Boat sinirli bir şekilde içeriye girdi geçen geceki olayların hesabını sormaya istekliydi.
''Senin sorunun ne! Yoksa artık birilerinin canını almaya kıyamıyor musun iki günde iyi bir insan olduğunu artık korktuğunu söyleme bana.''
Gulf sessizce bakışlarını Boat'ın üzerinde gezdirdi normalde çok konuşkan birisi değildi ama şu an sınırları zorlanıyordu bu yüzden susmak istemedi.
''Dostum.. sanırım olayın iç yüzünü bilmiyorsun adam ben girdiğimde çoktan ölmüştü ve can almaktan korkmak mı (ufak bir o kadar soğuk yarım bir gülüş attı) eğer biraz daha bana böyle bağırırsan senin bütün uvuzlarını teker teker tam burada ayırabilirim.''Boat yutkundu tek bir kelime etmeye cesareti yoktu. Bir iki adım geri atarak
''Yarın saat 3'te aynı yerde parton seninle buluşacak''
sadece bunları diyebildi daha sonra sinirle açtığı kapıyı sessizce kapattı. Gulf ayağı kalkıp dolaptan çıkardığı Montrachet'en birkaç yudum aldı. Bu işi yapmaya neden devam ettiğini düşündü ,birilerinin emrinin altında olmak ona bir esirden fazlasını hissettiriyordu. Annesinin yerini öğrenmek için daha ne kadar sabredebilir emin değildi, düşüncelerini susturmak için bilincini kaybedene kadar içmeye devam etti.03.00 The Million Years Stone Park
Gulf filmli pencereleri olan siyah limuzini hemen fark etti. Herhangi bir açıklaması yoktu ne diyeceğinden emin değildi. Aslında gecenin bu saatinde bu yere gelmekten yeterince rahatsızdı gözü şu an patron falan görmüyordu. Yaşlı adam arabadan inip yanındaki banka oturdu ve direkt söze girdi '' Yani bana Prum'u başka birinin öldürdüğünü ve bilgi alamadığını söylüyorsun öyle mi '' Gulf donuk bir sesle ''Evet'' diyebildi.
''Sana neden inanmam gerektiğini bilmiyorum Gulf çünkü o günün güvenlik kameralarını da sen hallettin. O adam benim için büyük bir sermayeydi şüphelerimi anlıyorsun değil mi küçük adam?''
''Anlıyorum fakat başından beri sizinle ve sermayenizle ilgilenmediğimi bilmeniz gerekir istediğim tek şey var o da bana sadece annemin yerini söylemeniz. Uzun zamandır bu işi sizin için yapıyorum ama biliyor musunuz eğer böyle devam ederse her an bırakabilirim.'' ciddiyetle söyledi.
Adam homurdandı ''Siz gençler fazla dinamiksiniz daha önce bana kafa tutan biri şu an yaşıyor olmazdı fakat seni ayrı tutuyorum Gulf sana inanmayı seçiyorum. Peki o gün şüphelendiğin birisi var mıydı ''
Gulf ne diyeceğini bilemedi aklına o doktor geldi aslında söylese bu yaşlı bunak daha hızlı bulabilirdi fakat emin değildi içinden bir şeyler onu engelliyordu bahsetmek istemedi bu olayı kendisi halledecekti. Bir şeyler uydurmaya başladı.''Kimseye rastlamadım o salonda birçok düşman vardı ve Prum'u hedef alan sadece biz değildik sadece her kimse bizden hızlı davrandı ben araştırmaya çalışırım herhangi bir bilgide size haber veririm'' diyerek ayağı kalktı müsaade isteyerek hızlı adımlarla ilerleyip yaşlı adamı geride bıraktı.
Eve girmeden posta kutusuna yöneldi beklediği zarf gelmişti. Eve geçip aceleyle zarfı açtı bir takım bilgiler barındıran bu zarfta dikkatini çeken ilk şey doktorun ismi olmuştu
Mew Suppasit Jongcheveevat.... oldukça ihtişamlı bir isim olduğunu düşündü. Tam o an telefonuna bir bildirim geldi.
XXXX:
Annenin gerçekten o adamların elinde olduğunu mu düşünüyorsun yoksa sadece saf mısın?