1

2.7K 137 26
                                    

"Sınıfa yeni çocuklar gelmiş çok da yakışıklılarmış " diyen aynı sınıfta olsakta tanımadığım cırtlak sesi kızı gram umursamadan sıramda yatmaya devam ettim çünkü umurumda değildi. Bu sınıftan hatta bu hayattan bıkmıştım ve arkadaşım olmasa da arkadaş edinme fikrinde değildim zaten tahminimce onlarda diğerleri gibi homofobiklerdi. Ya da buna saygı gösterselerde babamın mafya olduğunu öğrenince korkup uzak durucaklardı çünkü hep öyle olmuştu.

Biraz sonra "ben Choi San buraya ... okulundan geldim" diyen sesle başımı kaldırdım onu tanıyordum daha önce görmüş ve hayran olmuştum ama hiç onunla konuşma fırsatım olmamıştı çünkü ne zaman görsem babamla kavga ediyorlardı bildiğim kadarıyla aralarında bir husumet vardı.

Hazır başımı kaldırmışken yanındaki uzun çocuğu süzdüm asla San'ın yanından ayrılmıyordu hatta gay olduklarını bilsem bunlar sevgili derdim. "Bende jeong yunho" dedi ve geçip bir yere oturdular

Ders boyunca birkaç kez San'la gözlerimiz kesişti onda beni çeken ne var bilmiyordum ama sürekli ona bakmak istiyordum.

SAN'DAN##

sıraya oturduktan sonra Yunho'yla konuşmaya başladım bu kafayla ders dinleyemezdim zaten. İki yan sıramızda oturan çocuğu işaret ettim. "Onu görüyor musun?" Yunho sorum üzerine bana mal mısın der gibi baktı ve "evet ne olmuş?" dedi. Cevap verecektim ki gözlerimizin kesişmesiyle durakladım çok derin bakıyordu ve oldukça da yakışıklıydı neden bunları düşünüyorsam.

"Onu kendime aşık edicem"

Dark ~Woosan~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin