Woo'dan###
Sabaha kadar uyumayıp sohbet etmiş hep birlikte kaynaşmıştık bu sırada arada bir Yeosang'la da mesajlaşmıştım çünkü eve gitmediğim ikinci gece olduğundan beni oldukça merak etmişti onu buraya çağırmayı düşünsem de her şeyi mahvetmekten korktuğum için birde birazcık San ve onu kıskandığım için yapmamıştım.
Mesajlar kısmı:
Yeosang: Woo beni unuttun burada ya öylesine mi geldim ben buraya seni görmeye geldim
Woo: bilmediğin şeyler var Yeo eve gelince sana anlatırım her şeyi
Yeosang: hele bir anlatma bak ne yapıyorum sana
Woo: tamam Yeo'mSan eğilip mesajlarıma bakmaya çalıştığında gülümsedim "Bu kadar meraklı olduğunu bilmiyordum" dedim San çok ciddi bir ifadeyle bakıyordu "Bende Yeosang'la bu kadar samimi olduğunuzu bilmiyordum" elimi yüzüne yerleştirip yanağını okşadım "sonuçta çocukluk arkadaşım, sevgilim" dedim
San yerinden kalktı ve "lan lan lan duydunuz mu bana sevgilim dedi. Ah kalbim" diye bağırdı ve Arin'in "abartma abi" diyerek kafasına vurmasıyla yerine geri oturdu.
Hwa: bunlar çok tatlı olmadılar mı?
Hongjoon:bizim kadar olamazlar hıh
Yunho: of bir ben sap kaldım,Mingi bende sana mı yürüsem?
Mingi: bir bakıyım sende yakışıklısın ama benim aklımda başka biri varBu sözden sonra hepimiz Mingi'ye kim olduğunu söylemeye çalışmıştık ama kesinlikle söylemiyordu, sanki devlet sırrı saklıyordu.
Gülüşmeler sohbet derken hepimiz sabaha doğru uyuya kalmıştık tabi saat 11 gibi kalkmak da çok zor olmuştu. San derin bakışlarla bana bakıyordu. "Of he seni kendi ellerimle ona vermeye gönlüm hiç razı değil" dedi. Gülümsedim her ne kadar ona kötü şeyler yapmış olsa da bana birşey yapacak değildi "o benim babam San sadece benim iyiliğimi düşünür emin ol başıma kötü birşey gelmiycek" dedim.
Uykusuzluktan göz altlarım şişmişti ama babamın beni böyle görmesi daha iyi olurdu sonuçta kim düşmanını kaçırıp ona iyi bakardı ki?
Buluşma yerine geldiğimizde San'ın sımsıkı tuttuğu elimi çektim ve "üzgünüm San" diye fısıldadım. "Şimdi git ama bana çabuk gel seni özlerim Woo'm" dedi sanki içimden bir şeyler koptu nedense bir hüzün çökmüştü "Bende seni özlerim San'ım bulabildiğim ilk fırsatta yanına gelicem" dedim.
Babamlar geldiğinde ilk arabadan inen San'ın annesi oldu o kadar bitik haldeydi ki göz yaşlarıma engel olamadım onu bu hale getiren benim babamdı, oysaki o kadın benim San'ımı doğurarak bana en büyük iyiliği yapmıştı. Göz ucuyla San'a baktığımda ağladığını fark ettim o kadını o halde görmek beni bile bu kadar üzdüyse kim bilir onu nasıl da perişan etmişti.
Arin,Hongjoon ve San koşup kadına sarıldıklarında bende yavaş adımlarla babama ilerledim babam hemen yüzümü inceledi ve bana sıkıca sarıldı ona sarılmak hiç içimden gelmiyordu ama belli etmemek adına bende sarıldım sonra da arabaya bindim.
Giderken pencereden onlara bakmaya devam ettim. San mutluysa bende mutluydum.Babamın evine geldiğimizde şaşırmıştım çünkü beni kendi evime bırakmasını bekliyordum. Şoföre "lütfen beni kendi evime bırak" dedim ama beni duymadan geldi, babam arabadan inince bende onunla indim. "Baba neden buraya geldik beni neden evime bırakmadın?" diye sordum. Babam "içeri geç orada konuşalım" dediğinde oflarayak peşinden içeri girdim bu kocaman evi hiç özlememiştim, annem öldükten sonra babam bir adamla çıkmaya başlamıştı ve o adam babamın yanına taşınmıştı o zamanlar bundan rahatsız olduğum için ayrı eve çıkmıştım ve şimdi o adamla karşılaşmak en son istediğim şeydi.
"Baba senden bir cevap bekliyorum" dedim babam "beni takip et" dedi ve üst kata çıktı bende peşinden gittim bir kapıyı açtığında bunun eski odam olduğunu fark ettim her şeyim yerli yerinde duruyordu "bundan sonra burada yaşıyacaksın, odana yerleşebilirsin zaten herşeyin duruyor" dedi kaşlarımı çattım bunu kesinlikle kabul etmeyecektim "bunu asla kabul etmem" diye bağırdığımda babam ilk defa bana tokat attı neye uğradığımı şaşırmıştım
"Telefonunu ver" dediğinde buna da itiraz ettim ama o zorla aldı ve bana başka bir telefon verdi "Bu yeni telefonun içinde yeni hattın var artık bunu kullanıcaksın" dedi tam gidiyordu ki durdu "Bu arada okul kaydını da başka bir yere aldırdım biraz uzak ama servisle gider gelirsin" dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark ~Woosan~
FanfictionMafya çocuğu Wooyoung ve Düşmanı San çok fena şeyler olacak ... Engellerin arasında boğulurken yine de beraber olabilecekler mi?