San'dan
Bir hafta düşünün ama öyle bir haftaki en sevdiğiniz kişiyi bulmak için kendinizi perişan etmişsiniz de izine bile rastlayamamışsınız, Wooyoung'un babası gerçekten birini saklamak istediğinde bunu ustalıkla yapıyordu zaten annemi de bu yüzden bulamamıştık ama hâlâ Woo'ya yazıyordum bir ümit mesajlarımı görür ve bana bir işaret gönderir diye yazıyordum.
Mesajlar
Gönderici: San1 Hafta önce
Woo'm bugün okula neden gelmedin oysa ki çok özlemiştim
Woo neden mesajlarıma cevap vermiyorsun sosyal medyada da aktif değilsin?
6 gün önce
Hey hesabını mı kapattın ama neden? Evine de gittim yoktun Yeosang da birşey bilmiyormuş neler oluyor?
5 gün önce
Hani söz vermiştin? Bana geri gelecektin? Babam bana birsey yapmaz dedin keşke seni ona teslim etmeseydim. Bugün öğrendim kaydın başka okula alınmış öğrenebilirsem okuluna gelicem bekle beni.
4 gün önce
Sahiden seni arıyorum ama bana hiç yardımcı olmuyorsun bugün babanın ev adresini araştırdım belki ordasındır diye yemin ediyorum on adres vardı ve ben hepsine tek tek baktım ama sen hiçbir yerde yoktun
3 gün önce
Asla pes etmiycem, asla vaz geçmiycem,evini bulamıyorsam okulunu bulurum yakınlarda aramaya başladım tabi bunun için okulu ekmem gerekti çünkü gün boyunca okula giren çıkanları kontrol ediyorum,tabi ki gözüm senden başkasına kaymaz birtanem
2 gün önce
Çok özledim biliyor musun? Bence biliyorsun neyse bugün seni gördüğümü zannettim ama halislünasyonmuş oysa ki o kadar harikaydın ki ah o an hiç bitmesin istedim. Sahiden ben seni arayıp bulamıyorum ama sen hiç bana gelmeye çalışıyor musun Woo?
Dün
Bu sana son yazışım Woo çünkü bu numara artık kullanılmıyor uyarısından bıktım.
Bugün
Yine yazıyorum bugün bir okula daha bakıcam ne olur orada ol Woo ne olur.KIM SOEUL HIGH SCHOOL yazan tabelaya baktım içimden bir ses bu okulda okuyor diye bağırıyordu ama akşama kadar beklememe rağmen Woo yoktu yine de inanmak istemeyip içeri girdim öğrenci listelerini aldım ama onun adı hiçbir yerde yoktu ve ben kafayı yemek üzereydim bu adam benden sevdiklerimi almaktan başka birşey yapamaz mıydı? Neden herkesi alıyordu ki?
Woo'dan###
Han Sebin yazan üniformamı bir kenara fırlattım çok komik babam okula beni bu isimle kaydettirmiş daha da komiği benim kendime özel servisim var ve okulun önünde bekliyor ben kaçarsam diye.
Komik diyorum çünkü o kadar kötü bir durum ki sinirden gülesim geliyor. Babamın elime verdiği lanet telefonda kontör bile yok hiçbir şey yok olsa da zaten San'ın numarasını ezberlememiştim daha ama en azından internet bulsaydım ona yazabilirdim beni bu hapis hayatından çekip alırdı.
"Neden okula gitmedin? Bayan Soeul aradı ve seni şikayet etti derslerini hiç umursamıyormuşsun" omuz silktim "bana bok gibi bir hayat sunup sonra da hesap soramazsın ben evime gitmek istiyorum seninle ve o lanet olası sapık sevgilinle değil" evet bir de o kısım vardı babam yokken bazen o it bana öyle bir bakıyordu ki beni korkutuyordu. Resmen bakışlarla taciz ediliyordum "doğru konuş Wooyoung o senin baban sayılır" dedi ve bana vurmaya yeltendi ama bu kez tuttum. "Yeter artık baba ben çocuk değilim vurup itip kalabileceğin bir ezik hiç değilim " dedim ve onu ittirip koşarak evin kapısına geldim tabi ki kilitliydi babam evde olsun olmasın bu kapıyı her zaman kilitliyorlardı.
Anahtarları aramaya başladım o anahtarı bulup buradan gidecektim ama yoktu tabi ne bekliyordum ki babam bir saklama ustasıydı sonuçta. Sonunda bulamayarak pes ettim ve kapının dibine çöktüm "Biliyor musun baba San'ın annesini gördüğümde için acımıştı bu kadını bu hale getiren benim babam mı? O gerçekten cani mi? Demistim inanmak istemiyordum ama buraya geldikten sonra gördüm ki sen gerçekten öyle biriymişsin" babam yanıma geldi beni oturduğum yerden kaldırdı ve "koltuğa geç seninle konuşalım" dedi.
Ben koltuğa geçip oturduğumda babam ceketinin cebinden evin anahtarını çıkardı ve masaya bıraktı içimden bir ses "al ve kaç hemen" dese de o sesi bastırdım çünkü babamın ne diyeceğini çok merak ediyordum. "Eski telefonunu biraz karıştırdım,açıkçası oyuna getirilmiş olmama biraz kızgınım ama zaten San'ın annesiyle işim bitmişti onu zaten bırakıcaktım" dedi kaşlarımı çattım "ona ne yaptın? San'ın babası öldükten sonra onlar bir daha böyle şeylere karışmadılar ama sen yine de onun annesini kaçırdın neden?"
Gülümsedi neşeden uzak bir gülümsemeydi bu "San'ın babasını benim öldürdüğüme dair kanıt toplamıştı tabi ki daha birçok suçum içinde öyle bende tüm kanıtları sildirttim tabi bu biraz zor oldu ama hallettik" dayanamayarak yüzüne tükürdüm ama o birşey olmamış gibi peçeteyle yüzünü sildi ve"Şimdi asıl konumuza dönelim San'ı sevdiğini biliyorum bu yüzden iki seçeneğin var ya bu anahtarı alıp çıkıp gidersin bu evden ve bende tıpkı babasını öldürdüğüm gibi San'ı da öldürürüm ya da kaderine razı gelir ve burada yeni kimliğinle bizimle yaşarsın, karar senin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark ~Woosan~
FanfictionMafya çocuğu Wooyoung ve Düşmanı San çok fena şeyler olacak ... Engellerin arasında boğulurken yine de beraber olabilecekler mi?