''Sen yanımda olduğun için mi gökyüzü bu kadar güzel gözüküyor?'' Mew genç olana bakarak söyledi, uzun zaman sonra birlikte dışarı çıkmışlardı.
''Benimle alakası olduğunu düşünmüyorum, tüm güzel yıldızlar senin için parlıyor sevgilim.''
Karşısındaki bu adam ona dünyasıymış gibi hissettiriyordu. Hiç karşılaşmamış olma ihtimalini düşündü, bu mümkün olabilir miydi? Birbirlerine bağlı olduklarına inanıyordu, aralarında ne kadar mesafe olursa olsun o hep en yakındı. Sevgisini hissetmek için dokunmasına gerek yoktu, gözleri her bakışta ona bir şeyler anlatıyordu. Gulf için aşkın tanımı ona sevgiyle bakan bu adamdan başka bir şey değildi, onun doğru kişi olduğunu biliyordu.
''Gün doğumuna kadar kalmak isterdim, üzgünüm.''Mew'in yarın katılması gereken bir etkinlik vardı, zamanlamaları her zaman kötüydü.
''Sorun değil, evimize dönelim.'' Bu kelimeyi kullanmak Gulf'u iyi hissettiriyordu, evimiz... Daha önce önemli olmayan şeyler Mew ile anlam bulmuştu, onun dahil olduğu her şey güzelleşiyordu. Bu adam gerçek bir melek olabilir miydi?
-----
Mew belli etmesede Gulf onun üşüdüğünü biliyordu, bu yüzden sıcak bir şeyler hazırlamaya koyuldu.
''Sence yarın hangisini giyinmeliyim?'' Mew elindeki iki takımı genç olana tuttu, erkek arkadaşının seçimine her zaman güvenebilirdi.
Gulf yaptığı işe ara verip karşısındaki adama yaklaştı.
''Seni ilk defa bir gün öncesinden hazırlanırken görüyorum. Bu etkinliğe kim katılacak?'' O zaten ne giyinirse giyinsin nefes kesici gözüküyordu, böyle heyecanlı şekilde hazırlanması tuhafına gitti.
Mew elindekileri bırakıp kollarını Gulf'un kıvrımlı beline doladı.
''Sen kimin katılmasını istemiyorsun?'' Yüzünde kurnaz bir gülüş belirdi, genç olanı kızdırmanın bu kadar kolay olabileceği kimin aklına gelirdi?
''Beni mi deniyorsun?''
''Belki?''
''Sonucuna katlanmalısın o zaman.''Gulf ellerini adamın boynundan geçirerek kendine çekti. O böylesine çekici görünürken duyduğu tensel arzuya daha fazla hakim olamazdı. Dudaklarının üzerinde gezindi. Dilini bir şeyler keşfetmek istercesine karşısındaki adamın ağzında gezdirdi,içerdeki o yumuşak doku her zaman favorisiyi. Ellerini usulca kasıklarına indirdi, bütün bedeni hissetmeyi diledi.
Mew, onun ne istediğini biliyordu. Kalçalarını kavrayıp onu tezgahın üzerine kaldırdı, üzerindeki şeylerden kurtulması fazla zamanını almadı. Vücuduna dilediği gibi dokunabilmeyi özlemişti. Ona kendini özel hissettirecekti. Derinleşen öpücükten kendini zar zor çekebilmişti, aşağı eğilirken yara izini gördüğünde durdu. Eliye izin üzerinde gezindikten sonra ufak bir öpücük bıraktı, bundan sonra karşısındaki bu adamın yara almasına hiçbir zaman müsaade etmeyecekti.
Gulf, Mew'in her dokunuşunda eridiğini hissetti. Böylesine iyi görünen bu adamı yarın yalnız bırakmak istemedi, evet kesinlikle yapamazdı.
''Sanırım yarın seninle gelmem gerekecek.''
Mew, genç olanın göz hizasına gelerek gülümsedi.
''Bu fikir aklına şimdi mi geldi?''
Gulf, ellerini onun geniş omuzlarında gezdirdi.
''Aniden aklıma bencil bir adam olduğum geldi.''
Mew'in buna herhangi bir itirazı yoktu, gelmesi daha iyi olabilirdi.
------
Etkinliğe katılım fazlaydı, Mew birkaç kişiye selam vermek için Gulf'un yanından ayrıldı. Birçok işin bağlanması için düzenlenen bir etkinlikti bu yüzden ortaklar için önemliydi.
Gulf bu tip ortamlardan nefret etse bile Mew için katlanabilirdi. Kendine sessiz bir yer aradı, büfenin olduğu yerde kimse yoktu bu yüzden kendine bir içecek söyleyerek Mew'i uzaktan izlemeyi istedi.
''Sanırım sende kalabalık yerleri sevmiyorsun.''
''Sayılır...''Gulf, yanına oturan kişiye cevap verdi.
''Aslında babam için ortalıkta dolaşmam gerekiyor fakat yalnız başına oturan bu çekici adama eşlik etmek istedim. Rahatsız etmiyorum değil mi?''
''Ediyorsun dersem kalkıp gidecek misin?''Gulf'un karşısındaki adamın yapışık tiplerden olduğunu anlaması uzun sürmedi.
''Bırakıp gidebileceğimi sanmıyorum bu yüzden sana bir içki ısmarlamama müsaade et.'' Adam onun pahalı şeylerden etkileneceğini tahmin etti, böyle birini bulmuşken bütün şansını deneyecekti.
''Ne yapmaya çalıştığını anlıyorum fakat çoktan bir sevgilim var.'' Gulf bu gereksiz sohbeti bitirmeyi istedi.
''Şaşırmadım, senin gibi bir adamın boşta olması daha şaşırtıcı olurdu. Aslına bakarsan sevgilin umrumda değil seni çalabilirim.'' Adam Gulf'un düşündüğünden daha yapışıktı, vurmalı mıydı? Buraya Mew ile geldiği için onun başına herhangi bir sorun açmak istemedi bu yüzünden siniri yatıştırmaya çalıştı.
''Öyleyse çalmayı dene.'' Gulf, Mew'i gördüğü an onun kurtarıcı meleği olduğuna bir kere daha emin oldu.
Adam arkasını dönüp onlara yaklaşan kişiye baktı. Kim olduğunu biliyordu, onunla yarışamazdı.
''Belki sonraki sefer.''
''Sonraki sefer olacağından şüpheliyim.''Mew, genç olanın elinden tutarak ordan uzaklaştırdı. Bu durum Gulf'un biraz hoşuna gitmiş olabilirdi, onu ilk defa böyle görüyordu.
''Birazdan konuşma yapmam gerecek o bittikten sonra gidebiliriz, beni burada bekle.'' Gulf onu onaylar şekilde başını salladı, her zaman bekleyebilirdi.
Mew sahne üzerinde göz alıcı gözüküyordu, bir süre proje ve ortaklık hakkında konuştu.
''Son olarak bildirmek isterim ki işe ara vermiş bulunmaktayım. Bugüne kadar çok çalışıp elimden geleni yaptım. Yalnız olduğum için işten başka yapabileceğim bir şey yoktu fakat artık yalnız değilim, zamanımı ayırmak istediğim birisi var. Onun yanında zaman çok hızlı geçtiği için başka şansım kalmadı sanırım. Hastanemizi desteklemeye devam edin.''
Bütün bunları Gulf'a bakarak söyledi, böyle bir yerde aşk itirafı yapacak kadar delirmiş olmalıydı.