Mew çoktan uyanmıştı fakat karşısında böylesine güzel uyuyan birisi varken yataktan çıkmak istemedi, onu izlemeyi seçti.
Gulf gözlerini açmaya çalıştı, uyanmaktan nefret ediyordu, en azından gözlerini açtığında ona sevgiyle bakan adamla göz göze gelene kadar.
''Bugün kahvaltı yok sanırım'' genç olan uykulu sesiyle karşısındakine takıldı.
''Beraber hazırlarız diye düşündüm bu yüzden çabuk ayılsan iyi olur çünkü saatlerdir açım.''
Gulf sinsi bir gülüş attı.
''Aç mısın? Aow, dün gece yediğin şeyler seni birkaç gün tutar sanıyordum.''
Mew bu adamın her an farklı birine dönüşebilmesi karşısında artık tepki vermiyordu.
''Sabah sabah bu kadar utanmaz birisi olmak zorunda mısınız bayım?''
''Utanmaz mı? '' Gulf, yaşlı olanın kucağına yerleşti.
''Gözlerimi açtığım an, birazdan yapacağımız banyoyu düşündüm desem?''
Mew genç olanı kendine yaklaştırdı. ''Bir iki dakika önce uyurken bebeğe benzediği düşünmüştüm, bebeğimin bu kadar hızlı büyümesi karşısında ona bir ödül vermeliyim sanırım.''
Bu adam her seferinde moralimi sikmek için programlanmış cidden, kıçımın bebeği.
''Banyoyu tek yapsam daha iyi.'' Gulf sinirle ayağı kalktı.
Mew onun bu haliyle eğleniyordu, hevesinin kursağında kalışını izlemek keyif vericiydi.
''Ama bebeğ-'' uğradığı ani yastık saldırısı sözünü kesti.
''Canın cehenneme! ''
Ve o kapı tekrar Mew'in yüzünde kapatıldı.
---
Mew duşta olan adamın arkasından yaklaşarak kollarının arasına aldı.
''Biliyor musun belki de kapıları söktürmem gerek.''
Gulf arkasına dönüp yaşlı olanın boynuna kollarının doladı.
''Biliyor musun şu an yapman gereken daha önemli şeylerin var.''
Karşısındaki adamın dudaklarına baktı, dün gece biraz fazla kaçırmış olacak ki ufak morluklar vardı buna rağmen nefes kesici gözüküyordu. Bu durumda kendini tutması imkansızdı.
Mew'un vücudu soğuk duvarla buluştu, genç olan öylesine tutkulu öpüyordu ki kendini ona bırakmaktan başka şansı yoktu.
Gulf ellerini adamın çıplak teninde gezdirdi, dudaklarından yavaşça çekildi. Ellerini yaşlı olanın kalçasına yerleştirip sertçe kendine çekti. Aralarındaki sürtüşme iki adamdan da sessiz iniltilerin çıkmasına sebep oluyordu. Gulf kendinden emin gülümsemesini takınıp dizlerinin üzerine çöktü.
'' Sanırım şu an tatmam için harika bir zaman.''
Mew genç olanın her hareketinden delicesine etkilenmişti, ipleri tamamen onun eline bırakıp bu anın keyfini çıkarmayı tercih etti.
----
Mew işe gitmiyordu fakat incelemesi gereken hastane evrakları vardı, bu yüzden onlarla ilgileniyordu. Gulf ise onu izliyordu, huzursuzdu çünkü konuşulması gereken şeyler vardı, söze nasıl başlamasını gerektiğini bilemiyordu. Tam sesleneceği an vazgeçiyordu, titreyen dizine hakim olamadı.
Mew arkasındaki tedirgin adamı fark etti. '' Bana söylemek istediğin bir şey var mı? ''
Gulf, yanına gelen adamın gözlerine bakmaktan çekiniyordu.
''Aslında ben seni böyle bir duruma soktuğum içi-'' duraksadı, kendinden nefret ediyordu.
''Sorun değil Gulf devam et.'' Mew genç olanın ellerini tutarak söyledi.
''Farid-'' sessizce söyledi, bu ismi hayatının sonuna kadar hatırlamamayı diledi,
''Benim sakladığım belgeler var, onları bitirecek türden belgeler.''
Gulf her denileni yapıyordu fakat zeki bir adamdı, bütün açıklarını kayıt etmişti. Böyle bir işte çalışmak bunu gerektirirdi, arkanı her zaman sağlama almak, kimseye güvenmemek. O adamların canını almak Gulf için hiçbir şeydi fakat artık tek başına değildi, ne ölmeyi ne de öldürülmeyi göze alabilirdi. Bu yüzden sahip olduğu bilgileri Farid'in rakiplerine sızdıracak ve birbirlerini bitirmelerini izleyecekti.
Mew karşısındaki adamın aklından neler geçtiğini bilmiyordu. Meraklı gözlere baktı,
''Nerde bu belgeler?''
Gulf, onun bu olaya dahil olmasını asla istemiyordu fakat onu durduramayacağını biliyordu.
''Evimde gizli bir bölümde. Büyük ihtimal evime girilmiştir fakat bulduklarını düşünmüyorum.''
Mew hızla ayağı kalkıp giyinme odasına ilerledi. ''Gidelim.''
Gulf o an anlattığına pişman oldu. Ne bekliyordun ki zaten git al gel ben burada seni beklerim demesini mi? Aptalsın Gulf, kendi kendine söylendi. Artık Mew'i asla beraber gitme fikrinden caydıramazdı.
-------
Gulf kendi evine hırsız gibi girdiği için tuhaf hissediyordu. Ev birbirine girmişti, hızla gizli bölüme yöneldi, tahmin ettiği gibi kasayı bulamamışlardı.
Mew ise herhangi birinin gelmesine karşı etrafı gözetliyordu. Dikkatini bir fotoğraf çekti, biraz daha yaklaşınca hedef olarak işaretlenmiş fotoğrafı ile göz göze geldi.
'' Daha yakışıklı çıktığım bir fotoğraf bulamadın mı cidden? ''
Gulf soruyu anlamamıştı, kafasını kaldırıp Mew'un işaret ettiği fotoğrafa baktı,
'' Sen cidden her yerde şaka yapabilme üzerine programlanmışsın.''
Belgeler ve birkaç eşya daha alıp çıktılar. Gulf arkasını dönüp son kez evine baktı, içinde buruk bir his vardı. Küçüklüğünden beri tek başına yaşadığı bu evi kaçar gibi geride bırakmak ona zor gelmişti. Gözlerinin önüne buraya Kana olarak geldiği ilk anı hatırlardı, gözleri dolmuştu.
'' Gulf, geliyor musun? ''
Gelen sesle düşüncelerinden sıyrıldı, kendini toparlayıp ona uzatılan eli tuttu. Mew karanlıkta bile ışıl ışıldı, birkaç saniyeliğine gözleri bu melek gibi görünen adama kenetlendi.
'' Artık endişelenmene gerek yok Kana senin yeni bir evin var.''
itiraf notu:
Bugün saçmaladığımı düşünüp hikayeyi silmeyi düşündüm ama sonra 1K görüntüleme aldığını gördüm. Benim okuduğum hikaye bir anda silinse yazara ne kadar söveceğimi hesapladım ve bu fikrimden caydım krub.
İlginiz, yorum ve oylarınız için teşekkür ederim umarım güzel bir bölüm olmuştur.