rüya ?

419 34 16
                                    

Mew yüzünde hafif bir ağırlık hissetti, gözlerini yavaşça araladı. Karşısındaki genç adam gülümsemesine sebep oldu.

''Sanırım o kadar delirdim ki, seni rüyama çağırmayı başardım.''Eğer bu bir rüyaysa hiç uyanmamayı diledi.

Genç adam usulca saçlarını karıştı. ''Her an uyanabilirsin bana söylemek istediğin bir şey var mı?''

Mew'in gözleri dolmuştu, karşısındaki adamın hayali bile tanımı yapılamayacak kadar güzeldi.

''Seni özledim Gulf, seni çok özledim sevgilim. Nerde olduğunu bilmiyorum, sana ulaşamıyorum. Her nerdeysen bana geri dön, ben hiç bu kadar yalnız hissetmedim. Canım yanıyor Gulf, gitmene izin verdiğim için özür dilerim. Eğer beni duyuyorsan bana geri dönebilir misin?'' Mew gözyaşları içinde söyledi, gözlerini biraz olsun kapatmak istemedi, gideceğinden korkuyordu.

Gulf, onun gözyaşlarını sildi, ellerini avuçlarının arasına aldı.

''Uzun zaman oldu değil mi? Sana haber veremediğim için üzgünüm. Bu sefer ellerini hiç bırakmamak üzere tutuyorum sevgilim, artık ayrılık yok söz veriyorum.''

Mew, karşısındaki adam biraz daha konuşursa gerçek sanabilirdi.

''Ve sen rüyada değilsin, ben sana geldim Mew. Bütün her şeyimle artık seninim, hatalarıma rağmen kabul eder misin beni?''

''N-nasıl?'' Mew, şaşırmıştı, Gulf'a sarılmak istedi eğer yaparsa o kaybolur muydu? Gerçek olduğuna inanmak istedi.

''Bu imkansız nefesini hissediyorum, ben seni hissediyorum.''Mew genç olanı kollarının arasına aldı.

''Ben geç kalmadım değil mi?'' Gulf ona karşı mahcup hissediyordu.

''Tanrım, sen gerçekten buradasın. Hiçbir şeyin önemli yok Gulf, ben yalnız kaldığım günleri unutabilirim. Sadece benimle kal, ellerimi bırakma.''

Gulf kimse tarafından bu kadar sevilmemişti, karşısındaki adamla kimse kıyaslanamazdı. İhtiyacı olan tek şey onun sevgisiydi ve artık o sevgiyi hayatının sonuna kadar koruyacaktı. Bir araya geldiklerinden beri ona zor şeyler yaşattığını biliyordu, bunu değiştirecekti. Hayatını, onu dünyanın en mutlu adamı yapmak için adamaya yemin etti. O asla yalnız kalmayacaktı, üzülmesine hiçbir zaman izin vermeyecekti.

Karşısında ona ıslak gözlerle bakan adamın dudaklarına bir öpücük bıraktı.

''Ayrılık yok sevgilim, artık yok...''

-------

Gulf, ona neler olduğu anlatmıştı.

''Yani sen artık süper kahramansın.'' Mew, gururlu yüz ifadesiyle söyledi.

''Sana haber vermediğim için bana kızgın mısın?'' Gulf bir taraftan mutfakta uğraşırken, diğer taraftan Mew'i sorguladı. O kızgın olsa bile, anlayabilirdi.

''Değilim seçeneğin olmadığını biliyorum, ben sana kızgın kalamam sevgilim.'' Mew genç olanın kendini suçlamasını istemedi.

Onun gerçek olduğunu biliyordu fakat yine de doğrulamak istedi. Tezgahta ona kahvaltı hazırlamaya çalışan adamın arkasından sımsıkı sarıldı. Gulf, o an ağzından acılı bir inilti kaçırdı. Mew aniden kendini geri çekti, canını mı yakmıştı?

''Sorun ne? Ben çok mu sıktım? Özür dilerim.''

Gulf adama döndü, endişeli görünüyordu.

''Hayır senin hatan değil ben,,''

''Sen ne?''

Mew hızla adamın tişörtünü kaldırdı, o yaralıydı.

''Büyük bir şey değil son gittiğimiz sahada oldu, buraya gelmek için acele ettim. Sen dokunana kadar fark etmedim bile, canım yanmıyor inan bana.''

Şaşkınlıkla Gulf'a baktı, bu adam ciddi miydi? Her zaman onu bu derece şaşırtmayı nasıl başarabiliyordu?

''Neden bana söylemedin? Bu halinle kahvaltı hazırlamakta nerden çıktı? Biraz olsun kendini düşünemez misin?'' Mew, onu yatağa götürürken söyleniyordu.

''Aklımı başımdan alan bir adam var, onu görünce her şeyi unutuyorum.''
Gulf gülümseyerek söyledi. Onun azarlamalarını hayatının sonuna dinleyebilirdi. Bütün zor yolları bu adamla birlikte yürüyebilirdi, yanında o olduğu sürece her şeye katlanabilirdi. Aralarına mesafe hiç girmemiş gibiydi, buna gerçek aşk mı deniliyordu?

Mew, genç adamın yattığı yeri sterilize edip, yaralı bölgeyi temizleyerek dikiş atmıştı.

''Sırf hastaneden nefret ettiğin için gitmemeni anlamıyorum. Ciddi bir şey olsaydı ve ben geç fark etseydim ne yapacaktın?'' Mew'in hafif bir öfkesi vardı, kendini önemsemesini istiyordu.

''Bana doktor bir erkek arkadaş verildi, artık hastaneye ihtiyacım yok. O zaten fazlasıyla yetenekli." Gülümseyerek söyleyip ortamı yumuşatmaya çalıştı.

''Yaran geçtiğinde canını yakacağımdan emin olabilirsin.''

Gulf, karşısındaki adamın dediğine sinsi bir bakış attı, yüzünde hafif gülümseme vardı.

''Yani ödeme istiyorsun öyle mi? Peki o halde iki katıyla ödeyeceğimden emin olabilirsin.''  

✍🏻:

Sandım ki bir bölüm daha yazar bitiririm fakat no ♥️
Birinin lütfen bir bölüm daha at dediğini gördüm bu yüzden kendimi tutamayıp oturdum yazdım tadam gece güncellemesi. Umarım keyif alırısınız okuduğunuz için teşekkürler.

LOVE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin