Dnešní noc byla zajímavá...Probudila jsem se asi ve dvě hodiny ráno. Měla jsem divný sen, byla jsem za sklem a topila jsem se. Vždycky, když už jsme byla na hranici mezi životem a smrtí, tak mě vytáhli a já se mohla nadechnout.
Rychle jsem si sedla a těžce dýchala. No a potom jsem si znova představila ten pocit a začala lapat po vzduchu, i když byl všude kolem. Byla to vzpomínka. Uvědomila jsem si, ale i to že jsem na to přišla nezabránilo tomu co nadešlo.Nemohla jsem tomu zabránit.
Začali se mi promítat momenty, co se stalo, když jsem byla mimo v noc incidentu. Cítila jsem všechno a vše se znova za šlo vracet.
Probíhalo mi to v hlavě pořád a pořád dokola. Do toho se přímíchal strach, když byl Newt mimo. Zjištění, že jsem tady. Potom i zjištění po incidentu. Prostě všechny špatně chvíle se mi začaly promítat v hlavě a já začala mít panický záchvat.
Seděla jsem na posteli, vedle spala Kira nalepená na zdi. Já měla nohy u trupu a hlavu na kolenech. Třepala jsem se po celém těle, byla mi zima potom zase teplo.
Kolíbala jsem se ze strany na stranu a snažila odpočítávat od sta.
,,100"
,,99"
,,98"
,,9-97"Počítala jsem nahlas a snažila se aspoň přestat třepat.
Když v tom mě něčí ruce chytily zvedly a položili na zem. Samozřejmě to byl Newt. Seděla jsem na zemi a třepala se v Newtově náručí.
Jenže jakmile jsem nasála jeho vůni, začaly se mi promítat další vzpomínky.
První byla z prvního dne, když jsme spolu seděli na rozhledně a on mi vysvětloval jak to tady chodí.
Druhá byla ze dne, kdy se probudil z kómatu. V ten den jsme se smáli a povídali si.
Bylo mi s ním tak dobře...
Když jsem seděla v jeho náručí, něco jsem si uvědomila. Není jen kamarád, je mi s ním líp než s Minhem, nebo Chuckem. I když nevím jestli je to láska, možná jen pobláznění. Přece jenom musela bych být šílená a bláznivá abych se zamilovala na tomhle místě.
Zasmála jsem se v duchu, prostě jsem si to nechtěla připustit. No a pak jsem si něco uvědomila.
Vždyť já jsem šílený blázen.
Tak to je v háji, opravdu? Vesmíre, bože nebo matko přírodo jak je možné, že jsem se zrovna JÁ a TADY zamilovala?!
Ptala jsem se a nadávala si sama sobě v hlavě. Vždyť ho znám měsíc, vlastně si pamatuju měsíc, co ho znám, ale i tak.
Jako musím uznat, že je tu pro mě, když ho potřebuju a když je blízko je mi o něco líp, ale i tak?
Radši jsem přestala přemýšlet a snažila se dýchat.
Další moje oblíbené vzpomínky se mi promítali v hlavě a já se tiskla k Newtovi. Ani nevypadalo, že by mu to vadilo. Jen se se mnou kolébal, hladil mě ve vlasech a při tom mi říkal, jak mám dýchat a dýchal se mnou.
Postupně jsem se přestala třepat a zvedla jsem zrak k Newtovi. On se na mě jen usmál a chtěl se zvednout, to bych to, ale nebyla já, kdybych mu v tom nezabránila.
Zatáhla jsme ho za tričko, jako znamení ať zůstane dole a on tak udělal.
,,Děkuju" zašeptala jsem skoro neslyšitelně a zvedla k němu pohled. ,,Vždycky tě podržím, Lessie." Zopakoval moje a potom i jeho slova.
ČTEŠ
Queen of the Labirint [The Maze Runner FanFiction]
FanfictionKdyž se na místě, kde jsou pouze chlapci objeví dívka, nevěstí to nic dobrého. Měla tam být pouze jako experiment, jako proměnná, ale to netušili, co dívka dokáže a jak celým experimentem zamává. V příběhu se vyskytují vulgarizmy a občas i slova v A...