veda

439 27 29
                                    

yukarıda bıraktığım şarkı ile okumanızı tavsiye ederim...

[-0795+...504] Bumrungrad International Hospital insanları mı öldürüyor?

[-9604+...609] Bumrungrad International Hospital yasadışı ilaç kullanımı iddiaları.

[-9045+...875] Bumrungrad International Hospital dağılıyor mu? Soruşturma yapılacak mı?

[-5609+...705] Bumrungrad International kurucusu için tutuklama emri.

...

makale yorumları

Kellycps: Hastanenin başında bir yetim olduğunu biliyorum vay canına bir yetimden her şey beklenir.

Prapel: Özel bir hastanenin bunu yapması, kesinlikle hepsi hapsi boylamalı.

Earthier: Onlar çok para kazanıyor kirli iş yaptıkları belliydi doktorları ülkemizi temsil ediyordu bu rezillik.

Uepae: Şimdiden hisseleri düşmüş başları büyük belada cezalarını çekmeliler.

...

Gulf makaleleri okuduğunda Mew ve ailesinin başına nasıl bir bela açtığını anladı. Farid sadece bununla kalmayacaktı, onu tanıyordu. Mew'a nasıl açıklayacaktı? Düzeltebilir miydi? Kafası karmakarışıktı, delirmek üzereydi. Mew'in mutlu ve düzenli bir hayatı varken gelip onu mahvetmişti. Tanrı aşkına aklından ne geçiyordu? Gulf onun mutlu sonu olamazdı, bunun gerçeğiyle yüzleştiği an kalbinin sıkıştığını hissetti.

O her şeyi kaybedeceği bir hayatın içine doğmuştu, yapayalnızdı. Ailesi onu terk ettiğinde bunu anlayamamıştı bile, her gün gelip onu almalarını bekledi. İçindeki umut hiçbir zaman dinmemişti, onlarsız yaşamaya alıştı. Rüyalarında onlarla buluştu, annesi ona şarkılar söyledi. Uyanmayı istemedi çünkü canını yakan gerçeklerle yaşayamayacak kadar küçüktü. Günün birinde annesinin onu beklediğini öğrendi, ne olursa olsun ona kavuşacağına yemin etmişti. Adam, annesine ulaşması için güce ihtiyacı olduğunu söyledi, o güçlendi. Güç uğruna tanımadığı bir sürü insanı öldürdü, onları öldürdüğü günün geceleri sarsıntılar yaşadı kimi zaman ağladı ama buna dayanacaktı çünkü annesine ihtiyacı vardı, onun için her şeyi yapardı. Annesinin ölüm belgelerini gördüğünde bütün çabalarının boşa olduğunu anladığı o gün... Hiçbir zaman aileye sahip olamayacağını düşünmüştü yıllar önceki Phi'sine rastlamadan önce. Kaderin ona bir şans verdiğini düşündü, o da kendine Mew sayesinde bir şans verecekti. Mew yetimhane yıllarında ona yaklaşan ilk kişiydi, ilgiliydi. Gulf o zamanlar ilk defa içindeki unutulmuş sevgiyi hissetti, gülümsemeyi bile öğrenmişti. Birine sarılmanın ne kadar güzel ve rahatlatıcı olduğunu onunla anladı. Hayatta güzel şeylerin de olabileceğini ona Phi öğretmişti. Aynı adam yıllar sonra kurtarıcısı oldu. Hayatının en zor zamanlarında bu adam nasıl çıkıp gelebilirdi? Birbirlerine bağlı olduklarına inandı, Mew onun diğer parçasıydı. Gulf, Mew'in ondan gerçekleri sakladığını öğrendiğinde bile kızgın kalamadı, onu deli gibi özlemişti. Bu adam onun ilki ve sonu olacaktı. Onun hayatını mahvetmeyi göze alamazdı, her şeyi olan bu adama kendi yüzünden bir şey olmasına dayanamazdı. Buna izin vermeyecekti.

Gulf, odanın kapısının sessizce aralayıp yaşlı olanın yanına oturdu, o uyurken melek gibi görünüyordu.

''Seni kendi enkazımın içine sürüklediğim için özür dilerim sevgilim. Zamanı geri alabilseydim beni hiç tanımadığın zamanlara dönmeni isterdim. Beni çok kez kurtardın, sana minnettarım. Fakat artık pes etme sıramın geldiğini hissediyorum. İçimdeki yaralar canımı yakıyor Mew, artık dayanamıyorum. Kafamdaki sesler hep benimle, onlar susmuyor. Senin mutlu sonun ben olamam sevgilim, böyle bir adam olduğum için özür dilerim. Seni seviyorum, seni hep sevdim.'' Gulf, gözyaşları içindeydi ilk defa birine veda ediyordu, bu onun için çok zordu. Dolaptan çıkardığı silahı alıp odadan çıkmadan önce arkasında bıraktığı adama son kez baktı, hayatının sonuna kadar mutlu olmasını diledi.

Gulf banyo kapısını kapatıp, sırtını soğuk duvara yasladı. ''Canın fazla yanıyor olmalı.'' Aynadaki adama bakarak söyledi, zavallı görünüyordu. Kendisinin hayal kırıklığından ibaret olduğunu düşündü, varoluşunun kimseye faydası yoktu. Çevresindekiler o yaşadıkça zarar görecekti, böyle bir hayat yaşamaya değer miydi? Geçmişini arkasında bırakabilir miydi? Ellerini kimi zaman kanlar içinde görüyordu, bu onun kâbusuydu. Mew'in, böylesine kötü bir adam yüzünden başına bir şey gelmesini göze almayacaktı. O bu hayatı sorunsuz yaşamalıydı, hak ediyordu. Gözlerini kapatıp silahı çenesinin altına yerleştirdi, bunu yapabilirdi.

''Hoşçakal sevgilim.''

Not:

Yazar Gulf'un Mew'in yanına oturup bir şeyler dediği yerde ağladı.

LOVE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin