Kartları açık oynama zamanıydı. Gulf, elinde bulundurduğu belgelerin kopyalarını sayısız kişiye göndermeye hazırdı. Farid'in oynadığı bu oyunu sonlandırıp, kimsenin yüzüne bakamaz hale getirecekti. Belki bu bilgiler onu hapse tıkamazdı ama itibarını zedeleyeceğinden emindi ki itibar Farid için her şeydi ve elbet bir gün onun parmaklıkların ardında günahlarını ödeyerek çürüdüğünden emin olacaktı. Diğer yandan tedirgin hissediyordu çünkü bu savaş ilanıydı, karşı tarafın buna karşılık vereceğinden emindi. Tek başına olsaydı gözünü kırpmazdı fakat karşısındaki bu adama bir şey olsa kendini asla affetmezdi, onun için endişeleniyordu. Mew'i böyle bir şeye dahil ettiği için her zaman kendinden nefret edecekti.
Mew, Gulf'un onun için endişelendiğini hissetmişti, onu anlıyordu.
''Bana dokunamazlar Gulf, biz güçlüyüz. Bu her şeyin başlangıcı ve ben her zaman senin yanında olacağım. Söz veriyorum.''
Mew'in bu sözleri ona güven vermişti. Artık yalnız değildi, bundan sonra da olmayacaktı.
-----
Sızdırılan bu bilgiler büyük yankı yapmıştı. Farid'in bütün işleri durmuş, yasadışı para fonları o gece yok olmuştu. Ulaşılması çok zor olan Farid bir gecede bitmişti.
Boat odaya girdiğinde nefes nefeseydi.
''Herkes yatırımları geri çekmeye başla-'' yediği tokat ile susmuştu.
''Aptal!! Sana sadece tek bir görev verdim Gulf'u ortadan kaldırmanı söyledim beceriksiz herif tek bir kişiyi bile halledemedin.''
''Baba yemin ederim o tek değil, kaldığı adamın evi kale gibi korunuyor yaklaşamadık bil-'' ve Boat artık yerdeydi.
''O SESİNİ KES BECERİKSİZ HERİF'' Farid bütün sinirini kendi oğlundan çıkarmaya kararlıydı.
Boat kanlar içinde kalmıştı, bilinci yarı açıktı. Farid saçlarından tutup kafasını kaldırdı.
''Bana bak, yurtdışına gidip haberin oraya yayılmasının önüne geçmem gerekiyor. Bir süre orada kalmalıyım ve ben geldiğimde Gulf yaşıyor olmayacak anladın mı beni. Sessizce halledeceksin başıma en ufak bir iş dahi açarsan seni kendi ellerime öldürürüm.''
Boat gözyaşları içindeydi, boğazındaki kan konuşmasını engelliyordu.
''Ağlamayı kes annene benziyorsun.'' Farid'in odadan çıkarken söylediği son sözdü.
Boat kanlar içindeki kendisine baktı, bu hale gelmesinin bedelini Gulf'a ödetmeye yemin etti.
---
Gulf Farid'in battığı haberlerini almıştı fakat nerede olduğuna dair kimse bir şey bilmiyordu.
Mew genç olan adama yaklaşıp alnına bir öpücük bıraktı
'' Başardın '' gururla söyledi.
Gulf gülümsedi. ''Henüz değil ve bunu tek başıma yapmadım.''
Mew'a sımsıkı sarıldı, hayatının sonuna kadar böyle kalabilirdi, telefon çalmasaydı.
Haberi alır almaz Mew hızla hazırlanmaya başladı. Gulf ise kapının kenarında onu izliyordu.
''Bu saatte ameliyat mı olur?''
Mew genç olanın sorusuna sesli güldü.
''Hasta saati ayarlayamamış sevgilim, bunun için özür dilediğinden emin olacağım.'' Genç olanı öperek aceleyle evden çıktı.
-----
Gulf sıkıntıdan dakikaları saymaya başlamıştı, onsuz bu evde zaman geçmek bilmiyordu. Telefonuna bildirim gelince Mew olduğunu düşünüp hızla eline aldı. Tanımadığı bir numaraydı.
+66 7509304
Farid yurtdışına kaçmayı planlıyor. Elimde onu hapse tıktıracak şeyler var fakat bunun için gücüm yok attığım adrese gel ve onu birlikte bitirelim.
Gulf mesajı okuduğu an hazırlanıp hızla çıkmıştı. Adamın attığı adres oldukça uzaktaydı, geç kalacağını düşündüğü için Mew'i aradı fakat ulaşamadı. Ameliyatta olduğunu düşündü, daha sonra tekrar arayacaktı.
Adrese gelmişti fakat ıssız bir yer olması onu şüphelendirmişti.
'' Selam Gulf. ''
Arkasından gelen sese döndüğünde şüphelerini doğrulamıştı.
'' Selam Boat, dayak yemiş gibisin.'' Boat'ın böyle bir şeye cesaret etmesi Gulf'un gülmesine sebep olmuştu.
''Yıllar boyunca seninle kıyaslanıp ezildim, hiçbir zaman senden daha iyi olamadım. Ne yaparsam yapayım babamın gözüne giremedim buna rağmen babamı bitiren sen oldun alçak birisin.''
Gulf, yavaşça üzerine yürüdü.
''Yediğin dayak seni duygusallaştırmış gibi, gözyaşlarımı tutmakta zorlanıyorum.'' Karşısındaki adamı ciddiye almadı.
Boat onun bu haline tahammül edemiyordu.
''Hiçbir şeyden haberin olmadığı için bu kadar ukalasın aslına bakarsan sana acıyorum.''
Gulf adamın yakasına yapıştı, öldüresiye boğazını sıkıyordu.
''Neyden haberim yok adi herif annemin olmamasından mı ? Çok eğlendiniz mi bunun-''
''Mew Suppasit''
Gulf ismi duyduğu an sarsılmıştı adamın yakasını o an bıraktı.
Bu sefer gülen taraf Boat oldu.
''Ağlayan sen olacaksın Gulf. Babama olan nefretinden yabancı bir numaradan gelen mesajı dikkate alıp bu kadar uzak yere geldin, artık gitsen bile yetişemezsin.''
''O adamı senin dikkatsizliğin ve bize olan nefretin öldürecek.''
ağlayan yazar notu:
yorumlarınız ve ilginiz için teşekkür ederim cidden. Öyle tepkiler aldıktan sonra dedim ki git yeni bölüm yaz ve işte karşısınızda gece güncellemesi umarım beğenirsiniz i love u sm ♥️