güven

491 31 11
                                    

Mew, Gulf'un bu endişesini anlayabiliyordu. Küçüklüğünden beri yalnız kalmıştı kendisinin aksine, sevgi görmemişti. Annesini bulmak umuduyla bulaşmaması gereken işlerle sürüklenmişti. Bütün şeylerden kendisini sorumlu tutuyor, suçluluk duygusuyla yaşıyordu. Belki dile getirmediği nice sorunları vardı. İşte tam bunlar yüzünden karşısındaki adamın ellerini asla bırakmayacak, daha da sıkı tutacaktı. Verdiği bir söz vardı.

Mew genç olanın ellerinden tutup, şarkı mırıldanmaya başladı.

''Zor zamanlardan geçiyor olsak ve yalnız hissediyor olsan bile,

bil ki senin için ölebilirim.

Aramızdaki mesafe ve zaman

fikirlerimi asla değiştirmeyecek.

Bebeğim, senin için ölebilirim.''

Gulf'un gözleri dolmuştu, böyle bir adamı nasıl bırakmayı düşünebilirdi. Onu sevmiyordu, ona aşıktı. Bütün her şeyden vazgeçebilecek kadar aşık.

Mew gülümseyerek karşısındaki adama baktı. '' Sıra sende, bana bir şarkı söyle.''

''Benim sesim senin ki kadar güzel değil.'' Çekinerek söyledi.

''Hadi ama benim için bir şarkın yok mu aklına ilk geleni duymak istiyorum.'' Mew ona şarkı söyletmeye kararlıydı.

Gulf onun bu istekli haline karşı koyamazdı, aklına gelen ilk şarkıyı söyleme başladı.

'' Yukarıdan gönderilen melek,

dünyamı aydınlattığını biliyorsun.

Ben yıkılmış acı çekerken,

beni kaldırmaya geldin. ''

Mew, Gulf'u kendine çekip, sıkıca sarıldı. Güvende hissetmesini sağlayacaktı, onun sığınağı olacaktı.

''Sen asla yalnız olmayacaksın, işler ters gittiğinde seni her zaman tutacağım.''

Gulf o an bir kere daha anladı, bu adamı hayatının sonuna kadar bırakamazdı.

''Özür dilerim, ayrılmayı düşündüğüm için. Aklım neredeydi bilmiyorum.''

Mew, usulca genç olanın saçlarını karıştırıp, alnına bir buse bıraktı.

''Önemli değil, seni seviyorum.''

''Seni seviyorum Mew.''

Mew kafasını kaldırıp hayretle karşısındaki adama baktı. Gulf bu tip şeyleri kolayca söyleyen birisi değildi, ilkti.

''Tekrar söyle bunu kaydetmem gerekiyor.''

Gulf onun bu haliyle eğleniyordu. ''Aslında ilk defa söylemiş değilim sadece söylediğim zaman sen uyumuş oluyorsun.''

''Sanırım bundan sonra bir ses kayıt cihazı ile gezmem gerekecek.'' Yaşlı olan gülümseyerek söyledi.

-----

Olayın üstünden birkaç gün geçmişti. Farid tarafında hiçbir hareketlilik yoktu. Gulf'ta birkaç günlüğüne bile olsa onları düşünmek istemedi daha sonra peşlerine düşebilirdi bu sessizlikten yararlanıp odaklanmak istediği tek şey vardı, Mew. Onun için bir şey yapmak istiyordu fakat bu işlerde tecrübeli değildi. Hayatında ilk defa kahvaltı hazırlamayı deneyecekti.

Mew, gözlerini açtığında Gulf'u göremeyince tedirgin olmuştu. Belki her şeyi konuşmuşlardı ama onun ani bir şey yapabileceği korkusu her zaman vardı. İçeriden gelen yanık kokusunu aldığı an kalkıp koşar adımlarla kontrol etmeye gitti, mutfaktaki çaresiz adamı gördüğünde durdu. Kahkahasını bölgedeki herkes duyabilirdi, her an gülmekten ağlayabilirdi.

Gulf yaşlı adama sert bir bakış attı, kendisi de yapamadığı biliyordu ama sonuçta çabalıyordu.

''Bana öyle bakma, evi ateşe verip beni terk ettiğini düşündüm. Böyle bir resimle karşılaşacağımı düşünmemiştim.''

''Lanet olsun bu çok iyi fikir neden benim aklıma gelmedi.'' Gulf gerçekten bu fikri o an için mantıklı bulmuştu.

Mew genç olanın yanına gidip neler yaptığına baktı.

''Hemen kızma birlikte yapabiliriz, sana yardım edebilirim şef .''

''Önce gidip duş almaya ne dersin? Yataktan kalkar kalkmaz buraya gelmiş gibisin. Yaptığım şeylerin harika kokusuna dayanamadın sanırım. ''

Mew karşısındaki bu adamın batırdığı şeyleri bile harika bir şey yapmış gibi anlatmasına hayrandı, o asla geri adım atmazdı.

''Ben geldiğimde mutfağı yakmamış ol.'' Yaşlı olan eğlenerek dedi.

Gulf elindeki bıçağı o an kafasına geçirip geçirmeme konusunda kararsızdı.

''ÇABALIYORUM!'' adamın arkasından sitem ederek bağırdı.

Mew elinde havlularla geri gelip kafasını uzattı.

''Şeyy, bilgin olsun diye söylüyorum tencerede kızartma yapılmıyor şef.'' Arkasından atılan şeyden son anda kaçmıştı.

Gulf ise artık pes edip dışardan bir şeyler söylemeye karar verdi.

-----

İlk defa bu kadar sessiz bir şekilde kahvaltı ediyorlardı çünkü Mew ağzını açtığı an dayak yiyeceğini biliyordu. Genç olanın sinirleriyle biraz fazla uğraşmış olabilirdi.

''Ben-'' Gulf sözünü kesti.

''Umarım ağzından güzel bir şey çıkar çünkü şu an tetikteyim bu yüzden bir şey söylemeden önce iki kere düşün.''

''Benim için bir şeyler yapmaya çalıştığın için teşekkür ederim. Biliyorsun hiçbir şeye ihtiyaç duymuyorum sadece olduğun gibi yanımda kal Gulf.''

Genç olan çoktan sinirini unutmuştu, yüzünde gülümseme belirdi. Karşısındaki adamın bu sözlerine nasıl karşı koyabilirdi.

''Bu arada babam bizi akşam yemeğine davet etti, seninle tanışmak istiyor.''

Gulf'un elindekiler yerle buluştu, şaşırmıştı.

''BENİMLE Mİ TANIŞMAK KİM OLARAK?"

''Bunu akşam öğrenceğiz.''


yazar notu:

kaos limitini bir iki bölüm için doldurmuş bulunmaktayız artık biraz aşwk zamanı.

LOVE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin