istek

639 40 31
                                    

İki adamdan da tek bir ses çıkmıyordu. Gulf öğrendiklerini hazmetmeye çalışırken, Mew pişmanlığının altında eziliyordu. Göz teması kurmaktan çekiniyorlar, birbirlerine oldukça uzakta oturuyorlardı. Ev ölü sessizliğe bürünmüştü.

Mew kalan cesaretini toplayıp garip sessizliği bozan taraf oldu. '' Ben, böyle öğrenmeni istemezdim sana nasıl demem gerektiğini bilmiyor-'' Gulf yaşlı olanın sözünü kesti.

''Phi-'' duraksadı, bu ona tuhaf hissettirmişti, devam etti.

''Mew, inan bana şu an özür konuşman duymak isteyeceğim son şey. Ben,ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, sana sarılıp yıllar sonra karşılaştığımız için ağlamalı mıyım? Seni tanımadığım için kendime kızmalı mıyım? Yoksa benden sakladığın şeyler için yüzüne bir yumruk mu geçirmeliyim? Tuhaf hissediyorum, bir yandan boşlukta gibiyken diğer yandan eksik olan yanım dolmuş gibi, ben hiç böyle hissetmedim Mew.''

'' Belki de ilk önce buradan gitmem gerek, düşünmeye ihtiyacım var.''

Gulf yatak odasına ilerleyip eşyalarını toplamaya başladı.

''Eşyalarını toplamana gerek yok Gulf.''

Genç arkasından gelen sese döndü,
''Anlamadım? ''

Mew, Gulf'un koyduğu kıyafetleri çıkarıp çantayı boşaltmaya başladı.

''Düşünme ihtiyacın olduğunu anlıyorum fakat buradan gidemezsin.''

Gulf'un kafası karışmış bir şekilde Mew'a baktı.

'' Senden izin aldığımı hatırlamıyorum? Beni ne olarak görüyorsun bilmiyorum ama sanırım hatırlatmam gerek.'' Ona biraz daha yaklaşıp gözlerine içine baktı.

'' Ben artık Phi'sinin sözünden çıkmayan küçük Kana değilim Mew.'' Etrafa dağılan eşyalarına göz gezdirdi.

'' Sanırım bunlar olmadan da gidebilirim. ''

Mew hızla koşup dışarı çıkmakta olan gencin kolundan tutup içeri çekti.

Gulf şaşırıp kendini geri çekmeye çalıştı, karşısındaki adamın delirdiğine emindi.

''Beni bir kez daha böyle çekiştirir- ''

''Biz izleniyoruz Gulf, senin bu evden tek başına çıkmanı bekliyorlar.''

Gulf ilk başta bunun gitmemesi için uydurulan bir yalan olduğunu düşündü. Çünkü onları izleyebilecek birilerinin olması düşüncesi saçma geldi. Kim neden onları izlemek iste- durdu. ''Farid''

''Bu adamlar salak değil Gulf, senin yurtdışına gitmediğini biliyorlar. Büyük ihtimal yalan söylediğin için hesap sormaya hazırlar. Bana bir yere gittiğimizde neden korumaların olduğunu, ne kadar önemli bir adam olduğumu merak ettiğini söylemiştin değil mi? Önemli olan sendin.''

Gulf günde kaç kere daha donakalacağını merak etti, bu adam her seferinde onu kelimesiz bırakıyordu.

Mew biraz duraksayıp devam etti '' Şimdilik farklı bir odada düşünmeye ne dersin? '' gülerek sordu.

Gulf yaklaşıp, elini yaşlı olanın omzuna koydu. Kulağına eğilip sessizce fısıldadı,   ''Farklı oda ha?'' daha fazla dayanamayıp tekmeyi geçirdi.

''Bu, böyle bir durumda şaka yaptığın ve diğer her şey içindi, yüzünü de dağıtabilirdim.'' Yerde kıvranan adama söylendi, daha sonra mutfakta ne kadar içki varsa odaya taşıyıp kapıyı çarptı.

Mew ayağı kalkmaya çalıştı. Aldığı darbeye rağmen gülüyordu, çünkü genç adam evde kalmıştı.

Gulf o an kapıdan kafasını uzattı.

''Bil diye söylüyorum, ben hala Phi'sini dinleyen küçük Kana değilim, şartlar yüzünden buradayım.''

Mew gülümsedi '' Biliyor-'' ve söze başladığı an kapı yüzüne kapandı.

Gulf yaşlı olanın sözünü kesip kapıyı yüzüne çarptığı için gururla gülüyordu. Fakat bulunduğu durum aklına geldiğinde gülümsemesini kaybetti. Yani Boat'ın araması bir tuzaktı ve Mew gelmeseydi şu an yaşıyor olmazdı. '' Bu lanet olası adam beni nasıl hem bu kadar minnettar hissettirip bir o kadar da sinirlendiriyor? '' sorusunun cevabını bilmiyordu. Ne yapması gerektiğini düşündü, sonsuza kadar saklanamazdı. Aklına Mew'un parmağında olan iz gelmişti, gülümsedi. Tam o an bütün Farid saçmalıklarını unuttu. Sadece onu düşündü, affedebilecek miydi?

--

Mew yatağın bu kadar büyük olduğunu şimdi fark ediyordu çünkü bir süredir genç adamla uyumaya alışmıştı. Soğuktu, hissettiği boşluktan nefret etti. ''Affetmesi için gidip tekrar diz çökmeli miyim?'' bu fikir ona cazip gelmişti bir anda yataktan fırladı fakat odadan çıkmadan durdu
''Düşünmesi gerek ona zaman ver.'' kendi kendini caydırıp yatağa tekrar yattı.
''İçki mi götürsem?'' yeni fikri gözlerini parlattı, içkiye hayır demezdi. Tam kalkacağı an tekrar durdu. '' Salak olma Mew, dalga mı geçiyorsun'' gece yarısına kadar bu döngü devam etti, uyumalıydı. Sabah tekrar özür dileyecekti.

Ayak seslerini duyduğu an gözlerini açtı, korkmuştu Gulf'u kontrol etmek için hızlıca ayaklandı. Fakat genç adam çoktan karşısındaydı.

''Ben mantığıma söz geçirebiliyorum" sesinden yarı sarhoş olduğu belli oluyordu.

''Fakat bunu kalbim için yapamıyorum, o beni dinlemiyor.'' Gulf ona doğru yavaş adımlarla ilerledi.

''Ben senin olmak istiyorum Mew ve hayatımın geri kalanı boyunca sana sahip olmak istiyorum.''


Çok önemli olmayan yazar notu:

Kendime döndüm dedim ki yeter bu kadar kahır topu olduğun artık biraz sewgi zamanı bir sonraki bölüm için sıcak şeyler hissediyorum krub SĞDLFLGEWGŞTQWT

okuduğunuz ve oyladığınız için teşekkürler. 

LOVE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin