17. Seznamy

507 18 8
                                    


   Oběhla jsem celý plac podél zdí a šla do sprch. Umyla si vlasy a oblékla se.

   Oblékla jsem si černé legíny, na to jsem natáhla tílko maskáčově zelené barvy a přes to přehodila košili, tmavší zelené barvy než tílko, s dlouhým rukávem. Nezapínala jsem ji a tak na mně visela jako vesta. Obula si tenisky a vydala se směrem k domku s pokoji.

   U sebe jsem našla malou Kiru, jak objímá Newta a pláče. Newt po mně hodil pohled aka ,Nevím co mám dělat, pomoz mi' jen jsem nad tím zakroutila hlavou a přešla k nim.

   ,,Ahojky, jak se máš?" Zeptala jsem se malé. Ona zvedla svoje opuchlé oči a bez varování na mě skočila. Jelikož jsem dřepěla, tak jsem se i s ní vyvrátila a nemohla jsem se zvednout.

   Kolébala jsme se jako želva v krunýři a snažila se od sebe Kiru odlepit, abych mohla vstanou, nebo se alespoň nadechnout.

   Nakonec se mi to podařilo a já seděla s dívenkou v náručí. Newt se na mě tak zasněně díval, hodila jsem po něm tázavý pohled a on ten svůj hned sklopil k zemi.

   Takhle jsme seděli ještě deště minut, než se malá uklidnila. ,,Co se stalo?" Zeptala jsem se opatrně.

   ,,Měla jsem noční můru o tom výtahu." Řekla a popotáhla. Já ji znovu objala a začala ji utěšovat. ,,V pohodě, neboj byl to jen zlý sen. Jsem tady, tak co kdybychom ti zašli najít nějaké oblečení a potom našli Chucka?" Zeptala jsem se.

   ,,To zní jako plán. JDEM!" Vykřikla malá a už si to štrádovala ven z pokoje.

   My jsme vyběhli za ní, s Netwem jsem zašli do skladu a tam našli nějaké to oblečení, které by jÍ sedělo. Samozřejmě jak "náhodou", tam bylo, tě prý přijelo se mnou v kleci. Newta jsem nechala u Zarta a šla za malou.

   Nakonec jsem jí pomohla se osprchovat a taky jí umyla vlasy.

   Našli jsme Chucka, jak se vyvaluje u sebe v síti, ještě bylo brzo, tak jsme ho nechtěly budit a vydaly se za Pánví.

   ,,Ahoj Pánvičko, vedu malou pomocnici." Zařvala jsem ode dveří do kuchyně a v zápětí vešla dovnitř. ,,Ahoj holky, namažete chleba prosím?" Zeptal se pánvička, co dneska vypadal jako by vůbec nespal.

   ,,Jo jasně, jdeme." Řekla jsem jak k Pánvičkovi, tak k malé a vydaly se k pultu, kde byly chleby nachystané.

   Nakonec jsem byla nucena to obejít a pomoct malé s chleby. Já je připravovala na výdejním pultu, ze strany kde je jídelna, a malá klečela na lavičce u jednoho stolu. Já jsem namazala chleba, ona vzala šunku a sýr a hodila to na něj, v zápětí to zakryla ještě jedním chlebem.

   Takhle jsme zhotovily snídani a už sem začali nabíhat běžci. Dokonce i Minho šel dneska do labyrintu.

   ,,Zdar holky, dneska je vatra." Pozdravil nás Ben a vzal si chleba, my mu jen řekli ,,Ahoj" a rozdávali dál.

   Vatra, tak to bude něco, to vám povím.

   Než jsem se nadála byl večer, Kiru jsem dneska učila základy vaření. Prostě jsme spolu dělali oběd a já ji nechala dělat lehké věci. Zvládla nakrájet i mrkev, z toho jsem byla upřímně nadšená. Které dítě v pěti krájí mrkev, že? Udělali jsme, i s pánví, svíčkovou a už jsem nadávala porce. Zase jsem dostala ohlasy typu ,,To je vážně dobrý." ,,Frase, stačilo aby se vrátila Al a už to není hnus." Atd.

   Malou jsem dala v osm spát, bylo to hodinu po západu slunce a tak když jsem odcházeli, placeři ještě nebyly na plech. Malou jsem uložila do postele a vrazila se k ohni.

Queen of the Labirint [The Maze Runner FanFiction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat