Gulf, görev alanına geldiğinde riskin yüksek olduğunu anlaması fazla uzun süremedi. Sadece uzaktan yürütülen bir iş değil, saha çatışmalarının da olduğunu öğrendi. Karşıdaki adamların ne kadar kirli işler yürüttüğünü bizzat tecrübe etmişti, şimdi kendi elleriyle onları yeryüzünden silecekti. Farid mafya dünyasının ileri gelenlerinden biriydi, Gulf onun sağ kolu olduğu için birçok yere erişim sağlayabilirdi. Ekibe katılması dengeyi değiştirecekti, Farid'e teşekkür etmeli miydi?
Gulf ekibin başına geçirilmişti, Farid gibi adamların kullandığı yasadışı bir uygulama vardı. İlk olarak sisteme giriş yaptı, ekipteki siber uzamandan üst mevkideki adamın hesabına erişmesini istedi. Bu zordu çünkü uygulama bilinen türden değildi, hesaba girmek için farklı bir program geliştirilmesi gerekiyordu.
Bu uygulamaya erişim sağlanırsa adamların kaçakçılık yapacağı günleri ve mekanları öğrenebilirlerdi.
''Bu lanet olası kodu kırmak çok zor.'' Bilgisayar başındaki adam söylendi.
Gulf adamın yanına gidip neler yaptığına baktı.
''Büyük ihtimalle Farid'e olanlardan sonra güvenlik duvarlarını yükseltiler, onlar salak değil. Sen sadece benim dediğim adamın hesabına erişmeye odaklan her şeyin kilit noktası o.'' Kimin en üstte olduğunu biliyordu.
İçeriye koşar adımlarla bir kadın girdi, nefes nefese kalmıştı.
''Yakınlarda tehdit tespit edildi, burayı boşaltmalıyız.''
Gulf o an karşı tarafın ne kadar güçlü olduğu hatırladı, saldırının farkındalardı ve bulunduğu ekibi zor olsa da buluyorlardı.
''Birkaç kişi benimle kalıp onları oyalasın, diğerleri bütün verileri alıp hızla burayı terk etsin. Merkez yeni yer ayarlayana kadar göz önünde olmayın.''
İlk saha çatışması böyle gerçekleşmişti, nasıl hareket ettiğini görenler ona hayranlıkla bakıyordu. Güçlü olan sadece karşı taraf değildi, onların içinde büyüyen ve bütün hamlelerini bilen bu adamdan daha tehlikelisi yoktu. Merkezin yeni bir mekan ayarlaması kısa sürmüştü, Gulf biran önce dönebilmek için günde 4 saatten az uyuyordu.
''Senin bir ölüm makinesi olduğunu duydum, listende kaç kişi olduğunu merak ediyorum.''
Gulf bakışlarını adamın üzerinde gezdirdi.
''Eğer merak ediyorsan listeye seni ekleyebilirim, diğer taraftakilerle aranızda bir sayım yapabilirsiniz.''
Adam cevabını aldıktan sonra Gulf ile herhangi muhabbete girmedi. Ekip genel olarak ondan korkuyordu, tanımadıkları için güvenip güvenmemekte sorun yaşıyorlardı. Tabi ki bu Gulf'un umrunda değildi, tek isteği geri dönmekti.
Hesaba haftalar sonra girilmesi zaman kaybına neden olsa da bu hesap sayesinde bilgilere erişerek adamları suçüstü yakalayıp, büyük projelerini işleme geçirmelerine engel olmuşlardı.
Ve her şeyin biteceği son gün gelmişti, Gulf başarabilecek miydi?
-----
Mew, uzun zamandır Gulf'tan haber alamıyordu. Bütün ziyaret talepleri reddedilmiş, herhangi bir bilgi verilmemişti. Onu merak etti, başına bir şey gelmiş olabilir miydi? Güçlü olduğunu biliyordu fakat ya bu sefer altından kalkamayacağı türden ceza almışsa? Her gün ona ulaşmanın yollarını aradı, çabaları her seferinde boşa çıkıyordu. Umutsuz olmak istemedi ama günden güne bulunduğu boşlukta kayboluyordu, her geçen gün biraz daha eksik hissetti. Buna nasıl alışabilirdi?
Gulf bunu istemesede Mew kendini işe vermişti, çoğu zaman hastanede kalıyordu. En ufak sorunda kendi sorumluluğu altında olmayan ameliyatlara giriyor, bütün belge işleriyle kendisi ilgileniyordu. İnsanlar onun iş konusunda açgözlü olduğunu düşünse de, o sadece gerçeklerden kaçmak için bunu yapıyordu.
Bazı günler düşüncelerini bastırmaktan zorluk çekti. Geride bırakılan olmak, keskin bir bıçak gibi kesiyordu. Kafasında resimleri döndü, Gulf'un ona söylediği şarkıyı açtı. Gözleri yanıyordu, o her nerdeyse sessiz çığlıklarını duyabilmesini diledi. Dayanabileceğini düşünmüştü, yapamadı buna alışamazdı. Onu özlemişti, kendini kaybedecek kadar çok.
Tekrar bir araya gelebilecekler miydi?