32

301 24 2
                                    

Woo'dan###

Elime tutuşturulan zarfı kenara koydum ve bana gülümseyerek bakan kıza baktım benimle dalga geçip geçmediğini anlamaya çalışıyordum ki kız bir adım attı ve yanımda bulunan perdeyi açtı, San yanımdaydı yatıyordu ve oldukça kötü görünüyordu. Hemen kalkıp yatağının yanına oturdum ve elimi yanağına uzatıp yanağını okşadım.

"San,buradasın yanımdasın" dedim ama o baygındı "ona ne oldu?" diyerek kıza baktım. "Babam ona işkence etti, şey o biraz daha orada kalsa ölebilirdi" dedi, kaşlarımı çattım, neden onu babasından alıp bana getirmişti. Kız yanındaki çocuğun elini tuttu ve "aşk için" dedi anlaşılan San ona benden bahsetmişti. Dileğim kabul olmuştu bir mucize olmuş ve San bana geri gelmişti.

Ben San'la ilgilenirken Hwa da çoktan Hongjoong'u aramıştı.

"San burada"
"Gelince konuşuruz bunu, bende bilmiyorum bb"

dedi ve telefonu kapattı. Yeosang da yanıma geldi ve elini omzuma koydu "Woo San seni böyle görmesin hadi gel hastanenin kantininden bir şeyler alalım da ye" dedi. başımı olumlu anlamda salladım San'ı orada bırakıp gitmek istemiyordum ama Hwa "merak etme ben burada beklerim" diyince içim rahat etmişti.

Kantine gitmeden önce az önceki kızın yanına gidip elimi uzattım "Wooyoung ben,San'ın sevgilisiyim teşekkür ederim onu bana getirdiğin için"
"Biliyordum zaten,rica ederim, ben Cindy şey bu da sevgilim Rano" dedi ve elimi sıktı ikisine de bakarak "memnun oldum" dedim ve Yeosang'ın peşine takıldım.

Çok birşey yiyesim yoktu bu yüzden sadece bir kek alıp masaya geçtim ama Yeosang kuru kuru yiyemezsin diyip ikimize de birer kahve söylemişti. Bir şey demek yerine dilim yansa da hızlıca kahvemi içtim ve ayağa kalkıp "Hadi gidelim" dedim. Yeo beni oturturken sinirle söylendi. "Nedir sendeki bu San aşkı ya daha ben kahvemi bitirmedim" oflayarak onu beklemeye başladım. "Mingi kaçırılsa ve bu hale sen çok farklı davranırdın sanki" dedim. Yeosang biraz düşünür gibi yaptıktan sonra başını olumsuz anlamda salladı "Allah korusun de lan" dedi ve kahvesini bitirip ayağa kalktı. Neyse ki aldıklarımızın parasını ödemiştik

Tüm merdivenleri koşarak çıktım ve aceleyle San'ın yanına vardım. Çok korkmuştum uyandığında yanında olamıycam diye ama neyse ki hâlâ uyuyordu. diğerleri de gelmiş başında bekliyorlardı.

Yunho "neredeymiş o kadar aradık bulamadık siz nasıl buldunuz?"
Hwa "biz bulmadık, Cindy ve Rano getirdiler onu"
Hongjoong "onlar da kim?"
Cindy "şey Cindy benim" dedi ve derin bir nefes alıp ekledi "Chan benim babam,San'a çok işkence yaptı üzgünüm ona engel olamadım" dedi oysa ki özür dilemesine gerek yoktu o San'ımı kurtarmıştı sonuçta.

Biz konuşurken San yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı aceleyle elini tuttum yanında olduğumu bilmesini istiyordum.

San bana baktı gülümsedi ve yerinde hafifçe doğrulup bana sarıldı "demek sonunda cennete geldim" dedi istemsizce kıkırdadım "ona daha var San,şuan hayattasın" dediğim de biraz geri çekildi ve etrafı süzdü. "Ben buraya nasıl ..." demişti ki Cindy'i görüp gülümsedi ve "teşekkür ederim" dedi.

San'dan###

Hep beraber eve geçerken tabi ki Cindy ve Rano'yu da yanımıza almıştık, onlarla anlaşma yapmıştım onlara bir ev tutacak ve biraz da para verecektim hatta Rano için iş de ayarlayacaktım onlar da Chan abinin hapise atılmasında bize yardım edeceklerdi.

Rano ve Cindy bizimle kalmayı biraz yabancılasalar da bir şey dememiş ve onlara gösterdiğimiz yerde yatmışlardı.bizde Woo'yla yatağımızda yatıyorduk. Wooyu kolumun altına almıştım ve onun benim için yazdıklarını okuyordum. Başımı eğdim ve hayranlıkla yüzüne baktım
"Sen beni ne güzel seviyorsun öyle"
"Güzel severim tabi, çünkü sen çok güzelsin"
"Senin kadar olamam beyefendi" Woo gülüyordu ki bir anda ciddileşti "sahiden bizi bırakıp gitmeyi düşünüyor muydun?"
"Bunu asla düşünmem ama gücün kalmamıştı Woo'm halimi sende gördün"

Dediğim de bana baktı uzunca ve geri çekildi şaşkın bir ifadeyle ona bakarken o kolunu açtı ve "kafam ağır gelmesin sen koy kafanı göğsüme" dedi. Gülümseyerek dediğini yaptım kalbi çok hızlı atıyordu ama benim kalbimin de onunkinden aşağı kalır yanı yoktu.
"Huzursun be Woo"
"Huzursun be San"

~the end~

Çok romantik bir bölümdü haha bir dahaki bölüm final olabilir emin değilim ama...

Dark ~Woosan~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin