19

267 28 6
                                    

Woo'dan###

Gözlerimi açtığımda gözüm San'ı aradı ama yoktu yine bir not bırakmıştır diye odayı incelesem de herhangi birşey yoktu tüm evi dolaştım belki evdedir diye ama hiçbir yerde yoktu. Belki işe erken gitmesi gerekmiştir dedim ama eğer öyleyse bu hiç iyi olmazdı çünkü bu kadar çok çalışırsa onu ne zaman görebilicektim ki?

Cebimden telefonumu çıkardığında Whatsaptan bir sürü mesaj olduğunu ve Yeosang'ın defalarca kez beni aradığını fark ettim ve saati de anca fark ediyordum çoktan öğlen olmuştu nasıl bu saate kadar uyumuştum ki ben.

San'ı aradığımda telefon çalmadan kapandı kaşlarımı çattım beni engellemiş miydi? ama neden? Sinirle mesajlar kısmına girip "beni nasıl engellersin!" Yazdım ama mesajım gitmiyordu.

Bir şeyler olmuştu ama ne? Belki de mesajlar ve aramalar bu yüzdendir diyerekten WhatsApp'a girip konuşmalara baktım

     WooSan özleyenler full tayfa

San'ım ♡ gruptan ayrıldı.

Hwa: neden çıktı bu şimdi
Yunho:hiç sorma!
Hong hyung:lan söylesene
adam gibi ne olduğunu
Yunho: Woo'ya sorun o söylesin
Yeo'm: ne olmuş? Bir şey olsaydı
Woo bana söylerdi bir kere
Yunho:emin ol bunu söylemezdi
tabi o kadar yüzsüz değilse
Mingi:lafı dolandırmadan söyle
lan San bizim de arkadaşımız
Yunho: tamam söyliycem ama önce şunları atıyım

    Yunho Yeo'm kişisini gruptan çıkardı
    Yunho Sizi gruptan çıkardı

Kafam karışmış bir şekilde defalarca okudum mesajları ne yapmış olabilirdim? En son dün bardaydık Momo'yla içki içiyorduk sonrasını bilmiyordum gözümü açtığımda yatağımdaydım ne olmuş olabilirdi ki?
Yeosang'ın mesajlarına girdim bu kez de

               Yeo ve Woo mesajlar
Buraya bak hemen

Neredesin oğlum neler oluyor lan?

Yunho ve Mingi oraya geliyorlarmış

Mingi'yle San telefonda konuşurken duydum da San'ın sesi perişan
geliyordu ben bile acıdım ne yaptın lan çocuğa?

Hâlâ cevap vermiyorsun bana
da mı söylemiyceksin

Arıyorum aç şu telefonu

                   Ne yaptığımı bile bilmiyorum

Ne demek bilmiyorum

                   Bilmiyorum işte hiçbir şey    
                   bilmiyorum ben, San'la kavga 
                   etmedik aramız gayet iyiydi   
                   ve bir uyandım herşey     
                  değişmiş

Lan şimdi Mingi söyledi
aldatmışsın çocuğu lan
Lan lan nasıl yaparsın?

                  Yapmadım öyle bir şey nasıl  
                  yakıştırır bana bunu ***

Gözüyle görmüş inanamamış
ama gözüyle görmüş!!!

Mesajlardan çıktım ve ceketimi giyip evden çıktım San çalıştığı yerin adını dün söylemişti oraya gidip ona bunu soracaktım.bunu yapmayacağımı bildiği halde yine de yaptığımı mı düşünüyordu bu nasıl olmuştu sormam gerekiyordu.

San'ın çalıştığı yere geldiğim de gözüm onu aradı ama yoktu neden burada değildi ki? Burada olması gerekiyordu. "Pardon yardım edebilir miyim?" diyen kıza baktım ceketinde Mina yazıyordu o an acaba Momo da burada mı diye düşündüm ona neler olduğunu sorabilirdim ama onu da görememiştim. "San burada mı?" diye sordum Mina başını olumsuz anlamda salladı "hayır o biraz kötüydü bu yüzden bugün izin aldı" dedi sıkıntıyla ofladım "nerede olabilir biliyor musun?" diye sordum "maalesef bilmiyorum" dediğin de son bir umut Momo'yu sordum. "O da bugün izinli ama istersen numarasını verebilirim" dedi . Aceleyle numarasını aldım ve hemen mesaj attım.

"Momo görüşebilir miyiz?"
"Tabi neredesin hemen gelirim?"
"Çalıştığın kafedeyim"
"Tamam beş dakikaya oradayım"

Dedi ve telefonu kapattı bunu bekliyormuş gibi beş dakika sonra buraya varmıştı ikimiz geçip bir masaya oturduğumuzda beni süzdü "iyi görünmüyorsun bir şey mi oldu?" diye sordu. Gözlerimi yumdum ve birkaç saniye sonra açtım sakin olmaya çalışıyordum bilip bilmeden onu suçlamamalıydım.

"Dün neler oldu ben eve nasıl geldiğimi bile hatırlamıyorum" Momo biraz saçlarıyla oynadı "kusura bakma ben alkolsüz olanla alkollü olanı karıştırmışım sen sarhoş olduktan sonra "çok sıkıldım ben gidiyorum" diyip çıkıp gittin sana yetişmeyi denedim ama çok hızlıydın sonrasını bende bilmiyorum" dedi. "Anlıyorum" dedim ve masadan kalkıp yürümeye başladım kafam daha da karışmıştı emindim sarhoş da olsam asla San'a ihanet etmezdim ama o zaman San ne görmüştü?

Yürümeye devam ettim hafta sonu olduğu için okul olmasa da San'ın bizi kaydettirdiği okula girdim burada ne işim var onu bile bilmiyordum sadece eve gitmek istememiştim ve pek bir yer bildiğim de söylenemezdi. Okulu gezdim ve çıktım sahiden ne yaptığımı hiç bilmeden öylece dolanıyordum. Neden San'ın burada olacağını ummuştum ki? Bu çok saçmaydı.

Okuldan çıktım ve eve döndüm içeri girdiğimde ev ilk defa bomboş geldi San'ın yokluğu o kadar belliydi ki...

Kendimi un çuvalı gibi koltuğa attım ve tuttuğum göz yaşlarını serbest bıraktım saatlerce ağlamış olabilirim ki kapı çaldı heyecanla kapıya koştum göz yaşlarımı sildim ve saçlarımı düzelttim belki de San gelmiştir diye düşündüm belki benimle konuşup ona asla ihanet etmeyeceğimi anlar diye düşündüm ama kapıyı açtığımda gördüğüm kişilerin arasında San yoktu Yunho ve Mingi vardı.

Tam konuşucakken Yunho bana bir yumruk savurdu geriye doğru sendelediğimde ikisi de sinirle bana vurmaya çalıştılar bense karşılık bile vermedim belki de bunu hak etmişimdir?

Dark ~Woosan~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin