kontrol

497 35 27
                                    

Mew, üzerindeki takımla nefes kesici gözüküyordu. Gulf aynaya tekrar bakma ihtiyacı duydu. Üzerine çektiği siyah pantolonu, balıkçı yaka kazağı ve deri ceketiyle biraz karanlık gözüktüğünü düşünüyordu, öyleydi. Normalde hep siyah giyinir bunu umursamazdı ama Mew'in ailesine kötü bir izlenim vermekten çekiniyordu.

''Korkutucu mu duruyorum? Belki de takım elbise giyinmem gerekiyordur? Sence de öyle değil mi?''

Mew, karşısındaki adamın bu kadar heyecanlı olacağını düşünmemişti. Yemeğe gelmeyi kabul ettiği için minnettardı.

''Hayır tua-aeng, harika görünüyorsun hatta bence bir şey giyinmene bile gerek yok.'' Onun bu haline takılmadan edemezdi.

''O zaman bu senin kaybın olur Mew, bana düşenlerle başa çıkamazsın diye söylüyorum.'' Gulf tabi ki geri adım atmazdı.

Mew genç olana yaklaşıp kollarıyla belini çevreledi. ''Onlara üzgün olduğunu ve çoktan vücudunun bir sahibi olduğunu söyleyebilirsin.''

Gulf yemeğe gitme fikrinden vazgeçip bu adamı yatağa atmamak için kendine hakim olmaya çalışıyordu. Normal şartlarda insan içine çıkmaktan hoşlanmazdı fakat davet direkt Mew'in babasından gelmişti geri çeviremezdi.

''Bence sınırlarım daha fazla zorlanmadan çıkmalıyız, yoksa geç kalmamız gerekebilir.''

Mew, Gulf'un boynuna sokuldu, kokusu onu deli ediyordu. Kazağın boğazını parmağı ile aşağıya indirdi, bu güzel tene küçük bir iz bırakmak istedi. Diğer eliyle genç olanın kemerinden tutup kendine çekti, onu hissetmeyi istiyordu fakat şimdilik bu ufak sürtünme ile idare edecekti.

''Sınırları zorlanan sadece sen değilsin sevgilim, dönüşü beklemeliyiz.''

Mew genç olanı öperek arabayı çalıştırmak için önden çıktı. Az önceki aralarında yaşanan tansiyon Gulf'u fazlasıyla yükseltmişti, içinden yemek saatine lanet ederek bedenini zorla dışarı sürükledi.

-----

Gulf şu an küfredebilseydi sabaha kadar saydırabilirdi. Bu düşündüğü gibi sıradan bir aile yemeği değildi insan sayısı fazlaydı.

Karşısında kucağını açmış, onlara doğru yaklaşan gülecen kişiye baktı.

''AH MEW, OĞLUM GELDİN DEMEK.'' Adam herkesin duymasını istercesine yüksek sesle söyledi.

Gulf ilgi odağı olmaktan nefret etmişti çünkü adamın istediği gibi herkes onlara bakıyordu. Geldiği için pişman oldu, belki de o an tereddüt etmeden Mew'i yatağa atmalıydı.

''Demek işten izin almana sebep olan genç bu, tanışabildiğiz için memnun oldum.''

Gulf düşüncelerinden sıyrılıp ona uzatılan eli sıktı, sadece gülümseyebilmişti.

''Kocamın kusuruna bakma lütfen ayakta kalmayın içeri geçelim.'' Kadın Gulf'un koluna girip onu çekiştirmeye başladı, Mew'e yardım sinyalleri göndermeyi denedi fakat o çoktan babasıyla konuşmaya dalmıştı.

''Oğlumla ilişkin nedir? '' Anne heyecanla sordu.

Gulf içecekten aldığı yudumu olduğu gibi dışarı çıkardı. Kadının açık sözlü oluşunun karşısında şaşırmıtı.

''B-biz, yıllar öncesinden tanışıyoruz.'' Gulf ne cevap vereceğini bilemiyordu.

Kadın, gencin elinden tutup gözlerinin içine baktı. ''Beni yanlış anlama, sana teşekkür etmeliyim. Biz onu evlatlık edindiğimizden beri o sadece çalıştı, kafası hep doluydu. İlk defa kendine zaman ayırdığını görüyorum ve senin sayende oldu, bu yüzden çekinme lütfen.''

Gulf kadının iyi niyetli olduğunu anlamıştı, geçte olsa böyle bir anneye sahip olduğu için Mew adına mutlu oldu.

''Ben teşekkür ederim efendim, ona iyi baktığınız için.'' İkisi iyi anlaşmıştı.

Gözleri Mew'i aradı, gözünün önünde olmaması yalnız hissettiriyordu. Birkaç kişiyle konuştuğunu fark etti, ciddi bir iş adamı gibi görünüyordu. Çevredeki herkesin ona saygı duyduğu hissediliyordu. Gulf'un yüzünde gururlu bir gülümseme belirdi, onun bu halinden etkileniyordu.

''Mew!! Harika görünüyorsun seni nasıl özlediğimi bilemezsin, hastane sensiz mezarlığa benziyor.''

Adam heyecanla söylenerek sarıldı. ''Öyledir.'' Mew isteksizce söyledi, bu adamı hiçbir zaman sevmezdi, ortaklık için katlandığı birisiydi.

''Sen spor falan mı yapıyorsun?'' Adam Mew'in vücuduna dokunarak sordu.

''Yapıyor, eğitmeni de benim.'' Gulf aralarına girmişti bu manzaraya daha fazla sessiz kalamadı. Ortamda garip bir sessizlik oluşmuştu.

Annesi yaşanan bu gerginliği fark edip herkesi yemeğe çağırdı. Masa oldukça uzundu fakat az önceki adam inatla Mew'in yanına oturmuştu. Gulf sadece derin nefes alıp veriyordu. Eğer insanlar olmasaydı ona yapabileceklerini düşündü.

Eskilerden konu açılmıştı,

''Mew o gün gerçekten bizi kurtardı.'' kahkaha saçarak anlatıyordu.

Adam masanın altından Mew'in dizine dokunduğu an Gulf elindeki içeceği dökmüştü. Öfkesini hiç bu kadar kontrol etmeye çalışmamıştı, sinirleri zorlanıyordu. Lavobanın yerini sorarak müsaade istedi.

Üzerini temizlemeye çalıştı, arkasından gelen adamı dahi gözü görmemişti.

''Sanırım benim yüzümden döktün iyi misin diye kontrol etmeye geldim.'' Gulf sinirle arkasına döndü

''Anlamadım? Neden senin yüzünden olsun?''

''Mew ile yakınlaşmam seni rahatsız etmiş gibi duruyor.'' Adamın yüzünde alaycı bir gülümseme vardı.

Gulf için öfke kontrolü buraya kadardı, öldürmeli miydi? Veya balkondan aşağı atıp sarhoş olduğunu mu söylemeliydi ? İçindeki öldürme dürtüsünün önüne geçmeye çalıştı, Mew'a dokunduğu anlar gözünün önüne geldiğinde bu imkansızdı. Belki de yıllar boyunca bunu yapmıştı ?

''Sen her zaman ona dokunur musun?'' Gulf adamın üzerine yürüyerek sordu.

''Tabi ki biz yakınız ve onun güzel bir vücudu var, herkesin dokunmak isteyeceği bir vü-'' Gulf boğazını sıktığı an adamın sesi kesilmişti. Adamı sürükleyerek tuvaletin içine çekti.

''Tekrar söyle nasıl bir vücut?''

Adam ellerinden destek alarak kafasını klozetten çıkarmaya çalıştı, neye uğradığını şaşırmıştı.

Gulf adamın kafasını geriye çekti, ''soruma cevap vermen için birkaç saniyen var.''

Ağzındaki suyu tükürüp konuşmaya çalışırken kafası tekrar klozete gömülmüştü. Bütün vücuduyla çırpınıyordu, birinin bu adamın elinden onu kurtarmasını diledi.

Gulf'un şu an yapabileceği en ufak şey buydu, herhangi bir risk alamazdı.

''Bir kere daha dokunduğunu öğrenirsem ona temas eden bütün uvuzlarını kesip bu klozetten aşağı yollarım anladın beni değil mi? ''

Adam sırılsıklamdı, korkmuştu sadece kafasını sallayabildi.

Gulf, Mew'in sesini aldığı an tuvaletin kapısını hızla kapatıp karşısına dikildi.

''Sen iyi misin? Uzun zaman gelmeyince merak ettim.''

''Lanet olası ev çok büyük, karıştırdım.'' Gulf hiçbir şey yaşanmamış gibi davrandı.

Mew genç olana gülümsedi. ''O zaman elimi sıkı tutmalısın.''

Gulf uzatılan eli sıkıca tuttu, az önce yaptığı şeyi öğrense Mew'in vereceği tepkiyi merak etti. Kızar mıydı? Hasta olduğunu mu düşünürdü? Neyse ki bu tarafını asla görmeyecekti.

''Gidelim, gecemiz için daha fazla bekleyebileceğimi düşünmüyorum.''







Mahçup yazar notu:

Biraz geç gelen güncelleme 👉👈

Okuyup oyladığınız için teşekkür ederim ♥️

LOVE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin