tanışma

582 38 9
                                    

''Siz doktorlar genelde böyle zevksiz misiniz yoksa sadece klas mı gözükmeye çalışıyorsunuz?'' Gulf etrafa bakınarak söyledi.

Mew genç olanın eşyalarını yerleştirirken cevap verdi ''Bir hasta için fazla konuşuyorsun, belki de bütün yemeklerine uyku ilacı katmalıyım.''

''Yani hasta ve baygın bir adamın vücudundan yararlanmak istiyorsun, fazla sinsi birisin Mew Suppasit''

'' Sinsi olan ben değilim zihni kirli olan sensin Gulf Tria- ahh aslında soyadının telaffuzu oldukça zor bu yüzden sadece Gulf.''

''Lanet olsun o soyadını ben seçmedim.''

İkisi de bir arada oldukları zaman boyunca eğleniyordu. Gulf tuhaf bir şekilde yabancı hissetmedi aksine hızlı bir şekilde uyum sağlamıştı. Hakkında çok şey bilmediği bu adamın yanında kendisi oluyordu ve bundan şikayetçi değildi.

Gulf taşımak zorunda olduğu seruma bakıp söylenerek koltuğa uzandı.

''Doktor bey bu şeyi kolumdan çıkarırsam kaç günüm kalır tahminen ?''

Mew mutfaktan kafasını uzatıp, serumla kavga eden adama güldü. '' Prensip gereği gün veremiyoruz ama çıkarttığın an saatler içinde seni yok edebilirim.''

''Sanırım korkudan altıma kaçırdım iyi bir hasta bakıcı olup beni tuvalete götür.'' Gulf yaşlı olana takılmaktan her seferinde daha fazla haz duyuyordu.

Mew elindeki tabakları masaya bırakıp serumu kontrol etti.

G: ''Doktor, hasta bakıcı, sırada ne olduğunu merak ettim."

M: "Sanırım sıradaki şeyi buldum.''

Yüzünü genç olana yaklaştırdı. ''Belki,,kocan? ''

Gulf yutkundu, kulaklarının kızardığını hissetti. Lanet olsun karşısındaki adam ciddiydi ve yapacak şakası yoktu, uzandığı koltuğun içine gömülmeyi diledi.

Garip sessizliği bozan Mew oldu. ''Hastalarımla ilişkiye girmiyorum bu yüzden çabuk iyileşmelisin.'' Karşıya geçip tabağı Gulf'a uzattı.

''Emin ol hastaların seninle ilişkiye girmek için gün sayıyor'' Genç olan söylenerek doğruldu.

''Bunu öğrendiğim iyi oldu.''

Gulf karşısındaki adamın pişkinliğine hayret etti, normal şartlarda yumruğu yüzüne geçirirdi fakat şartlar bu adamla birlikte olduğu süre boyunca asla normal değildi. Hiçbir şey söylemeden sadece yemeğe odaklandı.

''Sen, genelde ne yaparsın? Yani boş vakitlerinde...'' Gulf çekinerek sordu.

''Beni tanımak mı istiyorsun, aman tanrım sanırım şu an ağlamam gerek.'' Mew karşısındaki adamı nasıl sinir edeceğini öğrenmişti.

Gulf elinde tuttuğu kaşığı cinayet silahına dönüştürmemek için derin bir nefes alarak içinden saymaya başladı.

Onun bu hali Mew'in hoşuna gitmişti, kahkaha atmamak için kendini zor tutuyordu.

''Nerden başlamalıyım, oldukça sıradan biriyim, kime sorsan eğlenceli olmadığımı söyler.''

Gulf az önceki sinirini unutup kıkırdamaya başladı.

"Bayım lütfen bilmediğim şeyler söyleyin, eğlenceli olmadığını anlamak için birine sormama gerek yok. ''

Mew ayağı kalkıp, koleksiyonundan rastgele bir plak çıkardı. Evin içi klasik müziğin sesi ile dolmuştu.

''Sen şimdi bale falan da yapıyorsundur.'' Ortamın büyüsünü bozan genç gururla kendi şakasına güldü.

Mew aniden müziği durdurdu.
''Beni tanımak istediğini düşünmüştüm, sanırım uyumalıyız.''

Gulf o an gülmeyi bıraktı, suçluluk duygusunun damarlarında dolaştığını hissetti.

''Ben özür dilerim, gerçekten öyle demek istemedim benim sadece kirli bir ağzım var, özür dilerim gerç-'' Mew'in kahkahası genç olanın özür seramonisini yarıda kesti.

Mew, müziği devam ettirdi, Gulf'un yanına yerleşip saçlarını karıştırmaya başladı

''Sanırım sana kızgın kalamıyorum.''

O gece saatlerce birbirleri hakkında konuştular, 

iki adamın kahkaha sesleri bütün binada yankılanıyordu. 



LOVE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin