebou a Newtem?" No samozřejmě, co jiného od něj čekat, že? Podívala jsem se na Newta a ten přikývl. ,,Chodíme spolu." Odpověděla jsem a viděla jsem jak se všichni začali usmívat. Někdo vykřikl něco jako dlužíš mi čokoládu, nebo něco takového. To si na nás vsázeli? Podívala jsem se na Newta a ten taky pokrčila rameny. Já potom jen zavrtěla hlavou a vrátila se ke hře.
---------
,,Thomas." Řval bažant poté, co se uhodil do hlavy, když dostal za úkol zápas s úchylákem Henrym. Všichni začali pořvávat jméno našeho bažanta a já začínala cítit, že brzy usnu.
,,Newte vezmeš mě do díry?" Zeptala jsem se chlapce vedle mě, ten přikývl, vzal si klíče od Minha vedle něj a vyšli jsme.
Otevřel dveře, já ho políbila a potom si vlezla dovnitř. On zavřel dveře a uložil se ke spánku vedle díry. ,,Co děláš?" Zeptala jsem se. ,,Zůstávám." Řekl a já ho chytila za ruku. ,,Děkuju." Řekla jsem a i přes tmu se mu podívala do očí. On se na mě usmál, potom jsme si jen vyměnili miluju tě a usnuli.
ČTEŠ
Queen of the Labirint [The Maze Runner FanFiction]
FanficKdyž se na místě, kde jsou pouze chlapci objeví dívka, nevěstí to nic dobrého. Měla tam být pouze jako experiment, jako proměnná, ale to netušili, co dívka dokáže a jak celým experimentem zamává. V příběhu se vyskytují vulgarizmy a občas i slova v A...