5. Ohýnek

756 22 7
                                    

Ahoj, omlouvám se, že chvilku jsem nevydala další kapitolu. Ale proč se zabývat minulostí, když už tu máme další!

   Nechala jsem se Newtem donést až ke hranici, kde byl panák postavený ze dřeva a na vrcholku mu trůnila lebka kozy místo hlavy.

   Newt mě opatrně položil, ale samozřejmě jsem zakolísala a zase neudržela rovnováhu. Spadla jsem dozadu, ale to byl nebyl Newt, rytíř na bílém koni, aby mě těsně před zemí nezachytil. Rychlé reflexy, které měl z labirintu, se mu teď hodily a už svíral Al v náručí. Rychle přispěchal Pánvička s nějakým hnusem ve sklenici a podal mi ji. Já si nedůvěřivě lokla a měla jsem štěstí, že jsem to udělala, protože to co mi dal, byl hnus. Chutnalo to jako kdyby smíchal syrová vajíčka, pepř, kari, rozmixoval tam nedozrálý citrón a ještě si tam plivl. No, bylo to nechutné, ale to už jsem přes ústa měla Pánviho ruku, abych to nevyplivla a tak jsem neměla jinou možnost a polkla. No, nebylo to nic moc...

   Hned po polknutí se mi rozjasňoval výhled a nikdo už nebyl rozmazaný jako před tím. Bylo to jako protisérum proti nápoji pravdy a tak jsem si uvědomila, že to asi nebyl obyčejný alkohol, ale nic jsem neříkala.

   Po 30 minutách už jsem byla v pořádku, oheň už byl zapálen samozřejmě s velkým povykem, ale to mi až tak nevadilo, a užívala si příjemnou atmosféru s Dorkem po mém boku. Pes vycítil, že se něco stalo a nikoho ke mně nechtěl pustit a až když se přiblížil Newt, přestal vrčet. 

   Bylo zajímavé jak Dork reaguje na Newta, jako by ho znal a věděl, že mi neublíží. Byla tu možnost, že jsme se znali před labirintem? A pokud jo jaký jsem k němu měla vztah? Tolik otázek a žádné odpovědi.

   Ze ztrácení se ve svém vlastím mozku mě vysvobodil až Newt, když mi šáhl na rameno. ,,Ahoj, jsi v pohodě?" Docela mě překvapila ta otázka, jelikož jsem se před chvílí neudržela na nohou but guty. ,,Jo jasně jen jsem přemýšlela. A ty?" No, stereotyp odpovědi na tuhle otázku, ale Newt se jen usmál sedl si vedle mě a odpověděl na otázku otázkou. ,,Víš co jsi mi řekla, když jsi byla mimo?" Teď jsem se bála, jelikož jsem si o Newtovi od začátku myslela, že je pěkný a sexy. Ale nakonec jsem jen zavrtěla hlavou. ,,Řekla jsi mi, že hezky voním." řekl a začal se smát. Děláš si srandu já si myslela, že jsem na něho vyklopila, že ho miluju a, že je hot, a on tohle?! Sice jsem zčervenala, ale on se jen dál smál a podával mi sklenici s nějakou podezřelou tekutinou. Už za tento večer podruhé jsem se nedůvěřivě napila a okamžitě jsem to vyplivla. ,,Wtf, co to je?" Zeptala jsem se s nechutí v hlase a Newt se začal smát nanovo. ,,Já vlastně nevím, Gally to vaří a nenechá nikoho, aby věděl z čeho to je. Je to jediný alkohol, který tu máme." Nevěřícně jsem nazvedla obočí a on jen přikývl. ,,Tak to se to musím naučit pít, jestli to tu mám vydržet." řekla jsem a zasmála se vlastnímu vtipu.

   Bohužel pro mě Newt po chvíli odešel a u mě se začali sbíhat opilí placeři, snažili se představit a několik se dokonce odvázalo a začali flirtovat. Tipuju, že z části pro to, co jsem měla za šaty, ale nijak jsem to neřešila. Po 10 klucích s úchylným pohledem, u kterých jsem se musela držet, abych jim nevlepila, jsem se zvedla a došla ke stolku s občerstvením, vzala jsem si svoji porci a dvě lahve toho driáku.

   Sedla jsem si zpět na místo a když jsem byla po jídel odhodlala, jsem si a jednou si lokla toho hnusu. Okamžitě jsem to zase vyplivla a jakmile jsem tak učinila za mnou se ozval smích, byl to Minho, který mě pozoroval. ,,Tak vážně mě sleduješ, víš, že to není slušné?" Zeptala jsem se, cítila jsem na sobě jeho pohled a pak slyšela jak se zvedl a šel ke mně. Sedl si vedle mě a přidržel mi sklenici s tím hnusem u úst a já byla, opět  dnes v noci, nucena si loknout, nějakého hnusu a tak jsem znova polkla. Pálilo to v krku a můj obličej tomu nasvědčoval, Minho se zase rozesmál a já se musela taky usmát, jeho smích byl nakažlivý.

  O hodinu, dalších 10 kluků a 4 sklenice hnusu později, jsem seděla na lavičce a pozorovala oheň, když se Minho nechal slyšet ať si zahrajeme Kiss, marry, kill a já po chvilce přemlouvání souhlasila. Když jsem před tím seděla a koukala do ohně jsem stihla sestavit předběžný seznam nejhezčích kluků na place, samozřejmě byl Newt první.

 Na nic se nečekalo a jelikož si všichni pamatovali zpěváky a herce z doby před labirintem. Tak se ptali na tohle téma. Peprnější to začalo být, když se Minho zeptal na placery ,,Takže já, Newt a Alby. Aless?" Byl jsem úplně na plech a tak jsem odpověděla po pravdě. ,,No asi kill Alby, jelikož se mi prostě nelíbí, jak se na mě mračí, kiss Minho," při tomhle se Minho zamračil, že není nejlepší. ,,Minha bych pouze políbila jelikož bych s ním nedokázala žít a marry Newt, jelikož nemá blbé kecy a je hot, no a taky ho Dork z nějakého důvodu snese, což je divné jelikož vás nemá rád a já se mu ani moc nedivím." všichni se začali smát a já, jelikož jsem si uvědomila co jsem řekla, se podívala na Newt, který mě jen obdarovával svým úsměvem a já mu ho věnovala nazpátek.

   Po několika kolech se zase někdo zeptal na Newta, a to už teprve bylo něco. Ptal se někdo náhodný, vlastně nevím, kdo to byl. ,,No takže Al, Pánvička, Zart a Newt." opět jsem vůbec nepřemýšlela. ,,No takže kill asi Zart," obrátila jsem se na něj ,,promiň, ale Pánvička mi víc sedl. No takže kiss Pánev," obrátila jsem se zpět na ostatní ,,jelikož mě to s ním baví. A nakonec Marry Newt, jelikož je v prvních řadách většiny mých seznamů." Všichni na mě hned vykulili oči a začali se ptát na ten seznam otázky jako ,,Kdo je nejlepší?" ,,O čem je?" ,,Kde jsem já?" atd. Po chvilce si však uvědomili, že to nemá smysl a tak vymysleli plán...

   ,,Zahrajeme si Truth or dare, prosím Ali." Zase jsem kývla a snažila se zůstat vzhůru a zatím se mi to dost dobře dařilo. 

  Po 5 minutách započali plán. ,,Tak Ali Pravda, nebo úkol?" ,,Úkol" tahle odpověď je očividně zaskočila, ale zadávač, Pánvička, se zazubil. ,,Guty, takže polib nejvíce sexy kluka na place." To už jsem se ale propadla do říše a nevnímala ani jednoho z placerů.

  Nakonec mě Newt zvedl a já se nesla do Newtova pokoje, jelikož jsem ještě neměla vyklizený pokoj a ani udělanou postel, tak se Newt nakonec nabídl, že mi půjčí svoji.

   Chlapec už dívku pokládal do postele a začal odcházet, jelikož si pověsil síť mezi ostatní. Než ale stihl odtrhnout od dívky pohled, tak sebou dívka škubla a probudila se. Vypadala vyděšeně, ale jakmile blonďáka zahlédla, tak se uvolnila a začala se usmívat. Chlapec úsměv oplatil a i když nebyl opilý, tak byl unavený, a tak dívce jen popřál dobrou noc a byl na odchodu, když ho dívka zastavila.

   Cítila jsem se trapně, když se jsem ho na to ptala. Ale bála jsem se a s Newtem jsem se cítila v bezpečí a tak, když odcházel jsem zpanikařila a zastavila ho. ,,Zůstaneš tu se mnou? Prosím." 

  Newt se otočil, v očích se mu zračilo překvapení, ale byl rád a tak jen kývl, zašel si pro deku a lehl si na zem vedle postele. Dva mladí lidé si nakonec popřáli dobrou noc a s úsměvem na tváři, kvůli přítomnosti toho druhého, a oba dva se propadli do říše snů.

Jinak se omlouvám, že občas přeskakuju do angličtiny, takže jestli nerozumíte, tak se omlouvám.

Queen of the Labirint [The Maze Runner FanFiction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat