miss u kiss me

465 28 26
                                    

Gulf eve giren yorgun adama sımsıkı sarıldı, onu özlemişti.

''Öldüğüme ben bile inandım, doktorluğu bırakıp oyuncu olmalısın.'' Genç olan gülümseyerek söyledi.

Aynı gün ölen bir adam hastane kayıtlarına Gulf Traipipattanapong olarak geçirilmişti, adamın kimsesi olmadığı için yakılmıştı bu yüzden bedeni tespit edilemezdi. Belgeleri değiştirmek oldukça zordu fakat Mew bunun için gizli bağlantılarını kullandı, Gulf artık resmen ölüydü.

Plan üç gün önce kendiliğinden gelişmişti, şu an için en iyi seçenekleri buydu.

''Ölü bir adamın konuşabilmesi oldukça tuhaf.'' Karşısındaki adama takıldı.

''Peki bu ölü adamın sana akşam yemeği hazırladığını söylesem? İki gün içinde kendimi fazlasıyla geliştirdim.''

Mew, genç olana şaşkınlıkla baktı. ''Sen mi? Yemek? '' İnanması fazlasıyla zordu.

Gulf onu elinden tutarak masaya oturttu, süslediği tabağı sundu. Mew gülmemek için kendini zor tutuyordu.

''Mm sen yumurta mı kırdın? Zor olmalı.''

''EN AZINDAN YAKMADIM!!'' Gulf onun dalga geçtiğini anlamıştı.

''Özür dilerim tua-aeng. Gerçekten güzel görünüyor, bana eşlik et .'' Genç olanı sakinleştirerek beraber yemelerini sağladı.

-----

Bir film koyup izlemeye başladılar, sıradan bir çift gibi. Gulf, Mew'in kucağına yatmıştı, dinlenmek için daha uygun bir yer olamazdı. Onun kokusu sakinleştirici bir yan etkiye sahipti, tanım yapılamayacak kadar güzel. Sevgi dolu gözlerle filme odaklanmış olana baktı, bu adam tarafından sevilip korunmak dünyanın en şanslı kişisi gibi hissettiriyordu. Elini adamın yüzüne usulca gezdirmeye başladı, Mew genç olana bakıp gülümsedi.

''Kendimi filme fazla kaptırdığım için kucağımdaki bu ilgiye ihtiyacı olan adamı göremedim sanırım.''

''Seni özledim.'' Gulf artık içinde hiçbir şey tutmayacaktı, ilk adımı buydu.

Mew genç olanın saçlarını karıştırdı, duvarlarını yavaş yavaş aşabildiğini hissetti.

''Ben de seni özledim sevgilim, kimseye bu kadar özlem duymadım. İlk defa evime dönmek için sabırsızdım.''

Gulf, aşık olduğu adamın gözlerine bakarak ona doğru yaklaştı.

''Öp beni.''

Mew kucağındaki adamı doğrultarak oturmasını sağladı, aralarında boşluk kalmasını engelledi. En yakınında olmayı istedi, onu deli gibi özlemişti. Gulf onun cennetiyken, iki gün boyunca ona dokunamamanın cehennemini yaşamıştı. Genç olanın dudaklarına derin bir öpücük bıraktı, giderek şiddetlenen bu öpücüğün sesi akıldan çıkmayan bir melodi gibiydi.

Gulf karşısındaki adamın her dokunuşunda nefes aldığını hissediyor, kim olduğunu hatırlıyordu. Boynunun etrafındaki elleri sıkıca tuttu. Mew, onun olmak istediği tek yerdi. Sadece ikisinin olduğu bu hikayenin mutlu sonla bitmesi için elinden gelen her şeyi yapacaktı.

-----

Farid, Gulf'un öldüğü haberlerini alınca yüzünde zafer gülümsemesi belirdi, o kazanmıştı. İlk biletle ülkesine dönüp işleri düzeltecekti.

Korumalarına binanın dışında kalmasını söyledi, omuzları dik bir şekilde gerinerek ofisine yöneldi. Burayı özlemişti bu yüzden tek başına biraz keyfini çıkarmak istedi, ses istemiyordu. Hayatında hiç olmadığı kadar keyifliydi.

Kapısını heyecanla açtığında koltuğunda sırtı dönük adama baktı, Boat olmalıydı. Odaya sesli bir kahkaha bıraktı,dolabını açıp kendine bir içki koydu.

''Yokluğumda koltuğuma göz mü diktin?''

Adam yüzünü döndüğünde Farid elindeki bardağı düşürmüştü, bu Gulf'tu.

''Aslına bakarsan bu koltuğu sahibiyle beraber yok etmeye geldim.''

Yaşlı adam konuşamıyordu, bu tuzak mıydı? O gerçek miydi?

''S-sen nasıl? Sen ölüsün.''

Gulf gülerek karşısındaki adama baktı, korkmuş görünüyordu.

''Ölüyüm evet ve senide diğer tarafa götürmek için geldim. Yani beni bir nevi ölüm meleği olarak düşünebilirsin.''

Farid, Gulf ona her yaklaştığında kaçmaya çalıştı fakat tökezleyip yere düşmüştü.

''Seni öldürmeyi değil, süründürmeyi istemiştim Farid. Oğluna Mew'e en ufak bir şey olursa ikinizinde canını alırım demiştim. Ben sözünde duran bir adamım ve siz şansınızı sonuna kadar zorladınız. Ölüm senin için hediye olacak adi herif ama artık umrumda değil, sen artık kaybedensin.''

Farid dizlerinin üzerine çöküp af dilemeye çalıştı, bütün korumaları dışarda bırakmıştı ve ulaşacağı kimse yoktu. Tek seçeneği vardı.

''Beni affet Gulf yalvarırım ben yalancı bir adamım. B-ben artık böyle biri olmayacağım canımı bağışla.''

Gulf, adamın göz hizasına eğildi.

''Yaşlı bir adamın önümde diz çökmesi beni saygısız biri gibi gösteriyor ama bu sen olunca iyi hissettirdi.''

Yüzünde soğuk bir ifade vardı, silahı karşısındaki adama doğrulttu.

''Sen yanacağını bilerek ateşle oynamamalıydın Farid.''

Yaşlı adamın duyduğu son cümle bu olmuştu.

-----

Mew kapı sesini duyunca hızla yerinden kalkıp Gulf'u karşıladı.

''Her şey yolunda mı?'' Endişeyle sordu.

''Hoşbuldum sevgilim.'' Genç olan gülümseyerek takıldı.

''Özür dilerim ben sadece endişeliydim.''

''Sorun değil önce içeri geçelim, konuşmamız gerek.'' Gulf'un demek istediği şeyler vardı.

Mew meraklı gözlerle genç olana baktı, tamamen ona odaklanmıştı.

Gulf karşısındaki adamın ellerini tuttu, yutkunarak söze başladı.

''Bu biraz ani olabilir ama çok düşündüm umarım beni anlarsın.

Ben, teslim olmak istiyorum.'' 





Yazar bitir artık hikayeyi yeter. 

LOVE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin