oyun

433 27 24
                                    

Mew evde yankılanan silah sesiyle uyandı, yerinden sıçrayıp sesin geldiği yere yöneldi. Korkak adımlar atıyordu, ne göreceğinden emin değildi. Banyonun kapısını araladığında, bir mil dahi ilerleyemedi. Yutkundu, kendini konuşmaya zorladı.

''S-sen...''

''Ben kendimi öldüremedim Mew. O kadar insanı öldürdüm, kendimi öldürmenin kolay olacağını düşündüm, yapamadım. Ben zavallı biriyim.'' Gulf gözyaşları içindeydi.

Mew yerdeki cam parçalarını umursamadan genç olana koşup sarıldı.

''Özür dilerim Gulf, ben çok özür dilerim. Acı içinde olan seni göremediğim için üzgünüm, beni affet.''

Gulf kafasını kaldırıp Mew'e baktı, o her zaman böyleydi. Bu adamın iyiliği altında eziliyordu.

''Özür dileyen ben olmalıyım Phi, sen değil. Diz çöküp af dilesem benim gibi günahkar biri affedilir mi?''

Mew genç olanın gözyaşlarını sildi.

''Hiçbir şeyi isteyerek yapmadın Gulf, lanet olsun sen sadece çocuktun. Günahkar olan sen değilsin, senin zaafından yararlan adamlar en büyük günahkar. Bunun bedelini sen ödeyemezsin, onlara ödetmelisin. Ödetmeliyiz.'' Onu rahatlatmak istedi.

Mew onun zor zamanlar geçirdiğini biliyordu, elinden hiçbir şey gelmedi. İçinde bir yerlerde hep korku barındırdı, gözlerinin onun yanında açtığı tüm günlere minnettardı. İçindeki her şeyi kendisinin anlatması için ona zaman tanıdı ama Gulf'u bu halde görünce verdiği karardan pişmanlık duydu. Onu yalnız bıraktığı bütün saniyelere lanet etti.

''İçeri geçmeye ne dersin? Üşüyor gibisin.'' Mew genç olana elini uzatarak sordu.

Gulf uzatılan eli tutmak istedi fakat hareket edemiyordu, bedeni ağırlaşmıştı. Mew onun kıvranan halini gördüğü an kucaklayıp koltuğa taşıdı. Genç olanı battaniye sarıp rahatlaması için sıcak bir şeyler hazırladı. O sırada Gulf ona olanları anlatmıştı.

''Babanı görmeye gitmen gerekiyor değil mi?'' Gulf istemeyerek sordu, onun gitmesini istemiyordu. İşleri onun başına açan kendisiydi ama yine de yanında kalmasını istedi. Bu kadar bencil olmak zorunda mıydı?

''Önce taşınmamız gerek hastane işini sonra halledebilirim.''Mew az önceki yaşanan olaydan sonra bu evin Gulf'a iyi gelmeyeceğini biliyordu. Farid denilen adam evi tanıyordu, taşınmaları her açıdan gerekliydi.

''Seni evinden ettiğim için üzgünüm.'' Genç olan mahçup bir şekilde söyledi.

''Bu ev bana yalnız kaldığım zamanları hatırlatıyor ama artık sana sahibim. İkimiz de yeni bir başlangıç için yeni bir eve çıkmalıyız. Hem sen burayı beğenmiyorsun değil mi? Yeni evi tamamen senin istediğin gibi dekore ederiz.'' Mew'i yeni ev düşüncesi heyecanlandırmıştı bu yüzden hevesle anlatıyordu.

Gulf yaşlı olana bakıp gülümsedi, bu adam onun gücüydü.

''Bana kızgınsın değil mi?''

Mew soru soran çekingen adama baktı. Ne demesi gerektiğinden emin olamadı, sözlerinin onu inciteceğinde korktu.

''Kızgın değilim Gulf, sadece üzgünüm. Ben senin istediğin her şey olabilirim fakat yabancı olamam. Beni kendi sorunlarından uzaklaştırman beni yabancı gibi hissettiriyor, sorunları böyle çözemezsin. Sana bir şey olduğu zaman ben yaşayabilir miyim? Biraz üzülür hayatına devam eder diye mi düşündün? Yapamam Gulf, sensiz kalma düşüncesi bile nefesimi kesiyorken sensizliği yaşayamam. Biliyorum ben sana geç kaldım ama artık birbirimize sahibiz öyle değil mi? Yan yana olduğumuz sürece her şeyi atlatabiliriz sevgilim, bana inan, lütfen beni bir kez daha bırakma.''

Gulf gözyaşları içinde yaşlı olana sarıldı, onu istese de bırakamazdı.

''Özür dilerim Mew, ben sadece özür dilerim. Böyle bir şeyi sana yaşattığım için üzgünüm, ben artık daha güçlü olacağım. Bundan sonra her şeyi ikimiz için yapacağım, söz veriyorum.''

----

O günün gecesi yeni eve taşınmışlardı, kimsenin haberi olmadan. Artık gizliliğe daha fazla dikkat ediyorlardı.

Ev şehir merkezinin uzağındaydı, ıssız bir yerdi. İki adamında bu sessizliğe ihtiyacı vardı. Gulf burayı sevmişti fakat yorum yapamayacak kadar yorgundu. Mew alışverişten dönmüştü, koltukta uzanan genç adamın yanına gidip alnına bir öpücük bıraktı.

''Ben şimdi işlerini yoluna koymaya gidiyorum, uslu bir çocuk olup beni bekle.'' Ellerini tutarak söyledi.

Gulf doğrulup Mew'a sarıldı, onun kokusu her şeyi unutturabilirdi.

''Sence plan işleyecek mi? Zor durumda kalmanı istemiyorum.''

Mew, kafasını kaldırıp genç olana baktı.

''Phi her şeyi halledecek, bana güven.'' Gulf'un saçlarını usulca karıştırıp, üzerini örttü. Onu burada bırakmak istemiyordu fakat başka şansı yoktu.

''Sana güveniyorum Mew, sende bana güvenmelisin artık hata yapmayacağım. Seni burada bekliyor olacağım. '' Gulf, karşısındaki adamın endişesini hissediyordu, ona zor şeyler yaşatmıştı. Her şeyi düzeltecek, artık duygularının onu kullanmasına izin vermeyecekti.

-----

Mew, evden gideli iki gün olmuştu, bugün basın toplantısının yapılacağı gündü. Gulf hızla televizyonu açıp, yayın saatini bekledi.

Hastaneye gittiği günden beri bütün işleri kendi halletmeye çalışıyordu, Mew hiç olmadığı kadar yoğundu. Hastane işlerinden başka yapması gereken bir şey daha vardı, bunun için güvendiği bir ortağı ile çalıştı.

Daha önce bu kadar flaşı bir arada görmemişti.

Hastane hakkında ortaya atılan iddialar hakkında düşünceleriniz nedir?

Mew, derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

''Öncelikle bu iddiaların asılsız olduğunu bildirmek isterim. Yasadışı ilaç mı? Açıkçası makale başlıklarını okuduğumda bu haberlerin amatörler tarafından yapıldığını anlamam uzun sürmedi. Bizim verilerimiz bütün müşterilerimize açık, bu yüzden ülkede en çok tercih edilen hastaneyiz. Savcılıkla ilgili ortak bir soruşturma ve iş birliği içindeyiz.''

Ne kadar soruya cevap verdiğini sayamamıştı, oldukça fazlaydı. Biran önce eve dönmeyi istedi.

Bir süredir işten izin aldığınızı biliyoruz bunun sebebi nedir?

Ve oyun başlamıştı.

Mew soruyu cevaplamak için söze girdi.

''Bu kişisel bir soru fakat şüphe bırakmamak için cevaplayacağım. Yıllar önce tanıdığım birine rastladım, çocukluğumda benim için yeri büyük olan biri. Zamanımı ona ayırmak istedim fakat-'' gözyaşlarını silip devam etti.

''Fakat onu üç gün önce kaybettik.'' 





Not:

Onlar fazlasıyla zeki, şimdi gerisini Farid düşünsün.

LOVE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin