-3 gün sonra -
Yazar'dan###Woo masaya oturdu ve kalemi çevirdi içinden geçenleri yazacaktı ama bir türlü toparlayamıyor,göz yaşlarının kağıdı ıslatmasını izliyordu.
San,seni çok özledim her yere baktım, bizim çocuklar bakmaya devam ediyorlar ben de seni aramaya devam etmek istedim ama hastalandığım için onlarla gitmeme izin vermediler, Hwa saat beşi beni kontrol edip bana yemek yedirmeye çalışıyor ama boğazımdan geçmiyor San,sen yemek yedin mi? Nasılsın? Hayatta mısın? Bunları düşünmek bana kafayı yedirtmek üzere
Biliyor musun San sensiz hiçbir şeyin anlamı yokmuş,senden uzak kalmak ölüme benziyor evet daha önce de ayrıldık ama o zaman tesellim iyi olduğunu, hayatta olduğunu bilmekti. Şimdi senden haber alamamak,sana ulaşamamak beni mahfediyor.
Biliyor musun seni çok fazla sevdiğimi düşünüyordum ama çok az kalırmış sana olan aşkım kelimelere sığdıramıyorum,sanki senden önce yaşamamış gibiyim ne olur bir mucize olsun, bana gel yeniden hayat bulayım.
Wooyoung son sözü yazarken eli aşağı doğru kaymış ve kalem elinden düşüp giderken o oracıkta bayılmıştı. Hwa sesi duyar duymaz odaya koştu ve Woo'yu ayıltmaya çalıştı ama yapamadı "şu halini San göre ben ne hesap vericem lan, kaç kere dedim harap etme kendini bu kadar diye" dedi ve Wooyoung'u sırtına alıp hastaneye götürdü tabi bu sırada Yeosang da onlarla gitmişti.
Hwa Woo'ya biraz kızgındı çünkü o San ölmüş gibi davranıyordu ama Hwa emindi Hong,Yunho ve Mingi onu bulacaklardı.#####
San artık sona geldiğini hissediyordu o kadar çok dayak ve o kadar çok elektrik yemişti ki dayanacak gücü kalmamıştı zaten Chan'ın amacı da buydu onu işkencelerle öldürmek. San'ın ihanet etmeye kalkışması onu çok sinirlendirmişti ve o her zaman nedeni olsun olmasın insanları çeşitli yollarla öldürmekten zevk alan biri olmuştu.
San bir köşede sinmiş zar zor nefes alırken Cindy içeri girdi ve San'ın yanına oturdu. San her şeye rağmen bu kızın varlığına şükrediyordu, Cindy San'ın ondan istediği gibi kağıt kalem getirmişti ama San'ın elini kıpırdatıcak kadar bile gücü yoktu.
"Sen yazabilecek gibi değilsin sen söyle ben yazarım" dediğinde San usulca başını salladı ve konuşmaya başladı."Woo burada geçirdiğim günlerde seni tekrar görebilmek umuduyla dayandım hep sana kavuştuğumun hayalini kurdum ama artık gücüm kalmadı Woo. Ben belki buradan asla kurtulamaz ve yakın zamanda ölebilirim ama seni sevmeyi asla bırakmıycam kalbim hep seninle olucak. Woo'm lütfen üzülme kendini perişan etme benim yerime de yaşa,gez,mutlu ol, çocuklarla birbirinize sahip çıkın Onlara söyle seni onlara onları da sana emanet ediyorum birbirinizden hiç kopmayın ben olduğum zamanlarda olduğu gibi bir arada olun,birbirinize destek olun seni seviyorum hepinizi seviyorum hoşçakalın"
San sözünü bitirdiğinde Cindy San'ı süzdü San dayanamamış bayılmıştı. Cindy ona yemek getirmeyi teklif etmişti çünkü babası ona üç gündür tek lokma birşey vermemişti ama San ondan kalem kağıt istemişti Cindy başta buna şaşırsa da şimdi anlıyordu nedenini. Cindy iyi bir kızdı ve bütün bu yazdıklarından sonra vicdanı sızlamış ve içi iki sevgiliyi buluşturmak isteğiyle dolmuştu.
Cindy odadan çıktı ve Chan'ın sadık adamlarından olsa da Cindy'e gönlünü kaptırmış olan Rano'yu bir kenara çekti "bana yardım et" dedi.
"Nasıl,ne istiyorsun ki?"
"San onu götürelim, ölmesine izin vermeyelim lütfen"
Rano "Bunu neden istiyorsun,ondan bize ne?" diyerek gitmeye yeltenmişti ki Cindy kolundan tutarak durdurdu "çünkü aşka değer veriyorum, Rano babam ilişkimizi öğrendiğinde zaten ikimizi de öldürmek istiycekti kaçalım buradan,giderken de ufak bir iyilik yapmış oluruz" Rano biraz düşündükten sonra başını olumlu anlamda salladı Chan'ın yanında büyümüştü o ve ilk defa ihanet edicekti ama Cindy için değecesini düşündü.Birkaç saat içinde Rano ve Cindy güzel bir plan yaptılar herkes yemek yerken San'ın kapısında bekleyen adama gidip Cindy endişeyle "San ölmüş" dedi adam içeri San'a bakmaya girdiğinde Rano adamın kafasına odunla vurup onu bayılttı ve San'la ikisinin kıyafetlerini değiştirdi San'ın hâlâ akan kanından adamın yüzüne sürdü böylelikle uzaktan bakıldığında onu San zannediceklerdi
Rano San'ı sıraladığında Cindy de etrafı koladan etti ve hep birlikte depodan çıktılar. Rano San'ı arabasının arka koltuğuna yatırdıktan sonra kendisi de sürücü koltuğuna geçti Cindy de yanına binmişti Rano arabayı çalıştırırken terettüt ettiğinde Cindy elini onun elinin üzerine koydu ve "bunu yapmalıyız,aşk için" dedi. Rano hafifçe gülümsedi ve sürebildiği kadar hızlı bir şekilde arabayı sürmeye başladı.
Yol boyunca San "Wooyoung" diye sayıkladığından ilk işleri Woo'yu bulmak oldu onlar için biraz zor olmuştu ama hastaneyi bulmuş hatta San'ı da Woo'nun yanına yatırmışlardı aralarında sadece bir perde vardı.
Cindy "ben iyiyim artık gidelim" diyerek Yeosang ve Hwa'yı ikna etmeye çalışan Woo'ya yaklaştı ve ona San'ın yazdırdığı mektubu verdi "San'dan...şey o çok kötü durumda olduğu için onun söylediklerini ben yazdım" dedi ve hepsinin şaşkın ifadesine aldırmadan sözlerine devam etti "oku ama üzülme çünkü onu sana getirdim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark ~Woosan~
FanfictionMafya çocuğu Wooyoung ve Düşmanı San çok fena şeyler olacak ... Engellerin arasında boğulurken yine de beraber olabilecekler mi?